Skocz do zawartości

Projekt unit1.pl


Kezard

Polecane posty

Od dawna zastanawiałem się nad stworzeniem jakiegoś projektu, w który włączyła by się jak największa społeczność tego forum. Chodzi mi o takie projekty jak np. osób z gamedev.pl gdzie częściowo przetłumaczony na polski został kurs z Nehe. Jeśli ktoś byłby chętny wsiąć w tym udział, lub ma jakiś pomysł to niech napisze.
:)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy co masz na myśli, bo jeżeli miałoby to być wpólne pisanie jakiegoś programu, to bardzo chętnie.
w tłumaczeniu czegoś na polski też mógłbym pomóc, ale tylko z języka angieskiego...

no i odrazu mówię, że angielskiego się dopiero uczę, tak samo jak programowania, więc tłumaczenie zajmie mi raczej sporo czasu, a kod na pewno nie będzie dobrze zoptymalizowany (znam podstawowe zasady, ale sądzę, że to za mało). No i tak naprawdę to nigdy nie programowałem grafiki, więc tego się napewno nie podejmę.

aha, jeszcze jedno: w tej chwili robię chat, więc nie mogę natychmiast dołączyć do projektu(jeżlei miałby teraz wystartować).
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się coś tłumaczy, to się uczy angielskiego.
I to jest jedyny powód, dla którego mogę się zgodzić na tłumaczenie artykułów. Bo wiem, że angielski muszę opanować bardzo dobrze, a to można osiągnąć tlyko przez trening.


Co do wspólnego pisania prgsów, to przeiceż DLL można pisać chyba w każdym języku i nie ma żadnej różnicy. Aplikacja napisana w delphi może obsługiwać *.dll pisane w C++, i odwrotnie, a sądzę, że inne języki też można [b]wykożystać. jeżeli podzieli się aplikację na moduły i/lub wątki, to podział mógłby wyglądać tak mniej więcej tak:

KODplik łączący poszczególne moduły w całość (*.exe)

-[b][color=red]wontek[/color][/b]_1.dll

-1.dll

-2.dll

-3.dll

...

-wontek_2.dll

-1.dll

-2.dll

-3.dll

...

... i tak dalej.

Oczywiście można także mieć tylko jeden wontek, a w tedy znajdzie sieon nie w bibliotece dll, ale w głównym pliku. Ja na tym schemacie załozyłem, że aplikacja jest bardzo rozbudowana, i każdy wontek znajduje się w osobnym pliku, obsługującym dll-ki zawierające poszczególne funkcje.

chyba trochę mętnie to napisałem....
spróbuję jaśniej.
plik EXE synchronizuje działanie poszczególnych wontków, znajdujących sięw plikach DLL. Wontki dostają od użytkownika polecenia za pośrednictwem głównego pliku EXE, po czym odwołują się do odpowiednich funkcji znajdujących się w innych dll-kach
W tej sytuacji każdy może napisać swoją dll-kę w swoim ulubionym języku, a razem dadzą (być może)działający program.

