Skocz do zawartości

Problem z wykorzystaniem wygenerowanych zmiennych dla Opengl


Mariusz

Polecane posty

Hej.Nie znalazlem odpowiedzi na moj problem dlatego chcialem sie zapytac Was czy nie wiecie jak zrobic pewna rzecz. Otoz powiedzmy ze mamy jakis kod w c++ ( sam czysty bez opengl, ktory po prostu wylicza nam jakies parametry, wartosci itp ze zmiennych ktore same na poczatku wprowadzamy). Moj problem polega na tym ze nie umiem przejsc z takiego okna konsoli do okna w ktorym cos bedzie wyswietlnane ( jakies wykresy itp). Potrafie wyliczac wprowadzone wartosci, zaprogramowac grafike, ale wlasnie nie uzywajac tych wczesniejszych zmiennych:(Prosze o podpowiedz jak sie robi wlasnie takie cudo:) tzn z tej konsoli chcemy zeby zmienne zostaly wykorzystane w innym oknie (np stworzonego prez szablon api-bo taki mam)?? Albo czy jest jakis sposob zeby zrobic to w 1 oknie ( po zakonczeniu wprowadzania zmiennych generuje sie nam grafika)???

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odpaleniu programu (np konsolowego) mozesz uzywac API windowsa, i sa tam funkcje typu CreateWindow. Te funkcje tworza ci okna dowolnego typu, rowniez takie z obiektym canvas po ktorym mozna mazac. Polecam kurs podstawy WinApi tam jest opisane krok po kroku jak stworzyc takie okno, jak je inicjowac i jak po nim mazac.

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...