Toster Napisano Czerwiec 15, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2008 Kolejny update. Stare materialy z adresu toster.ps.pl/DeepMine skasowano. Co bylo potrzebne przeniesiono na adres projektu http://thetosters.pl/DeepMine Pojawily sie propozycje (concept) widoku gry. Zapewne nie sa to wszystkie menu ale jest to jakis wstep. Do oblukania tutaj: http://toster.ps.pl/DeepMine Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Czerwiec 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2008 jak takiego fonta jak masz "login:" czy "password" wepchasz w TBFont? Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 15, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2008 Nie wepchne bo to bedzie na stale na rysunku a edity beda za tym Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Czerwiec 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2008 A od czego masz TBBitmapFont? www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Czerwiec 15, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 15, 2008 Moje GUI nie przewidziało aby fontem było co innego niż coś co ma dane: tekst, wysokośc i szerokość Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 16, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 16, 2008 Pojawily sie opisy pierwszych firm. UPDATE: Nowe rzeczy w UML'u Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSr Napisano Czerwiec 19, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2008 Przydały by się obrazki z tego UMLa. Prosiłbym o nie używanie technologii, które są nieprzenośne. Z tego co widzę to "Podstawowym silnikiem graficznym przewidzianym do projektu jest BEngine", a ten o ile wiem używa directX, a to dla mnie zła wiadomość. Ubuntu.pl user #10593 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Czerwiec 19, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 19, 2008 Jak chcesz mozesz dopisac do niego obsluge OpenGLa www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 20, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 blind dobrze prawi dac mu chleba i ogorka. Co do UML'a moge wyrzucac png'i jak dotre do chawiry dzisiaj to je zalacze. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KKKas Napisano Czerwiec 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 Prosiłbym o nie używanie technologii, które są nieprzenośne. Z tego co widzę to "Podstawowym silnikiem graficznym przewidzianym do projektu jest BEngine", a ten o ile wiem używa directX, a to dla mnie zła wiadomość. http://sourceforge.net/projects/bengine "bEngine is an open source OpenGL-based multiplatform graphics engine. " ;-> tak, wiem, że to inny ;-p ҉ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSr Napisano Czerwiec 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 Jak chcesz mozesz dopisac do niego obsluge OpenGLa Dobry pomysł w sumie... Czy na assembli jest aktualny kod? Aktualizowany? Ukończony? Czy jest jakaś dokumentacja? Ubuntu.pl user #10593 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Czerwiec 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 Polecam sprawdzić jeszcze Andorra 2D. Bardzo rozbudowany i przenośny (oczywiście nie chcę robić tu antyreklami Blindowi, wierzę że jego silnik też jest dobry ). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Czerwiec 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 Na Andorre moje GUI nie jest napisane:P tylko na BEngine poza tym Andorra to chyba dawno nie aktualizowana była Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSr Napisano Czerwiec 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 Andorra, nie widziałem tego wcześniej i wygląda obiecująco. Ostatnie wydanie z marca tego roku czyli nie jest źle. Posiada swoje GUI. Ubuntu.pl user #10593 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Czerwiec 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 A idźcie wy ale tego gui to nie ja napisałem, poza tym wspierajcie polską myśl techniczną no i łatwiej znaleźć winnego jak coś wam nie działa i go zjechać no i to jest odbieganie ot tematu tematu Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 20, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 Nie widze problemu jesli chce Tsr napisac swoja warstwe wizualizacji zgodna z linuchem, mozna zrobic mu jego katalog i o ile oprogramuje odpowiednie interfejsy nie powinno byc problemu. