Skocz do zawartości

Shadow Clones - Wydanie: 21 lipiec 2008


Kamma

Polecane posty

W imieniu całego zespołu pragnę przedstawić wam grę Shadow Clones,

nad którą pracowaliśmy prawie 9,5 miesiąca. Jest to projekt

tworzony zdalnie przez około 25-osobową grupę ludzi z całej Polski.

 

Shadow Clones jest typową strzelanką. Przemierzamy w niej kolejne

pokłady bazy kosmicznej na Marsie ( nie ma to żadnego związku z

Doom'em :) ), w celu eksterminacji potworów. Do wybory mamy kilkanaście

rodzajów broni, poczynając od pistoletu, a na wyrzutni rakiet kończąc.

 

Oto przykładowe sreeny z gry:

[1] Bohater gry z giwerą

[2] Totalna rozwałka :)

[3] Tak Rico, KABUM !!

[4] Jeszcze raz KABUM !!!

 

 

Zachęcam do pobrania naszej gry:

Pobierz najnowszą wersję

 

Więcej informacji o projekcie znajdziecie na naszej roboczej stronie:

Wejdź na naszą stronę

 

 

A TERAZ NAJLEPSZE :)

 

Będzie nam ogromnie miło, jeśli zamieścicie swoje opinie na temat gry tzn. co Wam się w niej podoba, a co nie.

Przeanalizujemy i poprawimy, to co wyda Wam się najistotniejsze ( oczywiście, jeżeli będzie to w zasięgu naszych możliwości czasowych ).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem już na gamedev.pl ale muszę się przyznać że (od bodaj wczoraj) czasu nie znalazłem by pobrać i wypróbować.

Patrząc na screeny muszę przyznać że klimat jest mocny w hooo (podoba mi się), grafika jest ekstra. Jedyne do czego bym

się przyczepił to eksplozje, a konkretnie ich wizualizacje. Ale akurat nie zawadza mi to, bo ogólnie gra wygląda na bardzo

grywalną :)

 

BTW. Gratuluje doprowadzenia projektu do aktualnego stanu tym bardziej że coś mi się o uszy obiło że projekt jest rozwijany

przez pasjonatów, którzy poza satysfakcją z kodzenia nie mają żadnych środków finansowych z projektu(jeśli to prawda to

oby tylko dotychczasowo).

 

Jutro przetestuje i napisze coś więcej.

 

Pozdrawiam! ;)

Pisze programy na zlecenia. Tanio!

Delphi, Pascal.

Kontakt:

- (gg) 736483

- (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl

- Strona domowa

Wszystko do uzgodnienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zapowiedź testów i z niecierpliwością czekam na Twoje wrażenia, jak i pozostałych Użytkowników tego serwisu.

 

PS Delphi rządzi :) - bardzo lubię ten język.

 

:D .

 

A co do gry to pierwsze co mnie zniechęciło to to jak postać chodzi. Wystarczy wcisnąć góra bok i nie ma animacji chodzenia.

Co do rozgrywki... Amunicja i bronie jak i karty powinny brać się automatycznie gdy się na nie wejdzie/podejdzie (i inaczej rozwiązać pełny zasobnik), a wywalanie itemów powinno być możliwe po kliknięciu prawym na item.

soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end…

delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala

only programmers and drug dealers call their customers "users"

 

Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za kolejne wypowiedzi na temat gry i jej niedoróbek, niedogoności.

Jesteśmy obecnie na etapie kategoryzowania waszych błędów i opracowywania

rozwiązań tych problemów. Mamy nadzieję, że większość z tych wymienionych

przez Was uda nam się poprawić przez okres co najmniej 3 tygodni.

 

Prosiłbym Was jeszcze o określenie 3 elementów, które waszym zdaniem

najbardziej przeszkadzają podczas gry. Wystarczy, że napiszecie w kolejności

od najważniejszego do najmniej ważnego błędu, np:

- poruszanie bohatera - ślizganie ( najistotniejszy z tej trójki wymienionych )

- za wolne pociski

- puste pomieszczenia ( najmniej istotny )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...