Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Mr.Protek

Pogromcy Potworów

Recommended Posts

Tworzę grę RPG w Delphi z użyciem komponentu Omega :lol:

 

W grze wcielamy się w postać wojownika, czarodzieja, łowcy lub druida należącego do klanu pogromców potworów. Zwiedzamy świat, wykonujemy zadania i zabijamy potwory za które zdobywamy złoto by potem kupować sobie czary, przedmioty i inne rzeczy które ułatwiają nam pokonywanie wrogów. Naszym głównym celem jest zdobyć cztery antyczne klucze, gdy tego dokonamy będziemy mogli dostać się do grobowca króla demonów i zakończyć jego żywot raz na zawsze.

 

Kilka screenów z gry:

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Obrazek

 

Więcej o projekcie gry na http://mrprotek.victorygames.pl

 

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gra jest wygodna i mi się podoba, pomysł mi się podoba, grafika w "chodzeniu po świecie" mi się podoba, ale już grafika podczas walki mi się nie podoba. O ile dobrze pamiętam wcześniej postacie były takie bardziej wektorowe i to było ładne :) I zmień też tło na bardziej "obrazkowe". Jak robić w 2D to w pięknym 2D ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nom gratulację, naprawdę gra wygląda ciekawie! :D Ahm, i również dołączam się do przedmówcy. Wtedy naprawdę gra będzie gites! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zagdzam sie z Nvm gra mi sie podoba... chetnie w nią zagram xD a może bys sie postarał aby walki były przeprowadane na bieżaco..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybym tylko umiał to bym na pewno zrobił lepszą grafikę podczas walki, ale jestem programistą, nie grafikiem :lol: To wszystko co zrobiłem do tej pory to chyba szczyt moich możliwości graficznych na ten moment :P Te postacie to moje pierwsze modele 3D w życiu, hehe :rolleyes: Jeżeli ktoś mi pomoże grafika będzie lepsza, sam nie dam rady :P No chyba że za jakiś czas lepiej wyszkolę się w tym B) A co do walk przeprowadzanych na bieżąco... Bardzo chciałem zrobić walkę 1 vs 1 w trybie turowym i nie zmienię tego, to było główne założenie mojego projektu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ostatnim razem grałem to była taka rzecz, że jak wskazywało się gdzie iść to on szedł po linii prostej i uderzał w dom :D powinno być aby omijał, ale tak to mi się bardzo podoba :) No i Delphi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalej idzie po linii prostej jeszcze, ale to na 100% będzie poprawione w przyszłości ;) Mam tyle rzeczy do robienia przy tej grze że zostawiłem to sobie na później :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, nie! Niech nadal idzie po linii prostej! To mi się właśnie bardzo podoba, jest tak jak w Diablo. No chyba, że ktoś klika raz, bo ja cały czas mam wciśnięty klawisz i postać jest posłuszna - w każdej chwili mogę uciekać, mam pełną kontrolę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też jak gram mam wciśnięty przycisk :lol: Ale omijanie przeszkód też muszę zrobić, a nawet gdy będzie już zrobione to i tak postać dalej będzie reagować tak samo w przypadku naciśnięcia i trzymania przycisku, dopiero odczuje się zmiany w przypadku pojedynczych kliknięć na wybrane cele, to już mam zaplanowane ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze w ramach postepu chcialbys sie przesiasc z Omegi na BEngine ?

Nowsze i bardziej chrupkie, no i z supportem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie zgadzam się z Tosterem!

 

BEngine nie działa na Windows 98 SE i starszych,

 

a jeszcze wiele osób z nich korzysta!!!

 

Gra wygląda ładnie, działa ładnie - gratuluje :lol:

 

i życzę bezproblemowego jej ukończenia.

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyznam że nawet nie słyszałem o tym BEngine wcześniej :P Chyba sobie zaraz ściągnę i zobaczę :lol: Jeżeli mi się spodoba to kto wie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

xevil trza isc z duchem postepu :)

Mr.Protek bengine.unit1.pl jest tam mail do Blinda, napisz do niego albo na Priva to sa spore szanse ze ci podesle najnowszego stabla, bo z pierwszej reki wiem ze BEngine przechodzi intensywna ewolucje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

duchem postępu... ale dlaczego utrudniać potencjalnemu graczowi możliwość pogrania??

Share this post


Link to post
Share on other sites

bo obecnie standardem jest DX9, a czy nam sie to podoba czy nie powoli wchodzi DX 10. Natomiast Win98 jak sama nazwa wskazuje jest systemem sprzed ponad 10 lat. Wiec dlaczego sie ograniczac do rozwiazan sprzed 10 lat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powstała nowa wersja gry ;)

 

Zmiany które zaszły:

 

-> System zadań i powstanie pierwszych zadań w grze.

-> Nowy sklep: "Alchemik" w którym kupujemy eliksiry wzmacniające naszą postać.

-> Złoto i zioła powstające na mapie przy każdym włączeniu gry.

-> Zmiany skuteczności i cen przedmiotów/czarów.

-> Zmiany parametrów postaci/wrogów.

-> Nowy sposób zapisu gry, niekompatybilny ze starą wersją.

-> Poprawa różnych drobnych błędów wcześniejszej wersji.

-> I parę innych drobnych rzeczy ;)

 

Aby ściągnąć nową wersję zapraszam na stronę: http://www.pp-rpg.yoyo.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podpunkt ze złotem mi się nie podoba, nie może się złoto rodzić na mapie :D I nie wiem jak postać może odzyskać życie, nie mogłem napić się miksturki (próbowałem jak nie było walki). A największa wada to chyba ten instalator, za wcześnie na robienie instalatora to może od testowania odstraszyć. Ale gratuluje kawału dobrej roboty, wykonania i detali, jak np. to że miejsce docelowe miga jak się klika, lub w czasie walki przy ataku są te cienie, bardzo dynamizm zwiększa i nawet muzyka pasuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywal instalator bo duża część programistów tego projektu nawet nie ściągnie. Chcę rozpakować na pulpicie / przetestować / skasować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po całym tygodniu siedzenia w domu i pisania gry powstała kolejna wersja ;)

 

Rzeczy które się zmieniły:

 

-> Nowe tła walki.

-> Możliwość odnowy zdrowia za pomocą przedmiotów/czarów przed walką.

-> Widoczna ilość przedmiotów/czarów podczas walki.

-> Dostęp na nową wyspę i możliwość walki z piratami.

-> Nowe zadanie.

-> Zmiany cen (Alchemik)

-> Zmiany parametrów niektórych wrogów.

-> Różne inne drobne zmiany ;)

 

Zapisy gry z poprzedniej wersji są kompatybilne z nową więc nie trzeba zaczynać gry od nowa ;) Ponieważ zmieniałem trochę w programie odnośnie teł walki może się zdarzyć że przy odczycie zapisu gry z poprzedniej wersji tło może się nie zgadzać, ale ustawi się samo po podróży w porcie. Pozdrawiam ;)

 

Strona gry: http://www.pp-rpg.yoyo.pl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I oto powstała nowa wersja gry ;)

 

Najważniejsze zmiany tej wersji:

 

-> Nowe potwory.

-> Nowe zadania.

-> Krypty

-> Zmiany terenu. (Wyspa Orków)

-> Dużo innych drobnych zmian.

 

Zapisy gry z poprzedniej wersji są dalej kompatybilne.

 

Strona gry: http://www.pp-rpg.yoyo.pl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

łe, chciałem zbadać, a tu instalator ; [ na jaki adres petycje o zniesienie rządów instalatora? ; p

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...