okiel Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Przy wczytywaniu niektórych tekstur w formacie bmp program się zawiesza (wyłącza) doszedłem że pliki bmp których nie chcą się wczytać mają we właściwościach Głębie w bitach = 8 a te które się wczytują mają = 24 jak to ominąć ewentualnie może zamienić na 24??? Morze jakiś przykład ktoś posiada konwersji w Delphi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blind Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Wczytac co? gdzie? przy pomocy czego? tekstury maja dobre wymiary? www.blinder.pl - Blog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caesar Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Spróbuj może przekonwertować teksturę, zanim użyjesz jej w programie... (np. w Paincie ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
okiel Posted February 5, 2009 Author Report Share Posted February 5, 2009 Gdy konwertuje z bmp na jpg bez zmieniania rozmiarów jest ok. Pytanie jest czy musi być dokonywana ta konwersja, czy nie można coś zmienić w kodzie z poziomu opengla tak by to działało. Chodzi oto że program z poziomu programu ma się wczytywać różne fotki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Force Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Przecież zapytali "czym wczytujesz?" to odpowiedz, skąd mamy wiedzieć w jakim kodzie coś zmienić? 8 bitowe bmp ma kolory indeksowane więc jak ten co napisał ten kod co nam nie chcesz go zdradzić tylko dla 24 bitowych to nie wczyta 8, a ilość modyfikacji byłaby duża bo i tak musiałbyś skonwertować na 24 bitowe, ale w swoim kodzie, nie żądając tego od usera Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.