Tylko jest taki problem, że jeżeli używamy bibliotek dll, to nie można [b]kożystać z komponentów. a w takiej sytuacji może być problem z komunikacją między procesami.
Normalnie użyłbym (nie wime czy słusznie) socketów, w których klienci wysyłaliby dane na adres 127.0.0.1 , odpowiadający linuxowemy LOCALHOST. Ale zakładam, że każdy problem można rozwiązać, tylko za różną cenę.
(cena - przede wszystkim [size=1]kasa, którą trzeba wydać na kupienie gotowca i)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos nauki można by zrobić organizer laugh.gif Ale nie taki zwykły...taki super-extra-wypasiony z zarąbistą grafiką i ogólnie niech każdy doda jakiś moduł (który oczywiście dało by się możliwe zainstalować). Byłby to nie tylko organizer ale i kompletny program poprawiający, usprawniający działania windy a nawet coś więcej interaktywne centrum czegoś tam no sam nie wiem jak to nazwać centrum rozrywki, centrum dowodzenia może coś zbliżone konstrukcją do explorera. Za pomocą takiego programu można by np. zmieniać w szybki sposób tapetę pulpitu, obsługiwać ściąganie plików z netu itp. Wiem że pomysł takiego programu może okazać się głupi ale jeśli projekt ma robić wiele osób to może być to rozwiązanie bardzo dobre. Bo załóżmy że X zrobił świetny program do ściągania plików z netu, a pan Y programik do przeglądania grafiki no i w taki sposób pan Z zajmujący się interfejsem programu i [b]wogóle żeby trzymało się to kupy impletuje to do tegoż głównego programu. W ten sposób każdy by mógł pisać w swoim ulubionym języku, tak mi się przynajmniej wydaje wink.gif . Czekam na argumenty za i przeciw, nie każdemu może się to spodobać, ale według mnie to może być to o co ci chodzi. Dziesiątki małych programów tworzyły by wielką spójną całość, a tak końcowym słowem to sorry że troszkę powielam to co powiedział Edit// O SORRY ALE BŁĄD TO NAPISAŁ KTOŚ ale jak kończyłem pisać to zobaczyłem co on napisał smile.gif. A więc czekam na inne propozycje wyglądu projektu jak i ew. krytykę tego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem przeczytać do końca post Ktoś-ia ale niestety nie udało mi się gdy po raz kolejny napotykałem : wontek.

Ufff... Przepraszam musiałem to napisać :twisted:
A tak pozatym to ja już nie wiem co Wy chcecie robić i tak nic widać nie wypali :] lepiej niech Administracja zorganizuje kolejny konkurs może teraz zamiast gry jakiś inny temat ? demo albo jakaś scenka, animacja nie wiem, żeby same gry nie były tylko jakieś rozwiązania konkretnego tematu. Np. jury zarzuci jakąś mp3-ką i należy podłożyć coś pod to tongue.gif nie wiem to może bym znalazł czas na takie coś (chociaż ostatnio mało go :/)

PS. na mój gust pisanie gry w kilku językach (pewnie 2: delphi i c++ ew. c) nie ma sensu. Takie [b]poprostu nie wnikam technologicznie jak by to można było już zrobić.


PS2. Albo zróbmy coś w PHP tongue.gif bo się ucze teraz hihi ale nie jakieś głupie The Crims tylko coś co tętni życiem, jest jakaś hmm fabuła i trzeba Myśleć! np. rozwiązywanie zagadek detektywistycznych :] i zrobić tak elastyczny kod by każdy "upoważniony" mógł dopisać nową zagadkę np. rozwikłanie zniknięcia czyjegoś (trzeba by wymyśleć teksty, plan, ludzi którzy uczestniczyli by, ich wypowiedzi, wypowiedzi ukryte zdobyte jakoś na lewo) i plan graficzny np. miasta ... ahhhhh te moje marzenia laugh.gif


Ej Drazek ja tyle piszę a ty wyprzedzasz mój post tongue.gif hihi też jestem na NIE przy programie kombajnie, takie programy są g..... warte oprócz Total Commandera rzecz jasna tongue.gif

[quote] Unit1 daje wędke nie rybe. [/quote] a robaki dostanę w gamedev.pl ?

Ot taka mini-strona moja po godzinach :)http://www.wnetrzekuchni.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tłumaczenia, to wydaje mi się że to byłby dobry pomysł ale potrzebne by były 3-4 osoby smile.gif

Program też moglibysmy napisać ale według mnie to musiało by się odbywać w nastepującyh sposób. Jedn programsta-lider stworzył by szkielet takiego program i szablon do tworzenia pluginów, a każdy kto by chciał mógłby stowrzyć odpowiedni plugin w preferowanym języku. Pozostaje jeszcze pytanie jaki byłby to program/gra i kto by go stworzył.

@Greensand : Program "kombajn" to nie najlepsze rozwiązanie. Nie dość że zajmował by niewiadomo ile to jeszcze znajdzie się wiele lepszych aplikacji do pojednyczych operacji które miałby ten program.

EDIT : Jednym słowem , nigdy nie znajdziemy takiego tematu który by wszystkim odpowiadał dlatego może wybierzmy coś sensownego w czym mogła by uczestniczyć większkość zainteresowanych.

