Force Napisano Wrzesień 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2008 Pograłem kilka godzin, bardzo ładne wykonanie, ale dwa ale: - brakuje wyszukiwania ścieżki i bohater włazi na wszystko więc trzeba ciągle go pilnować i klikać jak ma iść - w ciągu tych kilku godzin mógłbym wyjść poza pierwszą wyspe, ale chciałem zabić tych 3 czerwonych na "D", ale akurat wtedy przez godzinę znalazłem dwóch, szedłem spac licząc, że się wygenerują, zabiłem z 40 normalnych i nic, a wcześniej jak trzeba było 10 zwykłych to czerwone łatwo się spotykało i zabijało, mogłyby się one liczyć na ten poczet, albo zwiększyć szanse, że wygeneruje czerwonych jak jest z nimi misja. Mogłem już wypłynąć, ale chciałem zrobić tą misję, no ale nie zrobiłem alchemika co trochę wkurza i zniechęca tak godzinę zabijać tylko normalnych Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Wrzesień 7, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2008 Nocleg nie powoduje w grze wygenerowania nowych potworów na miejsce starych. Jeżeli koniecznie chciałeś spełnić tą misję można po noclegu wczytać stan gry i wtedy za każdym razem generują się nowe potwory na miejsce starych Ale pomyśle nad tym żeby może generowały się nowe z każdym noclegiem Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Wrzesień 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2008 nie grałem w tą nową wersje ale wyszukiwanie drogi to nieciekawy pomysł Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Wrzesień 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2008 I jeszcze jedno- moze stwórz foldery: Data, Graphics itp. bo tak dziesiątki plików na raz stresują Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Wrzesień 10, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2008 O takich rzeczach jak foldery będę myślał na samym samym końcu jak gra będzie już gotowa Zresztą potencjalnego użytkownika będą tylko obchodzić zapisy gry które na pewno znajdą się w osobnym folderze A ten nieszczęsny instalator którego tak nie lubicie będzie tworzył skróty do wszystkiego co potrzebne do gry w menu Start (Do programu głównego gry, do programu konfiguracyjnego, do pliku ReadMe itd.) i na pulpicie (Do programu głównego). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Wrzesień 10, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2008 Tu nie chodzi o jakąś wygodę bo rzeczywiście to tylko skrót wystarczy, ale od razu masz +6 pkt do profesjonalizmu nic nie robiąc Od razu na większą produkcję wygląda gdy user musi łazić po folderach aby zobaczyć zasoby i wydaje mu się, że jest więcej niż w rzeczywistości Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Wrzesień 10, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 10, 2008 Haha Trzeba się cieszyć że i tak wszystko popakowane jest w plikach OIL bo by było tego 2 razy więcej Ale już tak na poważnie, to to na razie jest wersja robocza, później wszystko się poukłada i będzie dobrze W trakcie produkcji estetyczność nie jest taka ważna Jak na razie, robię tę grę rok i sadzę że zostało jeszcze parę miesięcy roboty Jak skończę będę myślał o tym żeby było estetycznie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexarz Napisano Wrzesień 11, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 11, 2008 Ta gra jest w miarę dobra więc dam 5 w 5 stopniowej skali Simpsona ,ale i tak jej nie pobiore no kompa ,bo to nie te gry co lubię ..Ale screeny ładne ,jjki program do grafiki używasz ??? Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny. ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40% Stick's Adventure 3 - 0% Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP Przykład programu w ASE2.0: <?arg #CreateProcs; $i:?; #For('$i,10,1,@Lab');@Lab; #Sleep(100); #Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund"); #Retf; #Message('Dead'); arg?> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Wrzesień 11, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 11, 2008 Do grafiki 2D Gimp, do grafiki 3D Anim8or A miejsca na których się walczy zostały zrobione w Bryce 5.5 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Wrzesień 12, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2008 Zauważyłem, że jak czasami zaczynam walkę to mam 2/4 many choć nie używam jej i mi rośnie ona w czasie walki, a przy kolejnej i tak mam 2 many na start. I wg mnie poziom przeciwników rośnie za szybko. na wyspie bodajże kupców pierwsze co spotkałem to złodziej co zadaje po 30 ran i ma 80 życia, a ja biedny tylko 50 i zginałem, a na orków to po zabiciu dwóch szczurołaków czy czegoś takiego muszę odpocząć a potem sobie szukałem tego złego orka i jak go znalazłem to wyszło, że ma 120 życia i zginąłem, przydałyby się jakieś misje odpowiednie na mój poziom, a nie że muszę łazić i zabić z 30 potworów aby zdobyć kolejny poziom, może są na innych wyspach, ale to jakoś wtedy powinno mi zasugerować aby na nie się udać. Uważam także, że powinno się mieć możliwość wypicia czegoś co nie daje życia lub założenia pierścienia przed walką i np. że coś nie działa tylko na jedną walkę, ale na minutę, bo jedna walka może trwać 5 sekund inna 100, a tracę tak przedmiot, no i jak łaże po plaszy to mam czas założyć te wszystkie pierścienie, ale nie mogę tylko czekam aż ktoś mnie zaatakuje aby w ogniu walki popijać trunki Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Wrzesień 12, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2008 Z tego co pamiętam można pić nie walcząc. Tam z boku powinien być taki pasek... