Guest Posted October 31, 2005 Report Share Posted October 31, 2005 Witam po raz kolejny. O ile to możliwe, chciałbym się dowiedzieć pewną rzecz związaną z Omegą. Jestem początkującym i już nieco wiem jak się nią posługiwać. A oto mój problem: Jak mogę zrobić, że objekt (gracz), gdy trzymam strzałkę w górę, idzie w stronę kursora, albo, gdy jest obrócony ileś stopni to idzie on w tym kierunku, w którym się "patrzy"? To narazie wszystko, o co chciałem się zapytać. Jeżeli mnie nierozumiecie, to sorry za język (w końcu jestem początkującym ). Z góry dziękuję za odpowiedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iskar Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Dodajesz na formę komponent OmegaInput, w OnCreate dajesz OmegaInput.Initalize ; w OnTimer OmegaTimer na początu dodajesz OmegaInput.Update ; Dalej sprawdzasz, czy przycisk w gorę został naciśnięty: [code=Delphi] if oisUp in Input.Keyboard.States then begin X := X + Si]XH H H YBHHHHĘ]w&7\"3c&VFś62ŚVćB [/code]Gdy użytkownik przyciśnie lewy lub prawy przycisk, to zmieniasz kąt gracza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 1, 2005 Report Share Posted November 1, 2005 Wielkie dzięki stary! Działa! Głowiłem się przez kilka ładnych dni i nocy, a tu proszę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.