:)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to ważne ale przypomniałem sobie o projekcie który znalazłem na jakieś stronie. Chodzi o to że dwa zaprogramowane roboty zmagają się między sobą. Wszystko jest oparte o biblioteki... nie pamiętam nazwy ale projekt jest raczej nie z polski. Można by zrobić coś takiego na podobnej zasadzie. Czyli dwoje ludzi lub drużyny walczą między sobą tylko w jaki sposób?? A może jednak zrobić konkurs, w sumie prawie to samo albo tłumaczyć te artykuł czy poradniki.
PS. Byliście na http://www.gameprogrammer.net ?? tam jest parę tutoriali godnych według mnie uwagi jeśli chodzi o gry. Polecam ciekawa strona.
PS2. Jak by co mogę pomóc w tłumaczeniu, bo te 4 osoby to może być za mało, tak mi sie wydaje ale mogę się mylić...
PS3. Jak ma wyglądać takie tłumaczenie??

PS4. CHCE TŁUMACZYĆ TEXTY!!! Ale za zarazem nie chce od razu dostać 100 str. chce coś na próbę...żeby nie zawalić projektu dotychczas niczego nie tłumaczyłem ale powinienem dać sobie rade. Tak więc czy mogę uczestniczyć w tym projekcie??
PS5 Wiem nie wolno krzyczeć na forum:)
PS6 To na czym zostajemy, ja jestem za tłumaczeniem textów Drazek. Sam powiedziałeś
[quote] Unit1 daje wędke nie rybe. [/quote]
To będzie dobre rozwiązanie kto jest jeszcze za tym sprawdzonym ale dobrym projektem??
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote] Nie wiem czy to ważne ale przypomniałem sobie o projekcie który znalazłem na jakieś stronie. Chodzi o to że dwa zaprogramowane roboty ..... [/quote]
No kurcze ... Chyba jednak z Polski Prawdopodobnie to GURU tej strony jest autorem(taką mam nadzieję smile.gif) tego projektu o ktorym mowisz. Zobacz posty Tostera

// tak to jest projekt Tostera, możecie o nim poczytać w dziale Projekty na unit1 - Iskar

pozdrawiam oksal

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co piszesz, to zdecydowanie jest ARENA Tostera

a tłumaczenie wygląda tak:
bierzesz część tutoriala, którą dostałeśdo przetłumaczenia. czytasz pierwsze zdanie, jeżeli je rozumiesz, to zapisujez polską wersję
Jeżeli są słowa, których nie rozumiesz- bierzesz słownik, szukasz odpowiedniego wyrazu, po czym starasz sie dopasować wyniki wyszukiwania do kontekstu zdania.
Powyższe instrukcje wykonujesz w pętli aż do końca fragmentu.

Następnie czytasz fragment tutoriala jeszcze raz, aby find firs błąd gramatyczny oraz find next błędy gramatyczne. Używając dowolnego edytora tekstu patchujesz tłumaczenie.
Zapętlasz się, aby tutorial stał się zrozumiały, i wmiarę przyjemny do czytania.

Twój procesor osiąga niebezpieczny poziom zmęczenia. Nie jesteś w stanie dalej pracować - zapętlasz się w nieskończone rekurencji. Jednak niezwykle zaawansowany procesor typu 'sieć neuronowa' potrafi sobie poradzić z zawieszeniem własnych procesów- następuje automatyczny reset, i budzisz się po 8 godzinach drzemki na "bakspejsie"


