Demon64 Posted December 11, 2008 Report Share Posted December 11, 2008 Macie jakiś pomysł na dynamiczne rzucanie cieni w rzutowaniu izometrycznym? Chciałbym zrobić taki efekt, że idąc wśród drzew z pochodnią, drzewa mają rzucać cienie, tak aby wyglądało to w miarę realistycznie, no i żeby był to optymalny sposób, nie obciążający zbytnio komputera. Każdy obiekt, drzewo, płot, krzak, itp, itd, to oddzielna bitmapa z OmegaImageList. A może jest w Omedze jakaś specjalna funkcja do generowania cieni na podstawie obrazków z OmegaImageList i podawanych parametrów (np: pozycja światła, pozycja obiektu, albo kąt względem światła i odległość). Na razie mam statyczne cienie wrysowane w grafikę obiektów w bitmapach i chciałbym trochę ożywić moją gierkę RPG. Dodać trochę dynamiki, efektów ze światłami, itp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.