Komputerowiec Napisano Styczeń 24, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2009 Cze, to znowu ja ;p. Przy pisaniu mojej gry napotkalem nastepny problem, a mianowicie mam kilka takich warunkow dotyczacych strzelania w przeciwnika: if(mousepos.x > mobs.pos.x && mousepos.x < mobs.pos.x + mobs.width && mousepos.y > mobs.pos.y && mousepos.y < mobs.pos.y + mobs.height && msg.message == WM_LBUTTONDOWN) { if(ActualWapeonPrim.ammo == AMMO_357magnum) { if(Playerammo6 > 0) { if(ActualWapeonSec.use == false) { sndPlaySound(ActualWapeonPrim.Sciezka, SND_FILENAME | SND_ASYNC); Playerammo6--; CalculateRozrzut(); mobs.hp -= CalculateObr(mobs); WyswietlZmienna(hDC, CalculateObr(mobs), lpDDSBufor, mobs.pos.x + mobs.width/2, mobs.pos.y - 10); } } } } %<ęy3z7Ź(ixĄmŁ7,Źqij)h0Ś+.y*r$Ąe Ąą((Aąa@Źe (Aą5Ź ąąŃiĄe ( Kompiluje i... Nie dziala ;(. Strzelam ile wlezie i nigdy nie dostaje expa, a on nie traci hp, czy ktos moglby pomoc, albo powiedziec czemu nie traci hp? z gory THX. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Styczeń 24, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2009 bo CalculateObr(mobs) zwraca 0 ? Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Komputerowiec Napisano Styczeń 24, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2009 Cos jest zle??: int CalculateObr(mob mobs) { int obr = (ActualWapeonPrim.damage - mobs.o) + ActualWapeonPrim.damage; return obr; //ActualWapeonPrim.damage = 25; //YoungBandit.o = mobs.o = 15; } Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Styczeń 24, 2009 Zgłoś Share Napisano Styczeń 24, 2009 stary nie wiem co jest zle, widze ze jedyne miejsce gdzie zdejmujesz hp to wywolanie tej metody. wlacz debuger, wstaw breakpointy i zobacz gdzie ci program wchodzi i jakie wartosci przekazuje, wtedy bedziesz wiedzial co jest zle Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.