ps: nie zjedziecie za ten wykład, prawda? tongue.gif

// ja na pewno nie, ale za te wstrętne błędy to nie wiem! poprawcie je.. - Iskar

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote] Jak ktoś nie kapuje-Astar to algorytm wyszukiwania najkrótszej drogi wykorzystywany w grach RTS, RPG itp. nadaje się chyba też to 3D. Chyba oksal miał taki podobny program wyszukiwania drogi. Tyle ja... chętni niech się piszą... [/quote]
Co do projektu Astar... to nic innego jak algorytm Dijkstry- chyba Duńczyk ( napewno wielu sie z tym spotka bedac na polibudzie czytez uniwerku) przeniesiony na planszę. Problem rozwiazałem i nic nie trzeb a tlumaczyc wystarczy pobrac moj programik ze stronywww.delphi.ilion.pl podstrona narzedzia . NA jednej z zakladek programu zamiescilem fragment kodu najwznejszych procedure, mozna je sobie wydrukowac lub skopiowac do pliku i wykorzystac. Co prawda Astra chodzi w petli sprawdzajac 8 pol sasiednich stad mozna poruszac się po przekatnej Ja w "swoim" rozwiazaniu sprawdzam po 4 pola ale nic nie szkodzi zwiekszyc odpowiednia petle do 8 pol:-) Na cztery pol aefekt jest ten sam ale dzial odpowiednio szybciej A to ma zanzcanie jesli w grze bedziemy szukac kilku wrogow ,jednego wroga lub kazać dość obiektowi do miejsca wsazanego przez kliknięcie myszki I to własnie demonstruje moj programik. Wystarczy narysować w nim dowolny labirynt , określić punkt Mety i Startu.. Mam w glowie super pomysl aby za jednym obiegiem zalatwic wszystkie zywe obiekty i martwe. Rozwiazanie jest bardzo proste...Stad tez go nie podam bo jako LAMER mogę sie zawsz mylić:)

pozdrawiam oksal

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za tłumaczeniem.. i to wlace nie bez powodu. Gdybym umial lepiej c++ i ew. directx to chetnie podjal bym sie tworzenia gry ale na takim poziomie tylko bym wam przeszkadzam. Z tłumaczeniem zakładam że z angielskiego na polski,niby po co mielibysmy ulatwiac anglikojezycznym kolegom zycie, i tak maja za dobrze smile.gif Poza tym latwiej tlumaczyc na jezyk ojczysty. Tak wiec podpisuje sie pod tłumaczeniem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

Wydaje mi się że lepiej jak dacie sobie spokój z tłumaczeniem ... ważne żeby pisać coś nowego czego nie można odszukać w sieci.

Jak ktoś nie zna angielskiego to jego problem i powinien się uczyć bo to mu się przyda, a tłumacząc to tylko odwlekacie naukę :-) więc nikomu nie pomagacie tylko sobie (egoiści !) biggrin.gif

Tworzenie gry to jak widzę na tym forum porażka, był pomysł projekt gry fpp, ale spalony teraz kolejny pomysł i sądzę że inaczej to się nie skończy.
Tak, tak, jestem konserwatystom i uważam że należy skończyć... dla niewtajemniczonych
http://www.unit1.pl/forum/viewtopic.php?t=37

Jak już się bierzecie to nie zapomnijcie, że kiedyś to była strona głownie o delphi (nadal tak jest tylko ktoś niepotrzebnie dodał dział o c++ który i tak jest prawie pusty o_O) więc większość użytkowników forum raczej zna delphi i wybór c++ tylko pogorszy sytuacje.

Nie próbujcie naśladować, dorównywać Warsztatowi bo to inna klasa [wymiatacze].

Pewnie pozbawiłem was pięknych marzeń (ktoś w końcu musiał) ale myślę ze to co napisałem jest prawdą i zanim pojawi się jakaś inicjatywa lepiej się samemu zastanowić czy tak naprawdę chce czegoś dokonać czy tylko rzucać słowa na wiatr ... i sępić.

Powodzenia!
Pozdrawiam!
Spider ^*^

www.spider.dathox.com :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spider śmieszą mnie Twoje słowa ^^ Był serwis o Delphi, ktoś dodał dział o C++ który i tak świeci pustkami? ^^ dobre, dobre! Nie świeci, a niedługo będzie w nim dużo więcej. Co do chęci dorównania, jak to ich nazwałeś, 'wymiataczom' - no cóż, oczywiście - nie od razu, tylko żebyś się nie zdziwił, jeżeli ktoś kiedyś tak powie o unit1. Myślę, że chęć dorównania lepszym od siebie tylko wzbogaca wiedzę, jest impulsem do dalszej nauki. Mam nadzieje, że unit1 kiedyś będzie potęgą - każdy autor swojego serwisu (w moim przypadku współautor) ma takie marzenie. Takie teksty jak Twoje kłócą się z ideą dorównywania lepszym, moim zdaniem nie za dobrze o nas myślisz..no coż ;-) Widzimy się w przyszłości.

