_ElviS_ Napisano Czerwiec 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2008 Witam, Przepraszam z gory za tak ogolnikowa nazwe tego topica, ale ciezko wyjasnic co tak naprawde mi sie przytrafilo. Otoz po b. dlugiej przerwie w programowaniu postanowilem pobawic sie nieco nieznana mi dotychczas bezposrednio biblioteka Omega. Wszystko szlo cacy do pewnej feralnej kompilacji. Przy probie uruchomienia aplikacji nastepuje przejscie na fullscreen [czarny ekran, chwila oczekiwania], aby pozniej pokazal sie pulpit windowsa w rozdzielczosci zadeklarowanej w parametrach glownego komponentu Omegi... i tak sobie mozemy czekac przez dlugi czas. Co dziwne - od poprzedniej kompilacji, kiedy to wszystko dzialalo bez zarzutu DOSLOWNIE NIC sie nie zmienilo w kodzie programu! Postanowilem zrestartowac komputer, niestety problem pozostal. Pomyslalem sobie, ze moze to mimo wszystko jakims cudem wina mojego kodu. Zeby to sprawdzic, odpalilem jeden z przykladow z Unit1.pl, opartych na Omega - o dziwo problem pojawial sie rowniez i na nich. Po kilku godzinach sprobowalem uruchomic ponownie swoj program tyle, ze w oknie. Otworzyl mi sie po bodajze 2 minutach. Co moze byc przyczyna czegos takiego? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2008 Z omega mialem kiedys takie przejscia ze przy czestych resetach programu (CTRL+F2) komponenty przestawaly dzialac. O dziwo pomagalo odpalenie dxDiag z lini komend i wykonanie testu ekranu (widac M$ cos jeszcze tajnie inicjuje). Slyszalem rowniez o problemach tego typu ze pomagala jedynie reinstalacja DX'a ale mi sie to nie zdarzylo. Moze problem jest bardziej prozaiczny np.: Brak jakies biblioteki, lub grafiki lub exception ? Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ElviS_ Napisano Czerwiec 16, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 16, 2008 Problem w tym, ze wygladalo to tak: Bierzemy na tapete dwie kompilacje - A i B. A jest TOZSAMA z B pod kazdym doslownie wzgledem. W kodzie nie dokonalem absolutnie zadnych zmian. Po skompilowaniu A aplikacja odpalila sie i dzialala jak nalezy. Po dokonaniu kompilacji B, tj. drugiej, dokladnie identycznej - zaczely pojawiac sie problemy. Ergo - wykluczalbym w takim razie wszelkiego rodzaju braki bibliotek/grafiki itd. Ew. musze sprawdzic DxDiag. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.