Adam27 Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Witam W swoim programie rysuję linię o grubości ustawionej poprzez funkcję glLineWidth. I tu się pojawia problem Niezależnie od odległości od obserwatora, linia ma zawsze taką samą grubość w pikselach, a ja chcę, żeby była skalowana tak jak wszystkie inne prymitywy - im dalej, tym "chudsza". Jak można to zrealizować? Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSr Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Zrealizować to można rysując "linię" jako prostopadłościan albo walec. Taki mój pomysł Ubuntu.pl user #10593 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam27 Posted December 6, 2009 Author Report Share Posted December 6, 2009 Też mniej więcej o tym samym myślałem, ale takie rozwiązanie zwiększa ilość vertexów przy rysowaniu jednej linii z 2 do 24 <_ je nie ma innej mo chyba b musia tak zrobi> Pozdrawiam Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Force Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 No linia ma w teorii grubość =0 więc to co jest w oglu jest pewną modyfikacją linii i tam sobie tak ustalili Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam27 Posted December 13, 2009 Author Report Share Posted December 13, 2009 Ok, już napisałem procedurkę rysującą "linię" jako walec Etharnion - 2D RPG Szukam grafika chętnego do współpracy przy projekcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.