P.S. Co do tego, że nie wypalił pomysł z tą grą od razu - ludzie się nie znają, nie wiedzą nic o sobie, mają odmienne poglądy, nie ma się co dziwić, że nie poszło. Jeszcze pójdzie.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5corpio:
CYTATSpider nie spalony nie spalony może trochę się \"nadpalił\" ale po poprostu ostatnio dokształcałem się z innych dziedzin i miałem problemy więc nic nie robiłem, pisałem. Czas na powrót (chyba)

Heh nie do końca miałem Ciebie na myśli tylko raczej osoby które maja pod nosem dobry projekt do zrealizowania, a szukają czegoś innego bo tak naprawdę niczego nie potrafią i w dodatku nie chcą się nauczyć gdy jest szansa !


Iskar:
CYTATSpider śmieszą mnie Twoje słowa
Ja tego dla żartu nie napisałem już od dość dawna obserwuje co tu się dzieje i nie spodziewam się nagłych rewelacji.

CYTATświeci pustkami?
Może nie ? Jest jeden dobry kurs który i tak można napisać na podstawie pierwszej lepszej książki o C++

CYTATMyślę, że chęć dorównania lepszym od siebie tylko wzbogaca wiedzę
Bardzo dobrze, ale chęci to za mało ;p
Jak chcesz dorównywać komukolwiek musisz się zdecydować,a nie strona o wszystkim (do niczego) OT ;p

CYTATmoim zdaniem nie za dobrze o nas myślisz..no coż
No cóż za dużo z tych wypowiedzi na forum wywnioskować się nie da ;p

[quote] Widzimy się w przyszłości. [/quote]
No tak widzę, że chcesz już się żegnać, ale nie ma problemu bo od pewnego czasu zastanawiam się nad konkurencją tylko że innego pokroju bo ‘językoznawstwo’ nie daje odpowiednich rezultatów ;p

Spider ^*^

www.spider.dathox.com :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CYTAT(Spider100)5corpio:
[quote] Spider nie spalony nie spalony może trochę się \"nadpalił\" ale po poprostu ostatnio dokształcałem się z innych dziedzin i miałem problemy więc nic nie robiłem, pisałem. Czas na powrót (chyba) [/quote]

Heh nie do końca miałem Ciebie na myśli tylko raczej osoby które maja pod nosem dobry projekt do zrealizowania, a szukają czegoś innego bo tak naprawdę niczego nie potrafią i w dodatku nie chcą się nauczyć gdy jest szansa !


W tym kontekście pewnie miałeś mnie na myśli. Ale jak sie wczytac w te slowa to nie za bardzo cie rozumiem. Początkowi pływacy najpierw pływają na takiej głebokości żeby czuć grunt pod nogami ,a gdy już nauczą się koordynacji itd. próbują coraz głebiej i głebiej ,mozna sie domyslac jakby sie skonczyla nauka gdyby gosc sie odrazu rzucil na gleboką wode. Z programowaniem jest podobnie ,najpierw probuje posiasc jakas wiedze z ksiazek potem nowopoznane zagadnienia sprawdzam na płytkiej wodzie,dowiaduje się więcej ,robie coraz fajniejsze programiki i dopiero wtedy robi sie cos takiego.

Zreszta jak juz napisales , to jest strona o delphi i pisanie kodu w c++ tylko pogorszy sytuacje. Ja ucze sie c++ tak wiec mam nastepny powod zeby robic tłumaczenie.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[quote=Spider100][quote=Spider100][quote]Widzimy się w przyszłości. [/quote]
No tak widzę, że chcesz już się żegnać, ale nie ma problemu bo od pewnego czasu zastanawiam się nad konkurencją tylko że innego pokroju bo ‘językoznawstwo’ nie daje odpowiednich rezultatów ;p[/quote]

W tym sensie to napisałem, że zobaczymy co będzie w przyszłości. Koniec Off-Topa.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spider wiem, że chciałeś wskazać, że projekt zaproponowany przez 5corpio jest dużo bardziej ambitny niż niż jakieś tłumaczenie tekstów, ale nie potrafię zrozumieć Twojego ataku na wortal. Ja, Iskar, Drazek czy inni redaktorzy staramy się dbać o stronę. Wzbogacamy ją nowymi materiałami, informujemy o nowościach ze świata programowania, organizujemy konkursy. Tworzymy miejsce, w którym mogą spotykać się ludzie interesujący się tą dziedziną. I to jest nasze zadanie.

