Skocz do zawartości

[Delphi][OpenGL]Macierze...


Brainer

Polecane posty

Witam. :)

 

Czy mógłby mi ktoś pomóc z transformacjami macierzy? Mam taki kod:

 
 M := CreateTranslationMatrix(Pos);
 M := MatrixMultiply(CreateRotationMatrix(Rot, Rot[3]), M);
 M := MatrixMultiply(CreateScaleMatrix(Scale), M);
 glLoadMatrixf(@M);
Z)(uŚ(ąQąŃĄAltAltAlt(ąIŃŃĄIŃltIŃltIŃltIŃlt(ąMąĄMąltMąltMąlt(

 

Nie mam pojęcia czemu, ale działają trochę inaczej. To znaczy, pierwszy fragment powoduje, że obiekt obrócony jest w inną stronę niż w przypadku drugiej.

 

Proszę o wyjaśnienie. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...