Force Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 No i minęła 11:43 Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
xevil21 Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Toster, a może przedłużysz do końca weekendu?? Dedline jutro o 20:00?? Nie bardzo miałem czas na tygodniu, aby zajmować się pisaniem głupot Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toster Posted February 23, 2008 Author Report Share Posted February 23, 2008 Spoko im wieksza frekwencja tym lepiej, wiec przedluzamy do jutra do 20.00 Ps. Zaspalem Ps.2 Tsr gdzie v3 ? Ps.3 Iskar pro jest twoja wersja najbardziej grywalna jak dla mnie. Ale jest tez kilka minusow. Bardzo male dziury przy obecnej kolorystyce ciezk owyczaic co godzie jest, i troche male okienko pozatym wypas Always Dark<br /> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Force Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Nie bardzo miałem czas na tygodniu, aby zajmować się pisaniem głupot Jak to pisaniem głupot? Dożywotniego bana Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iskar Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Iskar pro jest twoja wersja najbardziej grywalna jak dla mnie. Ale jest tez kilka minusow. Bardzo male dziury przy obecnej kolorystyce ciezk owyczaic co godzie jest, i troche male okienko pozatym wypas Dzięki skoro czas prezdłużony to się postaram troche zmienić parametry i zobaczymy co wyjdzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
xevil21 Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Dziękuje Toster i przepraszam za ‘głupot’ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iskar Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Ok nowa wersja: http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=34736 To jest plik o rozszerzeniu rar jakby co (bo krajew4 jak ściągał tu ucięło mu wiekszość nazwy i rozszerzenie ; p). Zmiany: - poprawione skakanie (można skakać i przesuwać się graczem), - możliwość szybszego opadania (strzałka w dół), - większe okno, - poprawione współczynniki (lepiej sie gra), - wieksze dziury (lepiej widoczne). Hm, jakies spostrzeżenia/zauważone błędy itp.? : p Link to comment Share on other sites More sharing options...
kompustelnik Posted February 23, 2008 Report Share Posted February 23, 2008 Iskar, nic dodać nic ująć. O wiele lepiej się gra niż w wersję pierwszą. Twoja praca ROX. Pozdrawiam! Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Force Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Wg mnie to trudna, ani razu nie doszedłem do 10 sekund, choć może ja jestem cienki Ale zauważyłem, że na początku jest jedna dziura, a potem sie pojawia druga to nie wiem czy taki plan był, ale to czasami irytuje jak się pokaże tam gdzie ja właśnie jestem. Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iskar Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 CYTAT(kompustelnik @ nie, 24 lut 2008 - 01:24) Iskar, nic dodać nic ująć. O wiele lepiej się gra niż w wersję pierwszą. Twoja praca ROX. Pozdrawiam! Dzięks ; ) Wg mnie to trudna, ani razu nie doszedłem do 10 sekund, choć może ja jestem cienki Ale zauważyłem, że na początku jest jedna dziura, a potem sie pojawia druga to nie wiem czy taki plan był, ale to czasami irytuje jak się pokaże tam gdzie ja właśnie jestem. Na początku też szybko przegrywałem, ale teraz dochodze do 20 sekund ponad troche, więc trening czyni szatańskiego mistrza ; p a co do pojawiania sie nowych dziur - pojawiają się co kilka sekund, w zależności od poziomu trudności, i nie ma możliwości żeby dziura się pojawiła pod Tobą ani też bardzo blisko, co innego jeżeli szybko sie poruszasz, wtedy może być wrażenie że dziura pojawia się pod Tobą ; ) Edit: na Easy mialem 45s prawie, na normal 28,7s a na hard 11,3s więc Force trzeba poćwiczyć : P Link to comment Share on other sites More sharing options...
