Jump to content

[Delphi, Directx] Injection


Matisek

Recommended Posts

Witam

 

mam problem z "uwalnianiem" tekstur podczas zakończenia działania programu pod który podpielem swoja ddlke

 

wyrzuca mi błąd Obrazek

 

Wiem ,że chodzi o to, że zmienna "Texture1: Direct3D9.IDirect3DTexture9" do której ładuje teksture nie czysci sie przy wyjsciu.

trzeba chyba zrobic hook na procedure uwalniania.

 

Tylko za Chiny nie wiem jak to zrobic :/

 

W zalaczniku caly projekt:

SimpleSample.exe - przyklad pustego projektu w directx

D3D9.dll - skompilowana dllka która SimpleSample.exe uruchamia automatycznie

 

samo SimpleSample.exe pokazuje pusty obraz natomiast gdy w folderze jest D3D9.dll powinien sie rysowac obrazek

 

jak bedziecie probowali wyjsc z programu to wyskoczy ten blad ktory wczesniej wkleilem

 

 

Probowalem tworzyc i wczytywac tekstury w samej procedurze PresentCallback i zadzialalo , nie wywala blad ale jest to totalnie bez sensu bo przy kazdej klatce program na nowo tworzy teksture i laduje do niej plik co powoduje strasznie duzy spadek fps :/

 

Ma ktos pomysl jak hooknac czyszczenie tekstur przy wylaczaniu programu SimpleSample.exe zeby nie wyskakiwal ten blad? (SimpleSample.exe jest nie do ruszenia taki warunek ;) )

 

Źródło+demo

http://www.speedyshare.com/files/26499232/overlay.zip

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...