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Czerwiec 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 Force, nie widziałem Twojego GUI ani nigdy nie miałem na swoim komputerze BEngine więc się na ten temat nie wypowiadam. Andorra ma świetny i wygodny w użyciu Particle Editor, GUI Editor (który używa sie identycznie jak ustawianie komponentów na formularzu w Delphi 7), do tego GUI można projektować własne skiny i dużo, dużo innych. Cała Andorra jest kompatybilna z DelphiX i ogólnie używa (przynajmniej mi) świetnie. Miałem trochę problemów bo robię pod Lazarusem, a tutoriale i dema są pod Delphi, ale po drobnych zmianach i krótkich radach udzielonych przez autora silniku (silnika, nie wiem jak to się odmienia) wszystko śmiga jak należy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Czerwiec 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 Aaaaaaaaaaaa... zbanować Nvm-a Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Czerwiec 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 Aaaaaaaaaa... Źle mnie zrozumiałeś Ten projekt będzie raczej na pewno na BEngine i Twoim GUI więc się nie martw Ja robię tylko reklamę na przyszłość i dla tych co to nie mogą korzystać z dobrodziejstw DX-a Damn, na IRC'u mnie nie kochają, na forum nie kochają, trzeba zmienić miejscówkę Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 20, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 20, 2008 ty sie tu nie umartwiaj tylko wez sobie jakiegos taska.... http://trac.assembla.com/DeepMine/report/3 Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewymati Napisano Czerwiec 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2008 "DeepMine ma być grą handlowo/ekonomiczną, w której gracz wciela się w role kierownika przedsiębiorstwa wydobywczego. W oparciu o zespoł robotów, zautomatyzowanych linii produkcyjnych i zespołu zdalnie sterowanych pojazdów transportowych będzie starać się zarbić gotówkę." Fajnie by było gdyby te roboty, pojazdy transportowe itd. mogłyby być "zaprogramowane" przez gracza... Polecam taką gierkę jak COLOBOT - jest to taka dość podobna gra w 3D i tam można te pojazdy "zaprogramować" używając języka podobnego do C... Przykład prosto z COLOBOTA: KOD extern void object::Tytan() { object rudatyt; // deklaracja zmiennej object huta; rudatyt = radar(TitaniumOre); // znajdź położenie rudy tytanu goto(rudatyt.position); // idź do rudy tytanu grab(); // podnieś ją huta = radar(Converter); goto(huta.position); drop(); // upuść rudę tytanu move(-2.5); // cofnij się 2,5 metra } Gdyby zrobić coś takiego i opracować jakiś język Delphi-podobny to mogłoby być naprawdę fajnie... Nie znam dokładnie założeń gry, daje tylko taki pomysł... (; Piszę proste programy i stronki internetowe na zlecenie, zaliczenie... Delphi, Pascal, C++, (X)HTML, CSS, trochę PHP, Javascript i MySQL Kontakt: gg:1477872 e-mail: lewymati@wp.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Czerwiec 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2008 można gdzieś zobaczyć te UML'e w postaci obrazka ??? ----- edit: zastanawiam się nad napisaniem HUBa serwerów i mam takie pytanie, czy dostęp ma być autoryzowany ?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSr Napisano Czerwiec 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2008 lewymati: To jest gra handlowo ekonomiczna! Zajmowanie się w grze takimi szczegółami jak zaprogramowanie robota dobije każdego, nawet najbardziej zatwardziałego gracza Ubuntu.pl user #10593 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Czerwiec 21, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2008 Co do UML'i to chwilowo nie ma ich w postaci obrazka. Problem z tym jest taki ze troche juz jest tych diagramow a nie ma opcji export all tylko musze po kolei je wybierac i wrzucac. Optymalnie jest zainstalowac sobie StarUML'a i otworzyc po prostu plik uml. (link na stronie http://thetosters.pl/DeepMine , mozna tez bezposrednio z SVN'a sciagnac). Chyba ze wie ktos jak za jednym zamachem wygenerowac wszelakie diagramy. Co do Huba serwerow to ciut sie spozniles bo Blind juz to klepie. Ale dogadaj sie z nim moze sie zrzeknie bo Force meczy go przy BEngine wiec jest ciut rozrywany Co do autoryzacji Force o tym samym wspomnial, mialem to zrobic w 2gim kroku, ale mysle ze mozna to zrobic od razu. Trzeba tylko zaproponowac podejscie, poprawi sie wtedy opisy Huba + UML'a i juz. Lewymati: zgadzam sie z Tsr'em, co prawda przewiduje cos co sie nazywa Abraham ale bedzie to o wiele wyzej poziomowe raczej na zasadzie doradcy/zarzadcy pod nieobecnosc gracza niz programowanie kazdego robota. UPDATE: Widze ze Tsr juz przywlaszczyl sobie Huba, damn nusialem wtedy spac chyba Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Czerwiec 21, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 21, 2008 to jest niby ten HUB http://svn.assembla.com/svn/DeepMine/hub/ ?? zacząłem już pisać swoją wersje która jest prostsza i zawiera więcej zabezpieczeń brakuje mi już tylko autoryzacji Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.