Skocz do zawartości

OpenGL delphi GL_SELECT zaznaczanie obiektów


flash

Polecane posty

Witam.

Wiem, że GL_SELECT to stara i mało wydajna metoda, ale muszę ja przełknąć i wykorzystać w swoim kodzie.

Napisałem kodzik w Delphi, który ma zaznaczać kliknięte myszką powierzchnie obiektów. Całość działa przy obiektach o małej ilości elementów 10-20 face, przy większej ilość i złożonej bryle występują błędy.

Już na kuli 20x15 = 300 elementów program raz dobrze zaznacza daną kliknięta face innym razem nie zaznacza. Gdy w jednej linii jest kilka face nie wykrywa kliknięcia na pierwszej a np na drugiej zasłoniętej płaszczyźnie.

 

 

temat do skasowania, musialem poszukac innej metody

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 years later...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...