Skocz do zawartości

Kosmiczni górniko-wydobywcy


Toster

Polecane posty

Kolejny update. Stare materialy z adresu toster.ps.pl/DeepMine skasowano. Co bylo potrzebne przeniesiono na adres projektu http://thetosters.pl/DeepMine

 

Pojawily sie propozycje (concept) widoku gry. Zapewne nie sa to wszystkie menu ale jest to jakis wstep. Do oblukania tutaj:

http://toster.ps.pl/DeepMine

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 95
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Prosiłbym o nie używanie technologii, które są nieprzenośne. Z tego co widzę to "Podstawowym silnikiem graficznym przewidzianym do projektu jest BEngine", a ten o ile wiem używa directX, a to dla mnie zła wiadomość.

 

http://sourceforge.net/projects/bengine

"bEngine is an open source OpenGL-based multiplatform graphics engine. "

 

;->

 

tak, wiem, że to inny ;-p

҉

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Force, nie widziałem Twojego GUI ani nigdy nie miałem na swoim komputerze BEngine więc się na ten temat nie wypowiadam. Andorra ma świetny i wygodny w użyciu Particle Editor, GUI Editor (który używa sie identycznie jak ustawianie komponentów na formularzu w Delphi 7), do tego GUI można projektować własne skiny i dużo, dużo innych. Cała Andorra jest kompatybilna z DelphiX i ogólnie używa (przynajmniej mi) świetnie. Miałem trochę problemów bo robię pod Lazarusem, a tutoriale i dema są pod Delphi, ale po drobnych zmianach i krótkich radach udzielonych przez autora silniku (silnika, nie wiem jak to się odmienia) wszystko śmiga jak należy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaaaaaaaaa... Źle mnie zrozumiałeś :P Ten projekt będzie raczej na pewno na BEngine i Twoim GUI więc się nie martw :P Ja robię tylko reklamę na przyszłość i dla tych co to nie mogą korzystać z dobrodziejstw DX-a :P

 

Damn, na IRC'u mnie nie kochają, na forum nie kochają, trzeba zmienić miejscówkę ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"DeepMine ma być grą handlowo/ekonomiczną, w której gracz wciela się w role kierownika przedsiębiorstwa wydobywczego. W oparciu o zespoł robotów, zautomatyzowanych linii produkcyjnych i zespołu zdalnie sterowanych pojazdów transportowych będzie starać się zarbić gotówkę."

 

Fajnie by było gdyby te roboty, pojazdy transportowe itd. mogłyby być "zaprogramowane" przez gracza... Polecam taką gierkę jak COLOBOT - jest to taka dość podobna gra w 3D i tam można te pojazdy "zaprogramować" używając języka podobnego do C...

 

Przykład prosto z COLOBOTA:

KOD

extern void object::Tytan()

{

 

object rudatyt; // deklaracja zmiennej

object huta;

 

rudatyt = radar(TitaniumOre); // znajdź położenie rudy tytanu

goto(rudatyt.position); // idź do rudy tytanu

grab(); // podnieś ją

 

huta = radar(Converter);

goto(huta.position);

drop(); // upuść rudę tytanu

move(-2.5); // cofnij się 2,5 metra

}

 

Gdyby zrobić coś takiego i opracować jakiś język Delphi-podobny to mogłoby być naprawdę fajnie...

 

Nie znam dokładnie założeń gry, daje tylko taki pomysł... (;

Piszę proste programy i stronki internetowe na zlecenie, zaliczenie...

Delphi, Pascal, C++, (X)HTML, CSS, trochę PHP, Javascript i MySQL

Kontakt: gg:1477872 e-mail: lewymati@wp.pl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do UML'i to chwilowo nie ma ich w postaci obrazka. Problem z tym jest taki ze troche juz jest tych diagramow a nie ma opcji export all tylko musze po kolei je wybierac i wrzucac. Optymalnie jest zainstalowac sobie StarUML'a i otworzyc po prostu plik uml. (link na stronie http://thetosters.pl/DeepMine , mozna tez bezposrednio z SVN'a sciagnac). Chyba ze wie ktos jak za jednym zamachem wygenerowac wszelakie diagramy.

 

Co do Huba serwerow to ciut sie spozniles bo Blind juz to klepie. Ale dogadaj sie z nim moze sie zrzeknie bo Force meczy go przy BEngine wiec jest ciut rozrywany :)

 

Co do autoryzacji Force o tym samym wspomnial, mialem to zrobic w 2gim kroku, ale mysle ze mozna to zrobic od razu. Trzeba tylko zaproponowac podejscie, poprawi sie wtedy opisy Huba + UML'a i juz.

 

Lewymati: zgadzam sie z Tsr'em, co prawda przewiduje cos co sie nazywa Abraham ale bedzie to o wiele wyzej poziomowe raczej na zasadzie doradcy/zarzadcy pod nieobecnosc gracza niz programowanie kazdego robota.

 

UPDATE:

Widze ze Tsr juz przywlaszczyl sobie Huba, damn nusialem wtedy spac chyba :D

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Utwórz nowe...