Bardzo dobrze byłoby, gdyby wśród użytkowników powstały grupy tworzące gry. Ale to zależy tylko i wyłącznie od nich.
Jeśli ktoś nie czuje się jeszcze na siłach to tworzy sobie w domowym zaciszu drobne gierki typu wąż, puzzle czy też platformówki. A gdy zdobędzie nieco większą wiedzę może zdecydować się na dołączenie do jakiegoś team-u lub stworzenie własnego, gdzie będzie pogłębiał swoje umiejętności na znacznie wyższy poziom.

Czy nie lepiej byłoby po prostu przypomnieć forumowiczom o tamtym projekcie? "Wjechać" lekko na ludzką ambicję, aby zwrócili na niego większą uwagę? Postanowiłeś jednak zaatakować wszystkich, a to nie jest moim zdaniem najlepsza droga...

[quote] Nie próbujcie naśladować, dorównywać Warsztatowi bo to inna klasa [wymiatacze]. [/quote]

Nie zgodzę się, Warsztat to nie "wymiatacze", założyciele strony (nie znam), możliwe, że też nie, lecz wielu ludzi którzy zgromadzili się wśród Warszatu są "wymiataczami". I nie bez znaczenia jest to, że Warsztat był pierwszą polską stroną o tej tematyce, pierwszą i jedyną na której mogli spotykać się ludzie zainteresowani tworzeniem gier.

Zadaniem twórców strony jest, aby była jak najlepiej przygotowana, dawała jak największe możliwości oraz informacji. Na tym my (admini, redaktorzy) mamy zamiar się skupić lecz wykorzystanie materiałów leży po stronie użytkowników. Dział C++ został wprowadzony nie "na siłę", aby był lecz mamy w gronie redaktorów osoby, które bardzo lubią ten język i z przyjemnością poprowadzą dział jemu poświęcony. Na delphi.bajo.pl nie było takich osób.

pozdrawiam

Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj. Śnij. Odkrywaj." M". Twain. Metryczka dla dziecka może być wspaniałą pamiątką narodzin.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze się nieźle narobiło i musze to jakoś odkręcić bo bana za chwile dostanę wink.gif

Maedhros: Nie do końca miałem Ciebie na myśli bo pisałem w liczbie mnogiej i nie próbuj brać tego jako zmuszanie do pisania gry każdy może robić co chce żeby rozwijać serwis.

Dałem prosty argument dla którego nie warto tłumaczyć. Jeśli sądzisz inaczej to po prostu mnie do tego przekonaj.

CYTATJeśli ktoś nie czuje się jeszcze na siłach to tworzy sobie w domowym zaciszu drobne gierki [..]
Tak to on zdecyduje kiedy wejść na wyższy poziom ale jak Tutaj nie będzie takiego projektu do którego ktoś się będzie mógł przyłączyć to tylko co raz częściej będziecie dostawali nowe tematy na forum
„Poszukuję programistów amatorów” zamiast wspólnie cos robić smile.gif

[quote] lecz wielu ludzi którzy zgromadzili się wśród Warszatu są \"wymiataczami\". [/quote]
O właśnie to miałem na myśli Tam warsztat to głównie ludzie (szczególnie uzdolnione osoby) na forum.

Co do działu C++ to jakoś dziwnie zaczęliście drążyć ten temat, a to całkowity OT. Próbowałem TYLKO uświadomić że większość użytkowników forum to Delphiarze i wcześniejsze propozycje pisania w C++ to pudło smile.gif


Uświadomiliście mi że oczekiwania z mojej strony były zbyt wygórowane (prowokacja nie powiodła się).
Szanuje wasze zdanie i mam nadzieję że Wy moje także wink.gif.

Pozdrawiam
Spider ^*^

www.spider.dathox.com :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...