KaYou Napisano Lipiec 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2008 A ja myslalem ze kilka ich bedzie "(2b || !(2b)) == question" W. Shakespeare http://jakubniwa.pl - świat sztucznej inteligencji Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max1414 Napisano Lipiec 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2008 nr 2 )) różowiuuuutki Moje projekty: http://wojciechkulik.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Lipiec 8, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 8, 2008 2->3->4->1 Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Lipiec 8, 2008 Zgłoś Share Napisano Lipiec 8, 2008 różowy... no_co_Wy?... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Lipiec 8, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 8, 2008 Wyglada ze wygrala 2 ka... a tym czasem troche wiecej updatow: UPDATE: Zestawienie 3 pojazdow ktore wystepuja w grze szikic panela dla robota wydobywczego Powoli zblizam sie do konczenia grafiki... jesli wszystko dobrze pojdzie to moze do konca tego tygodnia wszystko bedzie... Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kompustelnik Napisano Sierpień 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2008 Jakieś newsy? Pozdrawiam! Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Sierpień 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2008 Prawdopodobnie upadek projektu lub zawieszenie prac nad nim www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 23, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2008 Rodzi sie w bolch. Wakacje byly i troche wakacjowalismy Ale Force zrozumial wiekszosc enginu wiec teraz pojdzie szybciej Musze wiecej ticketow wrzucic bo goofyx sie nudzi no i tsr cos tam sciemnia ostatnio ze o xevilu nie wspomne.... ale spoko od poniedzialku powroci tyran Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 Jakbyście widzieli kod Tostera.. to albo geniusz informatyczny, że się nie rozumie, albo łajza bo też sie nie rozumie Tydzień mi zajęło skumanie tego, może by było szybciej, ale go nie było i odpowiadał raz na dzień, no ale jednak ciężko choć jak się zrozumie to widać jakąś logikę No ale o tym można zrobić felieton Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 24, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 albo osba czytajaca nie przyklada sie do rozumienia :> Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 Taa.. może zrób minikonkurs - wytnij ze swgo kodu kilka linijek, i w tym miejscu napisz, że ich nie ma i wygra ten co najlepiej uzupełni Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max1414 Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 Taa.. może zrób minikonkurs - wytnij ze swgo kodu kilka linijek, i w tym miejscu napisz, że ich nie ma i wygra ten co najlepiej uzupełni dobre xDDD Moje projekty: http://wojciechkulik.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider100 Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 Dajcie kawałek tego kodu zobaczymy czym tam się tak zachwycacie też chcę www.spider.dathox.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 24, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 spider caly projekt ma w pelni otwarte zrodla, zacaignij z svna i juz Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevPort Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 UPDATE 2: Zrobilem przyklady 4 elementow typu Power Core, nie wiem tylko ktory jest najlepszy rzuccie okiem i podajcie numer od 1 do 4 Wyglądają raczej jak : 1 - filtr paliwa ;] 2 - izolator (taki jak na słupach 6kV) 3 - lampa starszego typu (używana w tv czarno białych) 4 - lampa nowsza używana w np. wzmacniaczach lampowych audio. Jeżeli z tych wybierać coś na styl "Twórcy" energii to 3 ;] Pozdrawiam. Prawdziwy programista wiesza sie wraz ze swoim programem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 24, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 1) tworczosc wlasna radosna 2) true 3) true 4) to samo co 3 Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider100 Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 spider caly projekt ma w pelni otwarte zrodla, zacaignij z svna i juz Ok sprawdzę co tam skrobiecie jak będę miał więcej wolnego czasu... i o normalnej godzinie OT mały Zastanawia mnie co z projektem Kwadrat ninja bo chyba te same osoby brały w nim udział (prowadzony przez Tostera też ?) ? Czy on się wypalił śmierć naturalna czy nadal działa równocześnie z tym tak pytam z ciekawości bo ktoś mi się chyba pytał o silnik fizyczny ... po za tym szkoda mi go by było bo kibicowałem www.spider.dathox.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 24, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 KN jest obecnie zafreezowany w tym tyg do niego wracam do kodzenia. Czekam az Blind zapnie do niego rc3. W miedzyczasie wezme sie za grafe, co do fizy cos by sie przydalo mamy zrobione kolizje i wstep do wlasnego systemu fizy ale wolelibysmy sprawdzony silnik fizyczny. Z drugiej strony bedziemy go uzywac w bardzo okrojnym zakresie. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Październik 23, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 23, 2008 Dla zainteresowanych... projekt dalej zyje i to jak !! Ponizej wyraz niezadowolenia memory managera na popelniony przez nas kod: An unexpected memory leak has occurred. The unexpected small block leaks are: 1 - 12 bytes: TMiningManager x 1, TTrafficManager x 1, TLocationDatabase x 1, TStringHash x 1, TTextMgr x 1, TResourcesManager x 1, TIndustryHall x 3, TServerListener x 1, TDummyDataCompresser x 1, TStringStream x 1, Unknown x 63 13 - 20 bytes: TCity x 1, TNetCommand x 2, TBitField x 1, TAICompany x 8, TRafined x 32, TList x 60, TOffert x 5660, String x 49, Unknown x 5690' 21 - 28 bytes: TUniversalTime x 1, TDefaultPlayerBuilder x 1, TPlayersDatabase x 1, TCompanyAI_V1 x 7, TMineral x 56523, TCriticalSection x 1, THubConnector x 1, TVehiclePosition x 14, TLocation x 5660, String x 50, Unknown x 56 29 - 36 bytes: TPlanet x 1, TPlanetGeologyCompany x 1, TPlanetMap x 1, TResource x 1, String x 9, Unknown x 8 37 - 44 bytes: TResourceVehicle x 12, TResourceMachinePart x 29, TResourceIndHall x 1, TMarket x 1, TResourceRoom x 13, TResourceRafined x 32, TResourceMineral x 56523, TMineRobot x 11, TGeneralStore x 2, TDockBayVehicle x 3, TRoomStructure x 16, TDockBay x 3, TResourceLocation x 5660, String x 3, Unknown x 4 45 - 52 bytes: TIndMachineProductionRecord x 15, TLaboratory x 1, TLogicEngine x 1, String x 1, Unknown x 5 53 - 60 bytes: TAbsVehicleBody x 3, TPlanetaryTransporterDescription x 3, TRobotDescription x 11, TMachinePart x 37, TServerNode x 1, TStringList x 4, Unknown x 3 61 - 68 bytes: TPlanetaryTransporterBody x 3, THashedStringList x 1, String x 6, Unknown x 5 69 - 76 bytes: TMineRobotBody x 11, Unknown x 1 77 - 84 bytes: TServerDaemon x 1, THubKeepAliver x 1, Unknown x 22 85 - 92 bytes: Unknown x 5640 93 - 100 bytes: TSSLNone x 1, Unknown x 3 101 - 108 bytes: String x 1, Unknown x 2 109 - 116 bytes: TIndMachine x 10 125 - 132 bytes: Unknown x 1 133 - 140 bytes: TLandRaider x 1, TShuttle x 2, Unknown x 2 149 - 156 bytes: Unknown x 1 173 - 188 bytes: Unknown x 3 205 - 220 bytes: Unknown x 3 prawda ze ladne ? Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Październik 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Październik 23, 2008 Cóż, tak się mierzy postęp ilość błędów rośnie liniowe do ilości miejsc gdzie można zrobić błąd, a ono rosną liniowa od ilości kodu Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Grudzień 14, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2008 z braku czasu, checi, motywacji i innych przyczyn zamykam projekt DM. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.