Skocz do zawartości

SpellEngine


Toster

Polecane posty

Witam,

Światło dzienne ujrzał z grubsza kolejny projekt: SpellEngine. Liby + nagłówki można ściągnąć ze strony głównej projektu, jest tam również wciąż rozwijana dokumentacja. Zainteresowanych odsyłam tutaj: http://spellengine.thetosters.pl/

 

Pozwolę sobie wkleić wstęp:

Spell Engine Mk III jest silnikiem magii i alchemii, darmowym do wszystkich zastosowań amatorskich/hobbystycznych/edukacyjnych oraz dowolnych innych nie przynoszących dochodu użytkownikowi/twórcy. W przypadku wykorzystania w komercyjnych projektach należy dokonać zakupu kopii komercyjnej. W skład pakietu wchodzą biblioteki linkowane do projektu oraz pliki nagłówkowe wymagane w czasie tworzenia kodu źródłowego. Silnik oferuje obsługę zarówno magii jak i alchemii w grach/programach dowolnego typu. Magia bazuje na zapisie runicznym, który wg autora pozwala na maksymalną elastyczność, jednakże może być również wykorzystywany w sposób znany z gier RPG (np. Baldurs Gate) czyli przez zdefiniowanie zaklęć dostępnych w formie predefiniowanej listy.

 

W chwili obecnej jest sam silnik magii, w przeciągu najbliższych miesięcy powinna pojawić się również alchemia. Całość przetestowana na TurboDelphi Explorer oraz VS Express 2008.

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...