Skocz do zawartości

Ja... i moje sparwy


Pablossi

Polecane posty

Wiem że to forum nie jest po to by się przedstawiać, ale chciałbym pochwalić się choćby moimi małymi osiągnięciami...

 

Oto moja strona: www.programerpawel.ubf.pl

 

Znajdziecie tam forum, galerie, linki i jeszcze troche. W downloadach macie mój pierwszy program... jest tylko jedno... musicie sie zalogować. Zalogujcie sie będe starał się dodawać programy, które udało mi się stworzyć w C++ :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie kiepski marketing, powinieneś na stronie pokazywać część rzeczy niezalogowanym, a tylko bonusowe opcje zalogowanym. Jak by wyglądało to forum jakby tylko zalogowani widzieli posty, a reszta info, że muszą się zalogować? Nie zachęcało by to do tworzenia konta

Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak... ma ja jestem dopiero początkujący... ucze sie C++ i to sa moje pierwesze programiki bez pomocy... w tej chwili ucze się dokładniej o typach zmiennych itp.

jest na visual bo z niego robie, a możesz mi powiedzieć czy jeśli ja zrobiłem na visual... a ty nie masz go w kompie to bedzie ci odbierac program? chyba tak, czy nie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam, ale program powinien działać na każdym windowsie. Chodzi mi tylko o to, że nie wiem czy jest sens zakładać stronę o swoich program gdy się mało umie i nie są powalające, no chyba, że będziesz pisał jakieś filozoficzne przemyślenia i spostrzeżenia związane z programowaniem, no ale i tak robić specjalne forum dla swoich "skomplikowanych" programów to przesada bo o czym dyskutować w związku z nimi?

Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach