Skocz do zawartości

3dspace [delphi, opengl, grafika]- poszukiwanie osoby do współpracy


Integer

Polecane posty

Witam.

 

Zacząłem pracę w Delphi 2007 z użyciem OpenGL'a nad cyklem narzędzi do obróbki grafiki 3D.

Ponieważ na razie narzędzia będa niekomercyjne więc należy się spodziewać na wstępie zdobycia doświadczenia przy pracy w grupie.

Wykonane prace przechodzą na moją własność z nieograniczona możliwością publikacji i modyfikacji, jeśli bedzie taka potrzeba wykupione zostaną prawa majątkowe a w programie(ach)/ na stronie programu zostanie załączona informacja kto co wykonał z ewentualnym linkiem do strony, namiarami na wykonawcę.

* jeśli coś przeoczyłem to przeedytuję

 

 

Na pierwszy ogień pójdzie prosty program do tworzenia i edycji obiektów *.obj

dlatego poszukuję:

- osoby lub osób z dobrym aparatem cyfrowym do produkcji tekstur , tekstury na początku będą zawierać grafikę podstawowych "substancji" jak wszelkiego rodzaju trawy, podłoża, drogi, ulice, ściany, dachy .. czyli chyba wszystkie powierzchnie

 

Wymagania (proszę o opinie i podpowiedzi doświadczonych w tej materii):

 

1. Rozdzielczości przynajmniej 4000x300 w plikach *.jpg i pochodne.

 

2. Wydaje mi się, że żeby takie tekstury miały zachowaną "skalę" więc ustalam że powinny być wykonane z odległości 1,5m od płaszczyzny fotografowanej.

 

3. Żeby było wiadomo co to jest to potrzebna też będzie wstępna fotografia całego obiektu,

i tak dla przykładu:

- przy fotografowaniu domu składającego sie z kilku rodzajów/kolorów ścian najpierw wymagany jest ogólny widok całego domu z widoczną strona fotografowaną a potem poszczególne sfotografowane wycinki, które powinny zachodzić minimalnie na siebie

- ulica będzie sie zapewne składała z kilku jpgów rów, chodnik, krawężnik, ulica zapewne jakieś denko od studzienki kanalizacyjnej lub kratka ściekowa.

 

Uwaga.

Należy zachować szczególną ostrożność przy robieniu zdjęć w niebezpiecznych miejscach, np na ulicy :)

 

4. Zdjęcia należy wykonywać przy różnym oświetleniu i różnych warunkach pogodowych, ale najważniejsze jest średnie natężenie światła przy doskonałej widoczności.

 

5. Na zdjęciach nie może być daty, czy widocznych fragmentów butów lub cieni np. osoby fotografa.

 

6. Jeśli o czymś zapomniałem proszę o podpowiedź.

 

 

Pozdrawiam i czekam na informacje na maila rpazera@interia.pl w temacie koniecznie: "3dspace tekstury"

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...