Skocz do zawartości

Times of Darkness


Tod.wxv.pl

Polecane posty

Witam !

Mam na imię Michał, mam 16lat.

Jestem managerem powstającej gry o tytule Times Of Darkness [ToD]

Jesteśmy grupką 10 ludzi starających się stworzyć coś z niczego.

Piszemy grę (RPG) <coś w stylu Diablo 2> mamy już dobrze obsadzone wyszstkie miejsca w grupie, lecz brakuje nam ok.2 programistów.

Chłopaki którzy pracują teraz sami posuwają się z pracami dość po woli. Gdy by rozszerzyć liczbę programistów prace na pewno posunęły by się o wiele szybciej do przodu ;]

Gra tworzona jest w Delphi, z komponentami Omega.

Grafice 2D zmieszaną z grafiką 3D

Mamy już sporo zrobionego.

Nie długo ukaże się wersja beta gry.

tod.wxv.pl to nasze forum ;]

 

A tak na koniec pokaże kilka screenów dzięki którym zobaczysz że nie jesteśmy dzieciakami bawiącymi się w robienie gry ;]

www.tod.wxv.pl/topics22/118.htm

W tym temacie możesz zobaczyć 9 obrazków

 

I teraz najważiejsze pytanie ;]

 

Czy chciałbyś nam pomóc swoją wiedzą i umiejętnościami przy tworzeniu naszej gry ? ? ?

Jeśli tak to napisz na PW

lub na

gg 8682501

 

Jesli uwarzacie że potrzeba to napiszcie co można dodać do gry itp

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie 30% gry i niebawem ukaze sie beta ?

dajesz linka do 9 obrazkow z kwietnia o ile mnie wzrok nie myli, z czego 6 nie udalo mi sie otworzyc.

Macie sporo zrobionego czyli co ?

"(...)zobaczysz że nie jesteśmy dzieciakami bawiącymi się w robienie gry(...)" - mocne slowa jak na 16 latka :D W swietle prawa jestes dzieckiem ;P

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdanie które cytujesz użyte zostało przezemnie w przenośni ;]

 

Inne temy rozpadają się po 3miesiącach pracy albo i wcześniej...

 

Many napisaną już główną historie gry (scenariusz)

Zostały wątki poboczne

1. Oś Z

2. Cienie

3. Poprawione animowania gracza

4. Dopracowane EQ

5. Program do tworzenia dialogów + odczytywanie

6. Map Editor

7. Ekwipunek

8. Menu gry

 

Tak wyglądał nasz plan kilka miesięcy temu

 

1. Stworzenie wszystkiego tak by nasz bohater mógł sobie żyć w świecie 2.5d (chodzenie, bieganie, sranie, walczenie, wchodzenie do domów, algorytm szukania drogi, kolizje, cienie, EQ, interfejs... etc.)

 

Dopiero po ukończeniu tego punktu(1) możemy przejść do punktu 2 oraz zacząć robić mapy do gry

 

2. Tu można już myśleć nad plikami dla postaci (dla każdej postaci będą inne dialogi i coś tam jeszcze, więc trzeba to zaimplementować na początku...)

3. Dodanie wrogów - walka z nimi, algorytm szukania drogi ...

4. Dodanie innych postaci - jakieś dialogi, walka, handel...

5. Dodanie statystyk dla gracza (można dodać to od razy przy danych punktach...)

 

Tu powinniśmy mieć ogólny świat dla naszego bohatera - świat z postaciami, dialogami i takie tam.

 

6. Chodzenie po różnych mapach (to nie będzie zbyt trudne...)

7. Kilka Questów.

8. Ew. Dopracowanie poprzednich punktów.

 

Tu przewiduje jakąś wersję beta gry.

 

9. Dodanie większości questów, dialogów, postaci...

10. Multiplayer(Misje, zasady...)

11. Menu(Menu robi się na końcu :) )

12. Kilka tygodni testów :-)

13. Ukończenie projektu, rozpowszechnianie gry blebleble... // 13 - zajeżdża pechem :D

 

Plan jest bardzo krótki, zapewne wiele rzeczy pominąłem ale najważniejsze zostały napisane :-P

Do grafiki, scenariusz i reszty się nie wtrącałem...

 

To tyle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok plan byl, a co z niego zostalo zrealizowane ? i co to jest EQ ? Macie jakis equalizer muzyki ? bo skrot jest mi calkowicie obcy. No i z tego co piszesz najpierw napisaliscie alg. walki a pozniej zrobiliscie statystyki postaci ? To samo z mapa. Najpierw zrobiliscie kolizje/szukanie drogi a pozniej implementacje mapy ?

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks later...

Hyh niestety nie będzie bety pod koniec grudnia... miałem 2 programistów... ale im się znudziło...

Gdybym miał kogoś do pomocy... sam wyrobie może pod koniec stycznia lub lutego jeśli chodzi o BETE :P

 

P.S

Temat trochę nieaktualny prosiłem o jego usunięcie ale bez skutków... I "menager" zrobił z siebie pośmiewisko...

Ale jeśli jednak któryś z modów zdecyduje się to napisze nowy aktualny plan, postępy itd. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie xD zostałem sam z programistów... mam do tego 3 grafików, dźwiękowca, kompozytora(z zawodu), kilku testerów, 3 scenarzystów.

 

Czyli razem gdzieś 10 osób nie licząc testerów.

No to może się uda :) .

Ale i tak przydało by się więcej programistów.

Życzę powodzenia w projekcie :) .

 

Pozdrawiam

Volq

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...