Skocz do zawartości

K2DPhysX Engine by kompustelnik


kompustelnik

Polecane posty

Elo elo! ;)

 

Dawno nic nie pisałem na forum, a to przez to że pracy mam w ch*j xD(edytor animacji, silnik graficzny, ot i silnik fizyczny).

Chcę się tu pochwalić prostym demkiem z mojego silnika. Wybaczcie jego prostote. Silnik nie przedstawia wszystkich

swoich możliwości, ale popatrzeć miło. :P Bowiem w silniku drzemią: ciała sztywne, miękkie i liny. Tak więc to demko

jest dość skromne.

 

Dość gadania. Łapcie:

K2DPhysX Engine - Demo I

(pliczek spakowany RARem).

 

Piszcie czy się kaszani czy co tam jeszcze. Jutro rzucę nową porcją demek.

 

Pozdrawiam! ;)

 

Edit: Zapomniałem dodać. Klikając LPM ustawiamy box'a w miejscu myszki.

Edit2: Jeśli ktoś pobrał Demko przed godziną 01: 00 niech pobierze jeszcze raz. Poprawiłem ważny błąd, który miał spory

wpływ na wydajność.

Pisze programy na zlecenia. Tanio!

Delphi, Pascal.

Kontakt:

- (gg) 736483

- (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl

- Strona domowa

Wszystko do uzgodnienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby konkurencja Phyluma2D ? :D

soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end…

delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala

only programmers and drug dealers call their customers "users"

 

Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Delphi oczywiście ;)

 

Co do Phyluma... Właśnie pracuje nad strategią pokonania Spidera :P :P ;)

 

Pozdrawiam! ;)

 

Edit: Daje linka do demka z mojej stronki bo na sendspace szybko umyka:

Demo I

 

I Demko 2:

Demo II

Pisze programy na zlecenia. Tanio!

Delphi, Pascal.

Kontakt:

- (gg) 736483

- (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl

- Strona domowa

Wszystko do uzgodnienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Ładnie ładnie to wygląda :)

 

CYTATCzyżby konkurencja Phyluma2D ?

No ekhm do Phyluma2D to tu jeszcze daleko :>

 

Co do Phyluma... Właśnie pracuje nad strategią pokonania Spidera tongue.gif tongue.gif wink.gif

Nie zapominaj że masz źródła phyluma i konsultujesz to co robisz ze mną :> Zwolnij trochę bo widzisz że zamęt siejesz i spadają moje notowania :D

 

Powodzenia w projekcie

Spider^*^

 

ps: Zmieniłbym ta nazwę bo PhysiX mógłby się czepiać i w dodatku niepotrzebnie... :)

www.spider.dathox.com :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źródła dla wybranych ;]

soon Delphi will be only for veterans and finally we all will die at the end…

delphi.dathox.com - nowinki z świata Delphi/Pascala

only programmers and drug dealers call their customers "users"

 

Oto cisza przed burzą, Chwile się dłużą.Z gór schodzi dużo chmur ku podnóżom.Ptaki milaczą, drogi suche jak wiór się kurzą, Ptaki milczą a drogi się kurzą.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źródła. ;) Kiedy ja je widziałem :)

Za konsultacje owszem wielkie dzięki ;) Ale K2DPhysX działa i jest zbudowany zupełnie inaczej.

Głównie kurs Jackobsen'a.

 

Co do:

Co do Phyluma... Właśnie pracuje nad strategią pokonania Spidera tongue.gif tongue.gif wink.gif

To rzecz jasna chory joke :D

 

No ale dzięki za odpowiedzi!

 

Pozdrawiam! ;)

Pisze programy na zlecenia. Tanio!

Delphi, Pascal.

Kontakt:

- (gg) 736483

- (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl

- Strona domowa

Wszystko do uzgodnienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Kompustelnik powiedz ty mi kilka rzeczy:

1) Czy daloby rade uzyc twojego silnika do naszego projektu (Kwadrat ninja)

2) jesli 1 = true, to w czym to jest pisane

3) jesli 2 = delphi, to czy daloby sie to polaczyc z nasza klasa TKNShape ?

