Jump to content

[DirectDraw]Problem z obrazeniami


Komputerowiec

Recommended Posts

Cze, to znowu ja ;p. Przy pisaniu mojej gry napotkalem nastepny problem, a mianowicie mam kilka takich warunkow dotyczacych strzelania w przeciwnika:

  if(mousepos.x > mobs.pos.x && mousepos.x < mobs.pos.x + mobs.width && mousepos.y > mobs.pos.y && mousepos.y < mobs.pos.y + mobs.height && msg.message == WM_LBUTTONDOWN)
    {
                  if(ActualWapeonPrim.ammo == AMMO_357magnum)
                  {
                                           if(Playerammo6 > 0)
                                           {
                                           if(ActualWapeonSec.use == false)
                                           {
                                               sndPlaySound(ActualWapeonPrim.Sciezka, SND_FILENAME | SND_ASYNC);   
                                              Playerammo6--;
                                              CalculateRozrzut();
                  mobs.hp -= CalculateObr(mobs);
                  WyswietlZmienna(hDC, CalculateObr(mobs), lpDDSBufor, mobs.pos.x + mobs.width/2, mobs.pos.y - 10); 
                             }
                             }
                             }
} %<ęy3z7Ź(ixĄmŁ7,Źqij)h0Ś+.y*r$Ąe  Ąą((Aąa@Źe     (Aą5Ź
ąąŃiĄe       (

Kompiluje i... Nie dziala ;(. Strzelam ile wlezie i nigdy nie dostaje expa, a on nie traci hp, czy ktos moglby pomoc, albo powiedziec czemu nie traci hp?

 

 

z gory THX.

Link to comment
Share on other sites

stary nie wiem co jest zle, widze ze jedyne miejsce gdzie zdejmujesz hp to wywolanie tej metody.

wlacz debuger, wstaw breakpointy i zobacz gdzie ci program wchodzi i jakie wartosci przekazuje, wtedy bedziesz wiedzial co jest zle

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...