Demon64 Napisano Grudzień 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Grudzień 11, 2008 Macie jakiś pomysł na dynamiczne rzucanie cieni w rzutowaniu izometrycznym? Chciałbym zrobić taki efekt, że idąc wśród drzew z pochodnią, drzewa mają rzucać cienie, tak aby wyglądało to w miarę realistycznie, no i żeby był to optymalny sposób, nie obciążający zbytnio komputera. Każdy obiekt, drzewo, płot, krzak, itp, itd, to oddzielna bitmapa z OmegaImageList. A może jest w Omedze jakaś specjalna funkcja do generowania cieni na podstawie obrazków z OmegaImageList i podawanych parametrów (np: pozycja światła, pozycja obiektu, albo kąt względem światła i odległość). Na razie mam statyczne cienie wrysowane w grafikę obiektów w bitmapach i chciałbym trochę ożywić moją gierkę RPG. Dodać trochę dynamiki, efektów ze światłami, itp Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.