Mr.Protek Napisano Maj 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 24, 2008 Tworzę grę RPG w Delphi z użyciem komponentu Omega W grze wcielamy się w postać wojownika, czarodzieja, łowcy lub druida należącego do klanu pogromców potworów. Zwiedzamy świat, wykonujemy zadania i zabijamy potwory za które zdobywamy złoto by potem kupować sobie czary, przedmioty i inne rzeczy które ułatwiają nam pokonywanie wrogów. Naszym głównym celem jest zdobyć cztery antyczne klucze, gdy tego dokonamy będziemy mogli dostać się do grobowca króla demonów i zakończyć jego żywot raz na zawsze. Kilka screenów z gry: Więcej o projekcie gry na http://mrprotek.victorygames.pl :rolleyes: Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Gra jest wygodna i mi się podoba, pomysł mi się podoba, grafika w "chodzeniu po świecie" mi się podoba, ale już grafika podczas walki mi się nie podoba. O ile dobrze pamiętam wcześniej postacie były takie bardziej wektorowe i to było ładne I zmień też tło na bardziej "obrazkowe". Jak robić w 2D to w pięknym 2D Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Nom gratulację, naprawdę gra wygląda ciekawie! Ahm, i również dołączam się do przedmówcy. Wtedy naprawdę gra będzie gites! .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KANAR123 Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Zagdzam sie z Nvm gra mi sie podoba... chetnie w nią zagram xD a może bys sie postarał aby walki były przeprowadane na bieżaco.. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Maj 25, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Gdybym tylko umiał to bym na pewno zrobił lepszą grafikę podczas walki, ale jestem programistą, nie grafikiem To wszystko co zrobiłem do tej pory to chyba szczyt moich możliwości graficznych na ten moment Te postacie to moje pierwsze modele 3D w życiu, hehe Jeżeli ktoś mi pomoże grafika będzie lepsza, sam nie dam rady No chyba że za jakiś czas lepiej wyszkolę się w tym B) A co do walk przeprowadzanych na bieżąco... Bardzo chciałem zrobić walkę 1 vs 1 w trybie turowym i nie zmienię tego, to było główne założenie mojego projektu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Jak ostatnim razem grałem to była taka rzecz, że jak wskazywało się gdzie iść to on szedł po linii prostej i uderzał w dom powinno być aby omijał, ale tak to mi się bardzo podoba No i Delphi Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Maj 25, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Dalej idzie po linii prostej jeszcze, ale to na 100% będzie poprawione w przyszłości Mam tyle rzeczy do robienia przy tej grze że zostawiłem to sobie na później Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Nie, nie! Niech nadal idzie po linii prostej! To mi się właśnie bardzo podoba, jest tak jak w Diablo. No chyba, że ktoś klika raz, bo ja cały czas mam wciśnięty klawisz i postać jest posłuszna - w każdej chwili mogę uciekać, mam pełną kontrolę. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Maj 25, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Ja też jak gram mam wciśnięty przycisk Ale omijanie przeszkód też muszę zrobić, a nawet gdy będzie już zrobione to i tak postać dalej będzie reagować tak samo w przypadku naciśnięcia i trzymania przycisku, dopiero odczuje się zmiany w przypadku pojedynczych kliknięć na wybrane cele, to już mam zaplanowane Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Moze w ramach postepu chcialbys sie przesiasc z Omegi na BEngine ? Nowsze i bardziej chrupkie, no i z supportem Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Nie mogę nie zgodzić się z Tosterem Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Ja nie zgadzam się z Tosterem! BEngine nie działa na Windows 98 SE i starszych, a jeszcze wiele osób z nich korzysta!!! Gra wygląda ładnie, działa ładnie - gratuluje i życzę bezproblemowego jej ukończenia. Pozdrawiam! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Maj 25, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 Przyznam że nawet nie słyszałem o tym BEngine wcześniej Chyba sobie zaraz ściągnę i zobaczę Jeżeli mi się spodoba to kto wie Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 xevil trza isc z duchem postepu Mr.Protek bengine.unit1.pl jest tam mail do Blinda, napisz do niego albo na Priva to sa spore szanse ze ci podesle najnowszego stabla, bo z pierwszej reki wiem ze BEngine przechodzi intensywna ewolucje Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 duchem postępu... ale dlaczego utrudniać potencjalnemu graczowi możliwość pogrania?