Skocz do zawartości

Unit1 Game


PaerSkok

Polecane posty

  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

CYTAT(HNB @ pon, 29 cze 2009 - 01:52)

(np. Delphi jest tylko pod Windows).

 

Skoro Delphi jest tylko pod Windows to może by dobrać narzędzia, według potrzeb projektu, a nie według preferencji niektórych twórców? Przecież sam pisałeś, że grafikę będziesz robił, to co Ci przeszkadza, żeby gra była pisana w C++ pod małym wieloplatformowym IDE (Code::Blocks)? Nie chcę zaczynać flame'a, ale spójrzcie na to z tej strony... Na Linuksa jest mało dobrych natywnych gier. Na Windows'a jest pełno wszelakich gier (z różnymi licencjami). I teraz użytkownicy Linuksa, którzy chcą od czasu do czasu w coś zagrać, będą bardziej rozchwytywać naszą grę, niż użytkownicy Windowsa, bo na tej platformie jest większa konkurencja, jeśli chodzi o gamedev.

 

Dlatego trzeba ustalić skład ekipy, zacząć projekt i przestać pi*lic bez sensu :P:D

Sam skład nic nie da, gdyż trzeba chociaż wstępne ustalenia zrobić, co do wykonania :) Chyba najlepiej demokratycznie sondy utworzyć i te języki, biblioteki, IDE, które będą miały najwięcej głosów, zostaną wykorzystane, potem ludzie sami się opowiedzą, czy przystają na takie warunki, czy nie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no. to projekt uważam za zamknięty :P

soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end…

delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala

only programmers and drug dealers call their customers "users"

 

Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się na razie biorę za naukę obsługi Ogre ;)

 

Jak coś uda mi się wymodzić z mojego pomysłu to zamieszczę, żebyśmy mieli jakiś punkt zaczepienia.

 

 

Tylko prędko nie spodziewajcie się efektów, bo dość często muszę się siostrą małą zajmować...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Już wiem!! Mam pomysł :D

 

Sporo ludzi oferowało się z grafiką...

 

http://www.jason.unit1.pl/?strona=10 - jako, że mój projekt od początku ma hosting na unit1.pl to może zostać Unit1 Game :D Jakby ktoś zrobił grafikę nowego jedi (czyli standardowe 6 pozycji jak na razie), a reszta się zajęła pisaniem "grywalnych" pomysłów, to byłaby niezła minigierka ;)

 

Tylko prośba... jak ktoś już zamierza robić grafikę to niech to będzie tworzone w legalnie zdobytych narzędziach :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem :D binarkę na W32 i grafiki :P Jedi nie mogę zmienić... :D

 

Więc kiszka... jednak sama gierka dobra jest... :D na przysłowiowe 5 min :) później już się nudzi

;D

 

Takie moje zdanie.

Prawdziwy programista wiesza sie wraz ze swoim programem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CYTAT(Jason @ sob, 18 lip 2009 - 04:11)

Już wiem!! Mam pomysł :D

 

Sporo ludzi oferowało się z grafiką...

 

http://www.jason.unit1.pl/?strona=10 - jako, że mój projekt od początku ma hosting na unit1.pl to może zostać Unit1 Game :D Jakby ktoś zrobił grafikę nowego jedi (czyli standardowe 6 pozycji jak na razie)

 

 

 

Zdefiniuj tę grafikę

 

TMT/data/textures

Tam są pliki *.bmp

l

r

ld

rd

lu

ru

Są to pozycje, odpowiednio - strzałka w lewo, strzałka w prawo, lewo i dół, prawo i dół, lewo i góra, prawo i góra.

Grafika to miałby być nowa postać (z mieczem świetlnym w dłoni, "ostrze" mu samo dorobię (w grze jest generowane), może wtedy dorobiłbym menu z wyborem postaci i koloru miecza :) Jakby ktoś miał pomysł na nowe tło i go zrealizował, to również bym rozważył propozycję :)

 

BTW. spike, poczytaj komentarze, zwłaszcza te ostatnie: http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&...ents=1#comments

Zobaczysz, że niektórych ta gra bardziej wciąga :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:blink:

 

Jeżeli chcemy być konkurencją dla 'Warsztat Game' To dobrze by było zrobić podobną grę do ich gry (czyli stworki atakują gracza).

Gra różniła by się tym, że mogła by być w 3D z użyciem modeli + heightmapy :)

 

Czyli widok FPP :) i bieganie z bronią po mapie wysokości xD

 

Jak rozwinę swój engine :P to takowy FPP powstanie... :) obecnie za słaby jest :D

Prawdziwy programista wiesza sie wraz ze swoim programem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...