Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Matisek

[Delphi, Directx] Injection

Polecane posty

Witam

 

mam problem z "uwalnianiem" tekstur podczas zakończenia działania programu pod który podpielem swoja ddlke

 

wyrzuca mi błąd Obrazek

 

Wiem ,że chodzi o to, że zmienna "Texture1: Direct3D9.IDirect3DTexture9" do której ładuje teksture nie czysci sie przy wyjsciu.

trzeba chyba zrobic hook na procedure uwalniania.

 

Tylko za Chiny nie wiem jak to zrobic :/

 

W zalaczniku caly projekt:

SimpleSample.exe - przyklad pustego projektu w directx

D3D9.dll - skompilowana dllka która SimpleSample.exe uruchamia automatycznie

 

samo SimpleSample.exe pokazuje pusty obraz natomiast gdy w folderze jest D3D9.dll powinien sie rysowac obrazek

 

jak bedziecie probowali wyjsc z programu to wyskoczy ten blad ktory wczesniej wkleilem

 

 

Probowalem tworzyc i wczytywac tekstury w samej procedurze PresentCallback i zadzialalo , nie wywala blad ale jest to totalnie bez sensu bo przy kazdej klatce program na nowo tworzy teksture i laduje do niej plik co powoduje strasznie duzy spadek fps :/

 

Ma ktos pomysl jak hooknac czyszczenie tekstur przy wylaczaniu programu SimpleSample.exe zeby nie wyskakiwal ten blad? (SimpleSample.exe jest nie do ruszenia taki warunek ;) )

 

Źródło+demo

http://www.speedyshare.com/files/26499232/overlay.zip

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×