Blind Napisano Kwiecień 2, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2008 Witam W końcu zdecydowałem się na udostępnienie mojego silniczka . W chwili obecnej jest to głównie engin 2D, w niedalekiej przyszłości zostanie rozbudowany do enginu 3D. Całość jest pisana w Delphi z wykorzystaniem DirectX9. Oprócz mechanizmów do wyświetlania grafiki posiada: obsługę sieci, odtwarzanie dźwięków, odtwarzanie video, obsługę klawiatury, myszki. można go pobrać [tutaj] strona domowa: www.bengine.unit1.pl zapraszam wszystkich do ściagania uwagi oraz propozycje mile widziane. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Kwiecień 2, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 2, 2008 Cóż, widzę wiele odpowiedzi to sam się wyrażę, bo Blind widzę, że skromny w słowach, asceta. Wg mnie ten silnik jest dobry, da sie w nim napisać rożne rzeczy, ja napisałem już 3 rzeczy więc gwarantuje że ilość bugów jest mała (czytaj co znalazłem to ich nie ma, więcej grzechów Blindowi wybaczam). między innymi to HellWheel oraz to z samochodzikami i GUI powstaje więc da się napisać w tym coś w miarę szybko, a możliwości ma porównywalne z omegą (nie ma kolizji i warstw) No i działa na Turbo Delphi co jest plusem i zachęcam do oglądania exampli i dokumentacji, zwłaszcza te particle, może jestem prymitywny i mało wymagający ale wyglądają fajnie Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TSr Napisano Kwiecień 3, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 3, 2008 zapraszam wszystkich do ściagania uwagi oraz propozycje mile widziane. U mnie nie działa. Musiałem to napisać Ubuntu.pl user #10593 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Kwiecień 3, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 3, 2008 ale co dokładnie? Jeśli chodzi o to ze masz linuxa, to nie powino dzialać www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider100 Napisano Kwiecień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2008 Witam! Ja jednak skomentuje to co widzę. Nie uruchamiałem, a jedynie przejrzałem kod źródłowy w poszukiwaniu ciekawych dziwactw (zawsze się takowe znajdzie więć nie ma się co przejmować) CYTATfunction PointsDist(P1, P2: TPoint): Integer; function punktnakole(r: single; kat: double): TVertex; Co za konsekwencja nazewnictwa CYTAT* @brief Funkcja oblicza interpolacje między dwoma punktami po czasie t w jednym wymiarze Fajnie ale nie wiadomo jaki typ interpolacji po przyjmowanych parametrach można sie jedynie domyślać o interpolację liniową chodzi. Jeszcze coś do matematyki. Bezier to chyba nie jest to co tam tak nazwałeś. fGravityX : single; fGravityY : single; Ciekawi mnie czy wszędzie wewnątrz klas masz zamiar rozgraniczać x i y mając już wcześniej gotową strukturę wektora hmmm... Sam z tego nie korzystasz a komuś proponujesz ? Ogólnie jest wszystko ok tylko komentarzy trochę mało i doczepił bym sie do pustej dokumentacji miejscami Powodzenia nad rozbudową silnika ja niedługo zapodam demo mojego 2d Pozdrawiam www.spider.dathox.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Kwiecień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2008 U mnie nie działa. Musiałem to napisać U mnie też nie działa mam za starego windows'a (Win98 SE) Pozdrawiam! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Kwiecień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2008 ale mówcie dokładnie co nie działa jak Blind prosił Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Kwiecień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2008 Engine nie działa na windows 98 SE i na starszych wersjach tego "wspaniałego" systemu z pewnością też nie śmiga szkoda... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Kwiecień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2008 Mi chodziło o to czy się kompilują example lub czy się uruchamiają a jeśli nie to co się pokazuje, poza tym jakieś logi powstają. W takim tempie opisywanie problemu to Blind naprawi go na gwiazdkę Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xevil21 Napisano Kwiecień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2008 Wyświetla komunikat: Plik D3DX9_33.DLL wymaga nowszej wersji systemu windows. Spróbuję później zainstalować najnowszą wersję DX, może to pomoże Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Kwiecień 4, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2008 Spider100: No cuz w nazewnictwo to chyba kazdemu sie zdaza dawac jakies dziwolagi w zaleznosci od pory dnia i zmeczenia Jak to nie jest bezier? to musi byc to Co do tych rozwalania x,y zamias dac wektor to jest celowe, ponieważ w edytorach wykozystuje RTTI do zmiany parametrow i nie wiem czy ja cos zle robie, choc troche juz nad tym siedzialem ale jak pobieram liste wlasciwosci to nie pobiera mi tych gdzie jest rekord. No i jeszcze taki mankament ze jak mam rekord wlasciwosci to nie moge zmienic jeden skladowej tylko musialbym zmieniac caly rekord, tak wiec rozdzielenie tego bylo celowe. Co do szczegułowej dokumentacji, no cuz... trudno wymagac tego od osoby ktora robi to sama i robi to dla przyjemnosci www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Kwiecień 4, 2008 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2008 Nie bede mowil: a nie mowilem (odnosnie dokumentacji ) Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DevPort Napisano Sierpień 17, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 17, 2008 Cześć już nie jednokrotnie przeglądając Twoje dzieło :] wpadłem na parę męczących spraw.. ;] a i nie potrzebnych uwagi oraz propozycje mile widziane. Podobnie jak kilkoro tutejszych komentatorów mieszało mnie Twoje nazewnictwo... Tu Angielski, Tu Polski... i cała ta mieszanka... Jednak przeglądając dopiero część kodu już widzę coś co nie jest Ci w ogóle potrzebne niby to pierdoła ale... masz UWAGĘ w pliczku BLoger.pas używasz dyrektywy kompilatora {$IFOPT D+} co mija się z celem po co to używać w pliku, który w ogóle nie jest kompilowany (bez tej dyrektywy) ? w każdym innym pliku masz {$IFOPT D+} ,Bloger {$ENDIF} więc używanie tego w Tym pliku nic nie daje... ;] Na moje "oko" jest to raczej nie tyle Silnik co sklejka przydatnych funkcji ale co jak co ważne, że coś na tym powstaje i że to w miarę dobrze, fajnie działa... Życzę powodzenia i dynamicznego rozwoju, a na przyszłość proponuję trochę przepisanie, przebudowę gruntową chociaż tych ważniejszych klass (optymalizację). Pozdrawiam. Prawdziwy programista wiesza sie wraz ze swoim programem. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Sierpień 24, 2008 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 Niezupełnie, loger robi logi silniczka tylko w trybie debug jak by tak na to patrzec to masz racje, ale nic nie stoi na przeszkodzie zeby wykorzystac ten loger poza bengine. A co do reszty to w wersji 0.2 wszystko powino zostac poprawione, mam nadzieje ze niedlugo ja udostepnie. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filuu Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 Ten silnik nie działa. Blind, co moge robić źle ? Lubię cytryny ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 napisac moze objawy ? Blad ? podac kod ktory ci nie dziala ? Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filuu Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 Już działa, żartowałem ! Lubię cytryny ! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Wrzesień 14, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 14, 2010 To mała reaktywacja tematu dla tych co myślą, że bengine upadło bo nieaktualizuje svn-a od wielu miesięcy. Tak więc bengine się rozwija i to dobrze Postanowiłem tylko nie udostępniaćwersji rozwojowej, publicznie zostanie oddane do użytku jak skończę wszystko cozaplanowałem. A zaplanowałem: - Kompatybilność z FPC - Wersja OpenGL - Multiplatformowość - Wsparcie dla 3D I na koniec wpisu screen z wersji OpenGL: www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.