Jump to content

Problem z wykorzystaniem wygenerowanych zmiennych dla Opengl


Mariusz

Recommended Posts

Hej.Nie znalazlem odpowiedzi na moj problem dlatego chcialem sie zapytac Was czy nie wiecie jak zrobic pewna rzecz. Otoz powiedzmy ze mamy jakis kod w c++ ( sam czysty bez opengl, ktory po prostu wylicza nam jakies parametry, wartosci itp ze zmiennych ktore same na poczatku wprowadzamy). Moj problem polega na tym ze nie umiem przejsc z takiego okna konsoli do okna w ktorym cos bedzie wyswietlnane ( jakies wykresy itp). Potrafie wyliczac wprowadzone wartosci, zaprogramowac grafike, ale wlasnie nie uzywajac tych wczesniejszych zmiennych:(Prosze o podpowiedz jak sie robi wlasnie takie cudo:) tzn z tej konsoli chcemy zeby zmienne zostaly wykorzystane w innym oknie (np stworzonego prez szablon api-bo taki mam)?? Albo czy jest jakis sposob zeby zrobic to w 1 oknie ( po zakonczeniu wprowadzania zmiennych generuje sie nam grafika)???

Link to comment
Share on other sites

po odpaleniu programu (np konsolowego) mozesz uzywac API windowsa, i sa tam funkcje typu CreateWindow. Te funkcje tworza ci okna dowolnego typu, rowniez takie z obiektym canvas po ktorym mozna mazac. Polecam kurs podstawy WinApi tam jest opisane krok po kroku jak stworzyc takie okno, jak je inicjowac i jak po nim mazac.

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...