4) jesli 3 = true, to bede w ciezkim szoku :D

 

  TKNShape = class(TMultiLinkableObj)
     public
        //procedury ogolnego przeznaczenia
        function    Add(p : TRpoint) : integer; overload;
        function    Add(p : Tpoint) : integer; overload;inline;
        function    Add(x, y : integer) : integer; overload;inline;
        procedure   Delete(index : integer);  overload;
        function    Delete(const p : TRpoint) : boolean;  overload;
        function    Invalide : boolean;
        function    Find(const p : TRpoint) : integer;
        procedure   Move(OldIndex, NewIndex : integer);
        procedure   Swap(p1, p2 : integer);
        procedure   Insert(Index : integer; const p : TRpoint);
        procedure   Clear;
        procedure   CalcMax;
        function    GetPointer(index : integer) : pointer;
        procedure   Update(const ms: integer; const trigExec: ITriggerExecuter);override;

        //procedury zapisujaco/odczytujace
        procedure   SaveToXML(const n  : IXMLNode);override;
        procedure   LoadFromXML(const n  : IXMLNode);override;
        procedure   LoadFromFile(FileName : string);
        procedure   SaveToFile(FileName : string);

        //procedury konwertujace
        procedure ConvertToRect(const p1 : TPoint; const p2 : TPoint);overload;
        procedure ConvertToRect(const p1 : TPoint; const Width,Height : integer);overload;
        procedure ConvertToRect(const Rect : TRect);overload;
        procedure ConvertToRect(const Left,Top,Width,Height : integer);overload;

        procedure ConvertToCircle(const Center : TPoint; const Radius : integer; const PointsCount : integer);overload;

        procedure ConvertToArc(const Center : TPoint; const Radius : integer;
            const StartAngle,EndAngle : integer; const PointsCount : integer);overload;

        constructor  Create;overload;override;
        constructor  Create(const node:IXMLNode);overload;override;
        destructor   Destroy; override;
        //rectangles
        constructor CreateRect(const p1 : TPoint; const p2 : TPoint);overload;
        constructor CreateRect(const p1 : TPoint; const Width,Height : integer);overload;
        constructor CreateRect(const Rect : TRect);overload;
        constructor CreateRect(const Left,Top,Width,Height : integer);overload;
        //circle
        constructor CreateCircle(const Center : TPoint; const Radius : integer; const PointsCount : integer);overload;
        //arc
        constructor CreateArc(const Center : TPoint; const Radius : integer;
            const StartAngle,EndAngle : integer; const PointsCount : integer);overload;

        //zarzadzanie monitorami
        Procedure      AddMonitor(const mon: IShapeMonitor);
        procedure      RemoveMonitor(const mon: IShapeMonitor);
     private
        fCount:           integer;
        fSize:            integer;
        fList:            PTabTRPoint;
        fmax:             TRPoint;
        fRotation:        Real;
        fRotationMatrix:  TKNMatrix2x2;
        fName:            String;
        fMonitors:        TList;

        function    Get(index : integer) : Tpoint;
        function    GetR(index : integer) : TRpoint;
        procedure   PutR(index : integer; item : TRpoint);
        function    GetWorld(index : integer) : Tpoint;
        procedure   Put(index : integer; item : Tpoint);

        // Ustawia obrót i torzy odpowiednia macierz obrotu
        procedure   SetRotation(value : real);
        procedure   Grow;
        function    GetWorldR(Index: integer): TRPoint;
     public
        Position:   TRPoint;
        property    Rotation : Real read fRotation write SetRotation;
        property    RotationMatrix : TKNMatrix2x2 read fRotationMatrix;
        property    Items[Index: Integer]: Tpoint read Get write put; default;
        property    ItemsR[Index: Integer]: TRpoint read GetR write putR;
        property    WorldItems[Index : integer]: TPoint read GetWorld;
        property    WorldItemsR[Index : integer]: TRPoint read GetWorldR;
     published
        property    Count : integer read fCount;
        property    Size : integer read fSize;  //ino do testow
        property    Max : TRpoint read fMax;
        property    Name: string read fName write fName;
  end;

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Myślę że tak.

2) 1:= True więc Delphi

3) 2 = Delphi. I t będzie z deka ciężko(napisz na gg to pogadamy).

4) 3

 

Ale już teraz Ci powiem że nad wszystkim się konkretnie zastanowie w długi weekend(ten co nadchodzi), bo teraz mam hardcore w szkole... A czeka mnie liceum więc trzeba jakoś wyjść.

Pisze programy na zlecenia. Tanio!

Delphi, Pascal.

Kontakt:

- (gg) 736483

- (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl

- Strona domowa

Wszystko do uzgodnienia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...