Skocz do zawartości

Pogromcy Potworów


Mr.Protek

Polecane posty

Gra została oficjalnie ukończona, wszystko co planowałem zrobić zostało już zrobione :)

 

Przez ostatnie 2 tygodnie dorobiłem także kilka nowych funkcjonalności:

-> Na mapie świata widać teraz wszystkie istoty zarówno wrogo jak i pozytywnie nastawione do gracza.

-> Stworzyłem specjalny przycisk który pozwala na teleportacje do miasta w dowolnym momencie gry.

-> W związku z możliwością teleportacji do miasta wrogowie w kryptach również się teraz regenerują (wcześniej odnawiali się tylko wrogowie na mapie głównej), ale każda istota w grze ma teraz swój własny "licznik" i odnawia się po 5 minutach od śmierci.

-> Oprócz tego postarałem się wszystko z balansować jak umiałem i zmieniłem niektóre ceny w sklepach (ogólnie na korzyść gracza).

 

Jeżeli nie zostaną odnalezione jakieś błędy albo nie dostane jakieś dziwnej weny by coś dorobić będzie to już ostateczna wersja gry. ;)

 

Download: http://mrprotek.victorygames.pl/download.htm

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 53
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Gratuluję ukończenia projektu :).

 

Znalazłem małe literówki w opisie fabuły:

Belial postanawia wykorzystać moc bariery do własnych celów i zamieszkuję w grobowcu który mieścił się pod zamkiem, natomiast klucze przekazuję

 

zamiast zamieszkuję powinno być zamieszkuje

zamiast przekazuję powinno być przekazuje

 

W opisie wyspy demonów tak samo:

 

żyję = żyje

 

Pozdr. Zaraz odpalę i stestuję :)

soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end…

delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala

only programmers and drug dealers call their customers "users"

 

Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Powstała wersja 1.01, głównym powodem jej powstania był odkryty przeze mnie błąd który mógł powodować niestabilność pracy gry podczas pojedynku 2 graczy ze sobą. Oprócz tej istotnej poprawki dodałem także trochę nowej muzyki, zmodyfikowałem parametry bazowe Wojownika (większa ofensywa kosztem defensywy) i Druida (większa defensywa kosztem ofensywy), poprawiłem też nieco sztuczną inteligencję wrogów podczas walki. :)

 

Gratuluję ukończenia projektu :).

 

Znalazłem małe literówki w opisie fabuły:

zamiast zamieszkuję powinno być zamieszkuje

zamiast przekazuję powinno być przekazuje

 

W opisie wyspy demonów tak samo:

 

żyję = żyje

 

Pozdr. Zaraz odpalę i stestuję :)

 

Poprawki zostały uwzględnione w nowej wersji, dziękuję za info ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...