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Wrzesień 12, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 12, 2008 Ale tylko to co leczy, ale nie mogę wypić jakiejś mikstury tuż przed walką aby działała ona w czasie walki np. regeneracja itp. tylko tracę turę i nie atakują, a co wypiję to on mi odbierze swoim atakiem Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Wrzesień 13, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 13, 2008 Wiem że poziom wrogów rósł zdecydowanie za szybko, tu masz absolutną rację Dlatego dodałem do Download nową wersję (13.09.2008) w której każdy wróg na Wyspie Orków został osłabiony Co do innych wysp: Wyspa Piratów, Kupców czy Elfów nie będzie dostępna dla gracza od początku, tylko teraz tak jest, a potwory na tych wyspach ustawiałem bezmyślnie w jakieś 60 sekund w edytorze tylko po to żeby coś tam było Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Luty 12, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2009 Powstała kolejna wersja gry! Zmiany które zaszły: -> Możliwość pojedynków przez sieć. -> Możliwość wysyłania wiadomości do przeciwnika podczas pojedynku. (Enter) -> Wyspa piratów została rozbudowana. -> Nowe zadania. -> Menu w którym można sprawdzić ilość zabitych potworów. -> Widoczna ilość parametru Obrażenia/Odporność podczas starcia. -> Nowe potwory i poprawa wyglądu niektórych starszych. -> Osobny przycisk dla mapy świata. (Spacja już nie działa). -> Poprawiona funkcjonalność przedmiotów i czarów. -> Za każde 100 istot tego samego typu otrzymuje dodatkowe parametry w walce z nimi. -> Za zabicie 50 istot danej klasy odblokowuje się ona do trybu pojedynków. -> Masa różnych drobnych poprawek. Jeżeli ktoś ma ochotę ze mną zawalczyć niech piszę na GG Gdy ktoś podaje nam swoje IP możemy je ręcznie wpisać w odpowiednim polu w grze lub zaznaczyć (np w oknie GG) i wybrać kopiuj, wtedy gra przy starcie sama nam wklei to IP w odpowiednie miejsce. Strona gry: http://www.pp-rpg.yoyo.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Luty 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2009 To jest jedna z gier, której bardzo kibicuję bo jeszcze w Delphi Dodałbyś kilkanaście domów, w których.. ludzie mieszkają Bo na razie to wszystkie te "miasta" to wygląda, że powstały tylko do bitew i tylko to się w tym świecie dzieje. Mógłbyś zrobić jakieś małe miasteczko z aż 3 ulicami No i przydałoby się aby drzwi do budynków mogły być z innych stron o raz różne style budownicze, np. budynki z kamienia. Przy pierwszym włączeniu gry mogłoby pytać o ustawienia bo mi nie uruchomiło jej, musiałem sam poszukać ten program do konfiguracji. Przydałyby się jakieś kody aby nie musieć gry od nowa zaczynać (grałem kiedyś, ale usunąłem) aby móc zobaczyć te zmiany, długo by się zabijało te ludki aby mieć ich 50 czy 100 Np. kody na zwiększenie statystyk zabitych o 49 dla każdego stwora, zwiększenie levelu, wykonanie danego zadania, potem w ostatecznej wersji można by je usunąć. Encyklopedia oprócz infa o tym ile czego zabito mogłaby pokazywać jakieś przydatne informacje jak np. opis potwora, skąd się wziął przybliżone statystyki (np. życie 12-21) i wtedy można by kupować takie dane u kapłana czy czegoś takiego o potworze którego nie znamy, kolejny rodzaj budynku przybędzie. Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Luty 14, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2009 Przy pierwszym włączeniu gry mogłoby pytać o ustawienia bo mi nie uruchomiło jej, musiałem sam poszukać ten program do konfiguracji. A mógłbym się dowiedzieć czemu jej nie uruchomiło i co przestawiłeś żeby się uruchomiła dopiero? A tak oprócz tego to twoje pomysły są ciekawe, ale ja ogólnie przybliżam się już do ukończenia tej gry, chce dokończyć fabułę i to co zaplanowałem tylko i wziąć się za pisanie nowej, lepszej gry, bo pisanie tej przez tak długi okres czasu zaczęło mnie już nużyć niestety Jeszcze tylko myślę nad tym trybem pojedynków, żeby może zrobić wersję "Arenę" i serwer, łączyło by się wiele osób na raz zdobywało doświadczenie, losowali by się im przeciwnicy, walczyli by ze sobą zdobywali złoto kupowali miecze zbroję itp. Ale jeszcze myślę nad tym Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Luty 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2009 Nie wiem dokładnie co mogło spowodować to, jest wiele zmiennych, ale wydaje mi się, że to wina pionowego monitora lub visty choć pamiętam, że jak miałem go w poziomie to czasami szły gry też 640x480 na viscie. Aby zaczęło działać ustawiłem tryb w oknie. To nie zaczynaj niczego nowego póki nie zrobię Force Script Language aby Ci go wcisnąć Taka mała autoreklama Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chiobio Napisano Marzec 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Marzec 15, 2009 Jako, że dopiero rozpoczynam przygodę z OpenGL w C++ jestem pełen podziwu do tego, co napisałeś. Brawo!!! Jednak konstruktywnej krytyki nie może zabraknąć. 