raV Napisano Listopad 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2010 Cześć! Oto kolejne trawiące mnie pytanie: czy w openGL mozna wyrenderować klatkę i ją "zapamiętać"? Mam okularki 3D (zielono-czerwone). Chciałbym renderować po 2 klatki z nieco innej perspektywy i na koniec nałozyć je na siebie (np. z lewej tylko kanał czerwony). Czy to jest możliwe? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam27 Napisano Listopad 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2010 A próbowałeś po prostu po narysowaniu jednej sceny, bez glLoadIdentity, ustawić na nowo kamerę i narysować to samo ponownie? Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Listopad 6, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2010 tak, można. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raV Napisano Listopad 7, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2010 tak, można. jak? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Listopad 7, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2010 http://www.google.pl/search?client=opera&r...=utf-8&oe=utf-8 www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Listopad 7, 2010 Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2010 Chyba nie tyle renderowanie do tekstury tylko zabawa stereoskopią: http://www.gali-3d.com/archive/articles/St...nGLTutorial.php Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raV Napisano Grudzień 8, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 8, 2010 Chyba nie tyle renderowanie do tekstury tylko zabawa stereoskopią: http://www.gali-3d.com/archive/articles/St...nGLTutorial.php zaadoptowałem pomysł z linka i już to działa, ale mam wątpliwości co do efektów. Im dalej od obserwatora - tym scena bardziej się rozjeżdża. To nie intuicyjne - oddalone obiekty powinny wyglądać tak samo. jakiś pomysł, dlaczego? generalnie kod sprowadza się do takie prostego polecenia: glFrustum(-1.5+eye, 1.5+eye, -1.5*height/width, 1.5*height/width, 1, 300); //gdzie eye to ok. +- 0.015 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.