Brainer Napisano Luty 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2008 Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc z transformacjami macierzy? Mam taki kod: M := CreateTranslationMatrix(Pos); M := MatrixMultiply(CreateRotationMatrix(Rot, Rot[3]), M); M := MatrixMultiply(CreateScaleMatrix(Scale), M); glLoadMatrixf(@M); Z)(uŚ(ąQąŃĄAltAltAlt(ąIŃŃĄIŃltIŃltIŃltIŃlt(ąMąĄMąltMąltMąlt( Nie mam pojęcia czemu, ale działają trochę inaczej. To znaczy, pierwszy fragment powoduje, że obiekt obrócony jest w inną stronę niż w przypadku drugiej. Proszę o wyjaśnienie. .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Luty 23, 2008 Zgłoś Share Napisano Luty 23, 2008 Pokombinuj z minusami i będziesz miał tak samo Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.