Skocz do zawartości

150 downto 0 - pseudokonkurs


Jason

Polecane posty

CYTAT(sazian) [quote] Poza tym z tego co wiem nie moze byc dwa razy tego samego jezyka wiec juz kilka razy spaliliscie. [/quote] to podaj mi 150 języków programowania

150 jezykow progamowania? przeciez to jest nic! sa setki jezykow.

Poza tym, nie 150 postow, tylko 151 ;-)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 73
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

C++, liczba 132:
Pascal#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
printf("%d",0x84);
}

Użyłem funkcji printf, zamiast cout, a żeby jeszcze to zagmatwać zapisałem liczbę w systemie szesnastkowym :twisted:

BTW. nigdy nie korzystałem z drukarki w Turbo Pascal'u, przynajmniej teraz wiem jak to mniej więcej wygląda smile.gif
i ktosiu, zmień swojego posta, a funkcja MessageBox wymaga 4 parametrów :]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOD<html>

<head>

<script type="text/javascript" language="JavaScript">

function wyswietl(tekst)

{

var txt = document.getElementById('tekst');

txt.innerHTML=tekst;

}

</script>

</head>

<body onLoad="wyswietl('129')">

<br/><br/>

<div id='tekst'></div>

</body>

</html>
129
HTML+JS biggrin.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[code=Delphi]
function DowolnyNaDec(Liczba : String ; Podst : Integer) :[[BB[H[YBH[YBY[&W7VBŁbĆ7Ś&rr\"G7BfC\"\"AŃĄźź4(4(Ńź1ŃĄ1czba) do
begin
if Liczba[i] in ['A'..'Z'] then Dana H
XVWJHH
IĘH
LB[H[HHBĆ7Ś& amp;śbFćfwCłG7BFV04(Ią4(4(
4(4(Iult := Result + Dana * Trunc(Exp((Length(Liczba) - i) * Ln(P
JJH
B[B[BYHLK]PX6VćFW#D&ŚV7BŚ&Vv6vW76vRGF7G\"FvĆćFV24(4) [/code]

124
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

122 w OpenGL z użyciem czcionek bitmapowych smile.gif

PascalGLvoid glPrint(GLint x, GLint y,int set, char *string,...)
{
char text[256];
va_list ap;

if (string == NULL)
return;

va_start(ap, string);
vsprintf(text, string, ap);
va_end(ap);

x = x*11;
y = screen_y_font - (y+1)*16;


if (set>1)set=1;
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_COLOR);

glEnable(GL_BLEND);

glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, texture.GLTexture);
glDisable(GL_DEPTH_TEST);
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glPushMatrix();
glLoadIdentity();
glOrtho(0,screen_x_font,0,screen_y_font,-1,1);
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
glPushMatrix();
glLoadIdentity();
glTranslatef((float)x,(float)y,0);
glListBase(base-32+(128*set));
glCallLists(strlen(text),GL_BYTE,text);
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glPopMatrix();
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
glPopMatrix();
glEnable(GL_DEPTH_TEST);

glDisable(GL_BLEND);
}

...

glPrint(1,8,0,"Liczba : %i",122);

:)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...