Toster Napisano Styczeń 31, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 31, 2010 Witam, Światło dzienne ujrzał z grubsza kolejny projekt: SpellEngine. Liby + nagłówki można ściągnąć ze strony głównej projektu, jest tam również wciąż rozwijana dokumentacja. Zainteresowanych odsyłam tutaj: http://spellengine.thetosters.pl/ Pozwolę sobie wkleić wstęp: Spell Engine Mk III jest silnikiem magii i alchemii, darmowym do wszystkich zastosowań amatorskich/hobbystycznych/edukacyjnych oraz dowolnych innych nie przynoszących dochodu użytkownikowi/twórcy. W przypadku wykorzystania w komercyjnych projektach należy dokonać zakupu kopii komercyjnej. W skład pakietu wchodzą biblioteki linkowane do projektu oraz pliki nagłówkowe wymagane w czasie tworzenia kodu źródłowego. Silnik oferuje obsługę zarówno magii jak i alchemii w grach/programach dowolnego typu. Magia bazuje na zapisie runicznym, który wg autora pozwala na maksymalną elastyczność, jednakże może być również wykorzystywany w sposób znany z gier RPG (np. Baldurs Gate) czyli przez zdefiniowanie zaklęć dostępnych w formie predefiniowanej listy. W chwili obecnej jest sam silnik magii, w przeciągu najbliższych miesięcy powinna pojawić się również alchemia. Całość przetestowana na TurboDelphi Explorer oraz VS Express 2008. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.