k_argo Napisano Lipiec 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2008 Mam problem z rysowaniem po ekranie, kiedy chce cos narysowac na pulpicie to nie mam z tym problemu, ale kiedy uzywam handle do gry i probuje wyswietlic napis w oknie gry to nie dziala, do rysowania uzywam: hand := 'Age of Empires II'; hndl := FindWindow(nil, PAnsiChar(hand)); Canvas.Handle:=hndl; Canvas.Font.Color := clRed; Canvas.TextOut(100,100,':)'); ReleaseDC(hndl,Canvas.Handle); Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Lipiec 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2008 Cześć! sprawdź czy funkcja FindWindow nie zwraca przypadkiem zera, jeśli tak... to znaczy, że podałeś jej złe informacje... Pozdrawiam! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Lipiec 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 17, 2008 Gry robia zazwyczaj czestego repainta, tak wiec nie pojdzie ci to. Jak sa refreshe to nie narysujesz, chyba ze bedziesz w timerze czesto to rysowal, efekt bedzie taki ze bedziesz mial migajacy napis. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_argo Napisano Lipiec 21, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 21, 2008 Mialem kiedys programik pod TSa, ktory wyswietlal mi na ekranie kto mowi itp. i dzialal, a obraz nie migal, jeszcze przetestuje zmniejszenie czasu w timerze, ale watpie czy to cos zmieni P.S - Cos na zasadzie wyswietlania FPS w Frapsie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firen Napisano Lipiec 30, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 30, 2008 Fraps robi troszke inna sztuczke zeby wyswietlac FPS i nagrywac filmiki Podpina sie pod dllki dx albo ogl, a dokladnie w odpowiednia funcje Present albo SwapBuffers. Zdaje sie, ze modyfikuje je w pamieci. Na google cos powinno o tym byc. Down With The Sickness Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.