Skocz do zawartości

[Omega][D7]Aplikacja się nie uruchamia.


_ElviS_

Polecane posty

Witam,

Przepraszam z gory za tak ogolnikowa nazwe tego topica, ale ciezko wyjasnic co tak naprawde mi sie przytrafilo. Otoz po b. dlugiej przerwie w programowaniu postanowilem pobawic sie nieco nieznana mi dotychczas bezposrednio biblioteka Omega. Wszystko szlo cacy do pewnej feralnej kompilacji. Przy probie uruchomienia aplikacji nastepuje przejscie na fullscreen [czarny ekran, chwila oczekiwania], aby pozniej pokazal sie pulpit windowsa w rozdzielczosci zadeklarowanej w parametrach glownego komponentu Omegi... i tak sobie mozemy czekac przez dlugi czas. Co dziwne - od poprzedniej kompilacji, kiedy to wszystko dzialalo bez zarzutu DOSLOWNIE NIC sie nie zmienilo w kodzie programu! Postanowilem zrestartowac komputer, niestety problem pozostal. Pomyslalem sobie, ze moze to mimo wszystko jakims cudem wina mojego kodu. Zeby to sprawdzic, odpalilem jeden z przykladow z Unit1.pl, opartych na Omega - o dziwo problem pojawial sie rowniez i na nich. Po kilku godzinach sprobowalem uruchomic ponownie swoj program tyle, ze w oknie. Otworzyl mi sie po bodajze 2 minutach. Co moze byc przyczyna czegos takiego?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z omega mialem kiedys takie przejscia ze przy czestych resetach programu (CTRL+F2) komponenty przestawaly dzialac. O dziwo pomagalo odpalenie dxDiag z lini komend i wykonanie testu ekranu (widac M$ cos jeszcze tajnie inicjuje).

 

Slyszalem rowniez o problemach tego typu ze pomagala jedynie reinstalacja DX'a ale mi sie to nie zdarzylo.

 

Moze problem jest bardziej prozaiczny np.: Brak jakies biblioteki, lub grafiki lub exception ?

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, ze wygladalo to tak: Bierzemy na tapete dwie kompilacje - A i B. A jest TOZSAMA z B pod kazdym doslownie wzgledem. W kodzie nie dokonalem absolutnie zadnych zmian. Po skompilowaniu A aplikacja odpalila sie i dzialala jak nalezy. Po dokonaniu kompilacji B, tj. drugiej, dokladnie identycznej - zaczely pojawiac sie problemy. Ergo - wykluczalbym w takim razie wszelkiego rodzaju braki bibliotek/grafiki itd. Ew. musze sprawdzic DxDiag.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...