Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Kamma

Shadow Clones - Wydanie: 21 lipiec 2008

Recommended Posts

W imieniu całego zespołu pragnę przedstawić wam grę Shadow Clones,

nad którą pracowaliśmy prawie 9,5 miesiąca. Jest to projekt

tworzony zdalnie przez około 25-osobową grupę ludzi z całej Polski.

 

Shadow Clones jest typową strzelanką. Przemierzamy w niej kolejne

pokłady bazy kosmicznej na Marsie ( nie ma to żadnego związku z

Doom'em :) ), w celu eksterminacji potworów. Do wybory mamy kilkanaście

rodzajów broni, poczynając od pistoletu, a na wyrzutni rakiet kończąc.

 

Oto przykładowe sreeny z gry:

[1] Bohater gry z giwerą

[2] Totalna rozwałka :)

[3] Tak Rico, KABUM !!

[4] Jeszcze raz KABUM !!!

 

 

Zachęcam do pobrania naszej gry:

Pobierz najnowszą wersję

 

Więcej informacji o projekcie znajdziecie na naszej roboczej stronie:

Wejdź na naszą stronę

 

 

A TERAZ NAJLEPSZE :)

 

Będzie nam ogromnie miło, jeśli zamieścicie swoje opinie na temat gry tzn. co Wam się w niej podoba, a co nie.

Przeanalizujemy i poprawimy, to co wyda Wam się najistotniejsze ( oczywiście, jeżeli będzie to w zasięgu naszych możliwości czasowych ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem już na gamedev.pl ale muszę się przyznać że (od bodaj wczoraj) czasu nie znalazłem by pobrać i wypróbować.

Patrząc na screeny muszę przyznać że klimat jest mocny w hooo (podoba mi się), grafika jest ekstra. Jedyne do czego bym

się przyczepił to eksplozje, a konkretnie ich wizualizacje. Ale akurat nie zawadza mi to, bo ogólnie gra wygląda na bardzo

grywalną :)

 

BTW. Gratuluje doprowadzenia projektu do aktualnego stanu tym bardziej że coś mi się o uszy obiło że projekt jest rozwijany

przez pasjonatów, którzy poza satysfakcją z kodzenia nie mają żadnych środków finansowych z projektu(jeśli to prawda to

oby tylko dotychczasowo).

 

Jutro przetestuje i napisze coś więcej.

 

Pozdrawiam! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za zapowiedź testów i z niecierpliwością czekam na Twoje wrażenia, jak i pozostałych Użytkowników tego serwisu.

 

PS Delphi rządzi :) - bardzo lubię ten język.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pierwsyzm screenie widac ze tekstura jest za bardzo rozciągnięta i ogólnie trochę za czysto, ale ładnie wygląda przetestuje może wieczorkiem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję za zapowiedź testów i z niecierpliwością czekam na Twoje wrażenia, jak i pozostałych Użytkowników tego serwisu.

 

PS Delphi rządzi :) - bardzo lubię ten język.

 

:D .

 

A co do gry to pierwsze co mnie zniechęciło to to jak postać chodzi. Wystarczy wcisnąć góra bok i nie ma animacji chodzenia.

Co do rozgrywki... Amunicja i bronie jak i karty powinny brać się automatycznie gdy się na nie wejdzie/podejdzie (i inaczej rozwiązać pełny zasobnik), a wywalanie itemów powinno być możliwe po kliknięciu prawym na item.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuje za kolejne wypowiedzi na temat gry i jej niedoróbek, niedogoności.

Jesteśmy obecnie na etapie kategoryzowania waszych błędów i opracowywania

rozwiązań tych problemów. Mamy nadzieję, że większość z tych wymienionych

przez Was uda nam się poprawić przez okres co najmniej 3 tygodni.

 

Prosiłbym Was jeszcze o określenie 3 elementów, które waszym zdaniem

najbardziej przeszkadzają podczas gry. Wystarczy, że napiszecie w kolejności

od najważniejszego do najmniej ważnego błędu, np:

- poruszanie bohatera - ślizganie ( najistotniejszy z tej trójki wymienionych )

- za wolne pociski

- puste pomieszczenia ( najmniej istotny )

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...