Tod.wxv.pl Napisano Listopad 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 13, 2009 Witam ! Mam na imię Michał, mam 16lat. Jestem managerem powstającej gry o tytule Times Of Darkness [ToD] Jesteśmy grupką 10 ludzi starających się stworzyć coś z niczego. Piszemy grę (RPG) <coś w stylu Diablo 2> mamy już dobrze obsadzone wyszstkie miejsca w grupie, lecz brakuje nam ok.2 programistów. Chłopaki którzy pracują teraz sami posuwają się z pracami dość po woli. Gdy by rozszerzyć liczbę programistów prace na pewno posunęły by się o wiele szybciej do przodu ;] Gra tworzona jest w Delphi, z komponentami Omega. Grafice 2D zmieszaną z grafiką 3D Mamy już sporo zrobionego. Nie długo ukaże się wersja beta gry. tod.wxv.pl to nasze forum ;] A tak na koniec pokaże kilka screenów dzięki którym zobaczysz że nie jesteśmy dzieciakami bawiącymi się w robienie gry ;] www.tod.wxv.pl/topics22/118.htm W tym temacie możesz zobaczyć 9 obrazków I teraz najważiejsze pytanie ;] Czy chciałbyś nam pomóc swoją wiedzą i umiejętnościami przy tworzeniu naszej gry ? ? ? Jeśli tak to napisz na PW lub na gg 8682501 Jesli uwarzacie że potrzeba to napiszcie co można dodać do gry itp Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Listopad 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 13, 2009 macie 30% gry i niebawem ukaze sie beta ? dajesz linka do 9 obrazkow z kwietnia o ile mnie wzrok nie myli, z czego 6 nie udalo mi sie otworzyc. Macie sporo zrobionego czyli co ? "(...)zobaczysz że nie jesteśmy dzieciakami bawiącymi się w robienie gry(...)" - mocne slowa jak na 16 latka W swietle prawa jestes dzieckiem ;P Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tod.wxv.pl Napisano Listopad 14, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 14, 2009 Zdanie które cytujesz użyte zostało przezemnie w przenośni ;] Inne temy rozpadają się po 3miesiącach pracy albo i wcześniej... Many napisaną już główną historie gry (scenariusz) Zostały wątki poboczne 1. Oś Z 2. Cienie 3. Poprawione animowania gracza 4. Dopracowane EQ 5. Program do tworzenia dialogów + odczytywanie 6. Map Editor 7. Ekwipunek 8. Menu gry Tak wyglądał nasz plan kilka miesięcy temu 1. Stworzenie wszystkiego tak by nasz bohater mógł sobie żyć w świecie 2.5d (chodzenie, bieganie, sranie, walczenie, wchodzenie do domów, algorytm szukania drogi, kolizje, cienie, EQ, interfejs... etc.) Dopiero po ukończeniu tego punktu(1) możemy przejść do punktu 2 oraz zacząć robić mapy do gry 2. Tu można już myśleć nad plikami dla postaci (dla każdej postaci będą inne dialogi i coś tam jeszcze, więc trzeba to zaimplementować na początku...) 3. Dodanie wrogów - walka z nimi, algorytm szukania drogi ... 4. Dodanie innych postaci - jakieś dialogi, walka, handel... 5. Dodanie statystyk dla gracza (można dodać to od razy przy danych punktach...) Tu powinniśmy mieć ogólny świat dla naszego bohatera - świat z postaciami, dialogami i takie tam. 6. Chodzenie po różnych mapach (to nie będzie zbyt trudne...) 7. Kilka Questów. 8. Ew. Dopracowanie poprzednich punktów. Tu przewiduje jakąś wersję beta gry. 9. Dodanie większości questów, dialogów, postaci... 10. Multiplayer(Misje, zasady...) 11. Menu(Menu robi się na końcu ) 12. Kilka tygodni testów :-) 13. Ukończenie projektu, rozpowszechnianie gry blebleble... // 13 - zajeżdża pechem Plan jest bardzo krótki, zapewne wiele rzeczy pominąłem ale najważniejsze zostały napisane :-P Do grafiki, scenariusz i reszty się nie wtrącałem... To tyle. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Listopad 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 14, 2009 Ok plan byl, a co z niego zostalo zrealizowane ? i co to jest EQ ? Macie jakis equalizer muzyki ? bo skrot jest mi calkowicie obcy. No i z tego co piszesz najpierw napisaliscie alg. walki a pozniej zrobiliscie statystyki postaci ? To samo z mapa. Najpierw zrobiliscie kolizje/szukanie drogi a pozniej implementacje mapy ? Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tod.wxv.pl Napisano Listopad 14, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 14, 2009 Jestem tylko managerem nie wymagaj o demnie żebym wszystko wiedział EQ to najprawdopodobniej ekwipunek ;] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Listopad 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 14, 2009 Jesli nie manager zna te odpowiedzi to kto ? Zawsze myslalem ze to jest rola managera, w koncu z angielskiego "to manage" znaczy zarzadzac... Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volq Napisano Grudzień 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2009 Na forum wyczytałem że beta jest pod koniec grudnia. Jak idą prace nad projektem KANAR? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAR123 Napisano Grudzień 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 13, 2009 Hyh niestety nie będzie bety pod koniec grudnia... miałem 2 programistów... ale im się znudziło... Gdybym miał kogoś do pomocy... sam wyrobie może pod koniec stycznia lub lutego jeśli chodzi o BETE P.S Temat trochę nieaktualny prosiłem o jego usunięcie ale bez skutków... I "menager" zrobił z siebie pośmiewisko... Ale jeśli jednak któryś z modów zdecyduje się to napisze nowy aktualny plan, postępy itd. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volq Napisano Grudzień 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2009 Hyh niestety nie będzie bety pod koniec grudnia... miałem 2 programistów... ale im się znudziło... Zostałeś tylko ty i menager. Projekt pewnie upadnie albo już upadł. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAR123 Napisano Grudzień 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2009 nie xD zostałem sam z programistów... mam do tego 3 grafików, dźwiękowca, kompozytora(z zawodu), kilku testerów, 3 scenarzystów. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volq Napisano Grudzień 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2009 nie xD zostałem sam z programistów... mam do tego 3 grafików, dźwiękowca, kompozytora(z zawodu), kilku testerów, 3 scenarzystów. Czyli razem gdzieś 10 osób nie licząc testerów. No to może się uda . Ale i tak przydało by się więcej programistów. Życzę powodzenia w projekcie . Pozdrawiam Volq Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.