Skocz do zawartości

O nas, koderach


Iskar

Polecane posty

Witam, w tym temacie możecie napisać o sobie, swoich zainteresowaniach, umiejętnościach itp. itd.

To może ja zacznę:

17 lat na karku, chodzę do II L.O. (mat-fiz). Mam siostre i kota, lubię grać w ping-ponga, kocham jeździć na rowerze (co sugeruje mój avatar ;-) ) i na snowboardzie. Uwielbiam też oglądać filmy, oceniać je, kolekcjonować. Programuję w Delphi i C++, założyłem wraz z Drazkiem grupę tworzącą gry "Frozen Group". Poza tym, słucham nałogowo muzyki zespołów: Social Distortion, Sum 41, Tenacious D, Red Hot Chili Peppers, Liquido, Fatboy Slim i innych.

To chyba tyle ;-)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powoli się starzaję, za kilka miesięcy będzie to już całe 21 lat, poza tym studiuję zaocznie na polibudzie łódziej (dojeżdżam dokładnie 256 km). Jak na programistę przystało nawet odległość musi być potęgą dwójki wink.gif. Poza tym pracuję we własnej jak narazie mini firmie biggrin.gif. Do moich zainteresowań można zaliczyć fotografię, podróże, tworzenie grafiki,programowanie i jeszcze parę innych drobiazgów.

Muzyka: Aerosmith, Scorpions, Pink Floyd, Metallica, Ozzy Osbourne, Stewart, Lennon, Dżem, Myslovitz, Aya Rl, TLove
Ale też zdarza się coś zupełnie z innej beczki smile.gif np. Habakuk, DKA, ATB, Sin.

Wystarczy? A może jeszcze numer buta i waga :?: laugh.gif

Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj. Śnij. Odkrywaj." M". Twain. Metryczka dla dziecka może być wspaniałą pamiątką narodzin.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[code=C++] /*Nazywam się Marek. Chodzę do kl. II L. O. (profil mat-fiz-[H
KZYK
KoLX[HM]
HZYXH[HY
KXb'&'FVG'ć7FVvś7Ś\"VĆ7vŻ7rĆĆUźŃź] no i inne wieloczęściowe horrory wink.gif ), lubię także gwiezdne wojny, zdjęcie w moim avatarze to moje autentycznH
Xzl[HH
K[]ZĘĘ[HśRG7FwrćVg& amp;VFć{6FśVćvV6źąĄżą