1) Nazwa gry - proszę zmień ją Jest ona co najmniej odstraszająca. 2) Nazwy potworków. Przyznam, że grałem chwilę, ale nazwa debilogot jest słaba:) Już lepiej, jakbyś nazwał ich po prostu goblinami. Mam nadzieję, że to Ci pomoże w rozwoju gry, która jest super, jak na własny projekt!!! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volq Napisano Wrzesień 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 23, 2009 Zgadzam się z poprzednikiem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kompustelnik Napisano Wrzesień 23, 2009 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 23, 2009 Zgadzam się z poprzednikiem. Miażdżysz ; ] Pzdr i sry za OT. Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Październik 4, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 4, 2009 Powstała kolejna wersja gry! Zmiany które zaszły: -> Nowe zadania. -> Rozbudowana mapa (Wyspa Kupców). -> Nowe krypty. -> Nowe potwory. -> 40% więcej doświadczenia za zadania. -> Szansa na blok gdy odporność jest większa niż obrażenia ustawiona z 40% na 50%. -> Potwory do trybu pojedynków odblokowują się teraz już po zabiciu 10 potworów tego samego gatunku. -> Wstępny system Intro/Outro. -> Poprawione literówki w tekstach i inne błędy. Zapisy gry kompatybilne z wersją 0.01 więc nie trzeba zaczynać gry od nowa. Gra szykuję się powoli do ukończenia Strona gry: http://www.pp-rpg.yoyo.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volq Napisano Październik 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Październik 7, 2009 Gra szykuję się powoli do ukończenia Wiesz już kiedy? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Styczeń 14, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 14, 2010 Skończyłem dzisiaj pisać wersję do gry na 2 osoby przez sieć (poniekąd), jednak wymaga ona jeszcze przetestowania. W porównaniu do zwykłych PP zaszły zmiany: -> po pokonanych wrogach na mapie zostaje plama krwi. -> wrogowie nie ścigają cie już aż do samego miasta -> zmiana cen, parametrów postaci -> 2 nowe klasy do wyboru: "Łowca" i "Druid" -> prosty czat -> pojedynki między graczami (w czacie trzeba wpisać "/POJEDYNEK") -> przekazywanie złota (w czacie trzeba wpisać "/DAJ XXXX", gdzie ten XXXX oznacza jakąś kwotę złota) -> w przypadku śmierci teleportujemy się do miasta i tracimy doświadczenie -> zadania są wykonywanie wspólnie (jeżeli np mamy zabić 10 potworów, to liczą się potwory zabite przez jednego i drugiego gracza, nagrodę za zadanie także dostajemy wspólnie) -> gra chodzi tylko gdy 2 osoby są w grze, ale w przypadku rozłączenia się 1 osoby wszystko zapisuje się przy wyjściu z gry. Ostatecznie wersja ta będzie dostępna razem ze zwykłą wersją PP, jedna wersja do gry w pojedynkę, druga do gry w 2 osoby. Obu wersji nie da się jeszcze ukończyć. (Brakuję 4 modeli postaci i 10 zadań) Link do tej wersji: http://www.box.net/shared/ui965tlvzq (Bez instalatora) Bardzo bym prosił o informacje o wszelkich błędach jakie zostaną odnalezione. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Styczeń 16, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Styczeń 16, 2010 OK, wykonałem różnego rodzaju testy i wygląda na to że wszystko działa prawidłowo, poprawiłem tylko trochę błędów natury wizualnej Po przemyśleniu stwierdziłem że nie ma sensu robić 2 oddzielnych wersji, tak więc stara wersja PP poszła do kosza, a zamiast tego w nowej dodałem także możliwość gry w pojedynkę, ma to ten plus że teraz możemy tą samą postacią grać sobie samemu jak i dla odmiany z innymi ludźmi Jeżeli ma ktoś zapis gry ze starej wersji jest on także kompatybilny z aktualną wersją i na pewno będzie też działał w przyszłości (także gdy gra zostanie ukończona). Wersja 0.03: Pogromcy Potworów.zip (11,1MB) Jeżeli ktoś odnajdzie jakiś błąd niech napiszę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Październik 31, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 31, 2010 Po dłuższej przerwie powstała kolejna wersja, gra jest już niemal ukończona, posiada komplet zadań, nowe potwory, nowe obrazki w sklepach i masę drobnych poprawek. Do ostatecznej wersji brakuje jeszcze ostatniego potwora, Intro/Outro i nowej muzyki. Grę oczywiście da się już ukończyć w całości, a nawet grać potem od nowa tą samą postacią. Download: Pogromcy Potworów v0.05 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.