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 bo obecnie standardem jest DX9, a czy nam sie to podoba czy nie powoli wchodzi DX 10. Natomiast Win98 jak sama nazwa wskazuje jest systemem sprzed ponad 10 lat. Wiec dlaczego sie ograniczac do rozwiazan sprzed 10 lat ? Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Maj 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 25, 2008 np. dlatego, iż jest to gra 2D o! w starym, dobrym stylu Pozdrawiam! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Czerwiec 25, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Czerwiec 25, 2008 Powstała nowa wersja gry Zmiany które zaszły: -> System zadań i powstanie pierwszych zadań w grze. -> Nowy sklep: "Alchemik" w którym kupujemy eliksiry wzmacniające naszą postać. -> Złoto i zioła powstające na mapie przy każdym włączeniu gry. -> Zmiany skuteczności i cen przedmiotów/czarów. -> Zmiany parametrów postaci/wrogów. -> Nowy sposób zapisu gry, niekompatybilny ze starą wersją. -> Poprawa różnych drobnych błędów wcześniejszej wersji. -> I parę innych drobnych rzeczy Aby ściągnąć nową wersję zapraszam na stronę: http://www.pp-rpg.yoyo.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Czerwiec 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 25, 2008 Podpunkt ze złotem mi się nie podoba, nie może się złoto rodzić na mapie I nie wiem jak postać może odzyskać życie, nie mogłem napić się miksturki (próbowałem jak nie było walki). A największa wada to chyba ten instalator, za wcześnie na robienie instalatora to może od testowania odstraszyć. Ale gratuluje kawału dobrej roboty, wykonania i detali, jak np. to że miejsce docelowe miga jak się klika, lub w czasie walki przy ataku są te cienie, bardzo dynamizm zwiększa i nawet muzyka pasuje Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HNB Napisano Czerwiec 25, 2008 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 25, 2008 Wywal instalator bo duża część programistów tego projektu nawet nie ściągnie. Chcę rozpakować na pulpicie / przetestować / skasować. soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end… delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala only programmers and drug dealers call their customers "users" Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Lipiec 4, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 4, 2008 Po całym tygodniu siedzenia w domu i pisania gry powstała kolejna wersja Rzeczy które się zmieniły: -> Nowe tła walki. -> Możliwość odnowy zdrowia za pomocą przedmiotów/czarów przed walką. -> Widoczna ilość przedmiotów/czarów podczas walki. -> Dostęp na nową wyspę i możliwość walki z piratami. -> Nowe zadanie. -> Zmiany cen (Alchemik) -> Zmiany parametrów niektórych wrogów. -> Różne inne drobne zmiany Zapisy gry z poprzedniej wersji są kompatybilne z nową więc nie trzeba zaczynać gry od nowa Ponieważ zmieniałem trochę w programie odnośnie teł walki może się zdarzyć że przy odczycie zapisu gry z poprzedniej wersji tło może się nie zgadzać, ale ustawi się samo po podróży w porcie. Pozdrawiam Strona gry: http://www.pp-rpg.yoyo.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Wrzesień 5, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 5, 2008 I oto powstała nowa wersja gry Najważniejsze zmiany tej wersji: -> Nowe potwory. -> Nowe zadania. -> Krypty -> Zmiany terenu. (Wyspa Orków) -> Dużo innych drobnych zmian. Zapisy gry z poprzedniej wersji są dalej kompatybilne. Strona gry: http://www.pp-rpg.yoyo.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iskar Napisano Wrzesień 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 5, 2008 łe, chciałem zbadać, a tu instalator ; [ na jaki adres petycje o zniesienie rządów instalatora? ; p Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Max1414 Napisano Wrzesień 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 5, 2008 instalator sux xDDD Moje projekty: http://wojciechkulik.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr.Protek Napisano Wrzesień 5, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 5, 2008 Proszę bardzo: wersja bez instalatora Kliknij Tu! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.