krajew4 Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Iskar: no roxisz ~:> My life for Aiur! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nvm Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Iskarowa produkcja wydaje mi się najlepsza, nawet wciąga Dochodzę do 17 sekund na trudnym, ale co do tego, że dziura się nie pojawia pode mną ani też bardzo blisko to się nie zgodzę. Przynajmniej na trudnym, pojawiła się dwa razy obok mnie podczas jednej gry. A we wcześniejszej wersji pode mną też sie pojawiała, chyba że zostało to już w aktualnej wersji poprawione. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iskar Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 chyba że zostało to już w aktualnej wersji poprawione. Poprawiłem to i testowałem, myśle że jest ok ; ) P.S. Zapomniałem dodać, że można teraz też skakać spacją. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSr Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Szatanska_Pilka3 Jest i 3 wersja nieco stuningowana i z ładniejszymi kolorkami. Doszły też rakiety przy kropku (jakby ktoś nie domyślił się co to jest ) Wersja Iskara fajna, bez problemu robie 20 punktów Wydaje mi się, że piłka zmienia swoje obroty podczas lotu, a chyba powinna tylko podczas zderzenia. No i nie było mowy, że może odbijać się też od sufitu i ścian i zgniatać kropka , ale w sumie to dobry pomysł. Ubuntu.pl user #10593 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Force Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Gra Tsr kiepsko radzi sobie z polskimi znakami, może je usunąć? Może to wina, że mam angielski windows Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
xevil21 Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Przepraszam chłopaki, nie skończyłem swojej pracy a narobiłem zamieszania Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toster Posted February 24, 2008 Author Report Share Posted February 24, 2008 Nic to xevil zbiczujemy cie i bedzie lajcik Tak wiec oglaszam kunic konkursa. teraz szanowne jury pojdzie na narrade i napisze co sadzi o wszystkich pracach, prosi sie o wyrozumialosc More info soon.... Always Dark<br /> Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSr Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Gra Tsr kiepsko radzi sobie z polskimi znakami, może je usunąć? Może to wina, że mam angielski windows Nie chce mi sie juz kolejnej wersji wydawać z tego powodu Gierka pisana była tylko na ten minikonkurs i nie będzie dalej publikowana. Skoro już o znakach mowa to mam pytanie czy zna ktoś rozwiązanie tego problemu tak żeby znaki były? Czy Windows nie zna się na UTF8? Może kompilacja na tej platformie rozwiązała by problem... ale nie mam możliwości sprawdzenia tego. Jeśli ktoś ma Lazarusa to niech powie czy widzi w swoich aplikacjach polskie znaki. UPDATE Szatanska_Pilka|Szatanska_Pilka_Win_GTK2 Tutaj mały eksperyment, czyli kompilacja pod Windows z wykorzystaniem biblioteki GTK2. Proszę ściągnąć i zobaczyć czy zadziała Być może wymagane będzie zainstalowanie GTK - pobrać można to ze strony: http://www.gtk.org/download.html Ubuntu.pl user #10593 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toster Posted February 24, 2008 Author Report Share Posted February 24, 2008 KryteriumForceIskarTsr 1. Piłka podskakuje111 2. Zmiana kierunku piłki przy kontakcie z podłogą111 3. Losowość siły odbicia przy kontakcie z podłogą111 4. Występowanie i "obrotność" dziur111 5. "biegalność" kropka111 6. Skakalność kropka111 6. Grywalność132 Elementy dodatkowe: 1. Różne poziomy trudności110 2. Losowe pojawianie się dziur11 3. Help do gry110 4. Menu100 5. Wieloplatformowość (Win/Linux)001 6.Ruchome dziury100 7.Sfx0,500 8.Wskaźnik sily wyskoku001 9. Scrollowana plansza001 10.Storyline100 Błędy 1.Przebieganie przez dziury-100 2.Orbitowanie dookoła piłki00-1 Punkty12,51210 tak wiec zwyciezca (o cale 0.5 punkta) jest Force. Tuz za nim jest Iskar, a tuz za Iskarem skrada sie Tsr. Dziekuje wszystkim za uczestnictwo. Soon more konkursen Always Dark<br /> Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSr Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 Osiągnąłem zaszczytne trzecie miejsce miejsce. Iskar był przedostatni, a Force trzeci od końca Podsumowując miły konkursik. Ubuntu.pl user #10593 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Force Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 wow, wygrałem o całe 0.5 punkta, czyli właściwie o nic dzięki dźwiękowi ognia Szkoda, że tak mało za grywalność Ale mam jedno zastrzeżenie co do punktowania. Otóż uważam, że sposób punktowanie powinien być ustalony zanim sie ogłosi konkurs, albo się ustali i trzyma w tajemnicy u notariusza Dlatego bo tak patrzę to w największej ilość pytań zdobyłem tylko ja punkt lub pół punkta, potem Tsr, a Iskar w ogóle. Pominę Tsr-a, tylko sam się poddam samokrytyce: można pomyśleć, że część kryteriów została sztucznie dodana (zwłaszcza storyline). Nie mówię, że należy zmienić oceny ( ), ale to tak na następny konkurs, abym miał wiekszą satysfakcję I tak inaczej do ocen: powinno się za każde kryterium dawać ocenę od 1 do 6 i każde kryterium ma jakiś tam procent wpływu na ocenę końcową i potem się sumuje procentowo, bo np. grywalność najważniejsza jest I ustalić stałe kryteria i ich procent, a jak są zmiany to informować w dniu ogłoszenia konkursu. Wtedy wg mnie sukces lepiej smakuje Można by zrobić osobny wątek w którym podebatuje się nad kryteriami i procentami Ale ogólnie konkurs fajny, taki nawet lekki, nie ze głowa boli Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iskar Posted February 24, 2008 Report Share Posted February 24, 2008 wow, wygrałem o całe 0.5 punkta, czyli właściwie o nic dzięki dźwiękowi ognia Szkoda, że tak mało za grywalność Ale mam jedno zastrzeżenie co do punktowania. Otóż uważam, że sposób punktowanie powinien być ustalony zanim sie ogłosi konkurs, albo się ustali i trzyma w tajemnicy u notariusza Dlatego bo tak patrzę to w największej ilość pytań zdobyłem tylko ja punkt lub pół punkta, potem Tsr, a Iskar w ogóle. Pominę Tsr-a, tylko sam się poddam samokrytyce: można pomyśleć, że część kryteriów została sztucznie dodana (zwłaszcza storyline). Nie mówię, że należy zmienić oceny ( ), ale to tak na następny konkurs, abym miał wiekszą satysfakcję I tak inaczej do ocen: powinno się za każde kryterium dawać ocenę od 1 do 6 i każde kryterium ma jakiś tam procent wpływu na ocenę końcową i potem się sumuje procentowo, bo np. grywalność najważniejsza jest I ustalić stałe kryteria i ich procent, a jak są zmiany to informować w dniu ogłoszenia konkursu. Wtedy wg mnie sukces lepiej smakuje Można by zrobić osobny wątek w którym podebatuje się nad kryteriami i procentami Ale ogólnie konkurs fajny, taki nawet lekki, nie ze głowa boli Jestem za tym kryterium wcześniejszym itd. Gratz Force. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toster Posted February 24, 2008 Author Report Share Posted February 24, 2008 Kryteria byly proste i opracowane na poczekaniu, next time bedzie lepiej. Dawalem 1/0 za mienie nie mienie czegos wyjatkiem byl gameplay ktory za ktory mozna bylo miec 1,2 lub 3 punkty ale tylko raz dana wartosc mogla byc przyznana. Podzial oceny byl na 2 czesci: 1. Wymagane minimum (pierwszy blok) 2. Co autor dal od siebie. Pozadrawiam Always Dark<br /> Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSr Posted February 25, 2008 Report Share Posted February 25, 2008 Gdyby wszystkie kryteria były z góry wiadome to wszystkie aplikacje miały by je zaimplementowane w dużym stopniu, a tak to liczyło się co autor sam wymyślił i dał od siebie, a tego nie można z góry przewidzieć. W przyszłości do oceny można by dodać "ocenę publiczności" w drodze głosowania na forum Ubuntu.pl user #10593 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Force Posted February 25, 2008 Report Share Posted February 25, 2008 Dlatego mówiłem, aby ceny były od 1 do 6 i każde kryterium miało by wagę. Wtedy by liczyło sie nie tylko czy sie coś ma, ale jak to wykonano oraz czy to w ogóle jest ważne Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.