Brainer Napisano Maj 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2008 Witam. W jaki sposób renderować te dwie bryły bez użycia biblioteki GLU? Nie chcę używać GLU, bo nie jestem pewien, czy koordynaty tekstur, które generuje ta biblioteka będą przypisywane do innych jednostek teksturowania. Pozdrawiam. .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Maj 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2008 napisac procedure ktora wygenreuje wspolzedne wierzcholkow dla tych figur? nie rozumiem problemu. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Maj 20, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2008 To można używać glMultiTexCoord z funkcjami GLU? .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Maj 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2008 nie znam GLU i nie wiem dokladnie co on robi. Domyslam sie ze musisz sobie stworzyc vertex buffora a funkcja tworzaca np. walec go wypelni wtedy wystarczy ze poprawisz koordynaty textury na takie jakie ci odpowiadaja. Jesli natomiast jest inaczej(co by mnie nawet zdziwilo) to wtedy tworzysz sobie vertex buffora i piszesz algorytm ktory wygenresuje informacje o wierzcholkach dla tego walca i je tam zapisze co nie powino byc trudne. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Maj 20, 2008 Zgłoś Share Napisano Maj 20, 2008 Blind - GLU ma zaimplementowane tzw. kwadryki, bardziej zaawansowane obiekty, jak kula, stożek, walec, dysk. Z tym, że teksturuje te figury jak mu się podoba (chociaż pewnie jest sposób by teksturował tak jak my chcemy) Brainer - poszukaj sobie na necie wzorów itp. możesz poczytać skrypty Blender'a, tam na pewno znajdziesz wzór na kulę itp. Walec widziałem na www.dimmension3.spine.pl w jednym z tutoriali. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.