Jump to content

[MiniKonkurs] Szatańska piłka :)


Toster

Recommended Posts

Spoko im wieksza frekwencja tym lepiej, wiec przedluzamy do jutra do 20.00

 

Ps.

Zaspalem ;)

 

Ps.2

Tsr gdzie v3 ?

 

Ps.3

Iskar pro jest twoja wersja najbardziej grywalna jak dla mnie. Ale jest tez kilka minusow. Bardzo male dziury przy obecnej kolorystyce ciezk owyczaic co godzie jest, i troche male okienko pozatym wypas :)

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link to comment
Share on other sites

Iskar pro jest twoja wersja najbardziej grywalna jak dla mnie. Ale jest tez kilka minusow. Bardzo male dziury przy obecnej kolorystyce ciezk owyczaic co godzie jest, i troche male okienko pozatym wypas :)

 

Dzięki ;) skoro czas prezdłużony to się postaram troche zmienić parametry i zobaczymy co wyjdzie ;)

Link to comment
Share on other sites

Ok nowa wersja: http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=34736

To jest plik o rozszerzeniu rar jakby co (bo krajew4 jak ściągał tu ucięło mu wiekszość nazwy i rozszerzenie ; p).

Zmiany:

- poprawione skakanie (można skakać i przesuwać się graczem),

- możliwość szybszego opadania (strzałka w dół),

- większe okno,

- poprawione współczynniki (lepiej sie gra),

- wieksze dziury (lepiej widoczne).

Hm, jakies spostrzeżenia/zauważone błędy itp.? : p

Link to comment
Share on other sites

CYTAT(kompustelnik @ nie, 24 lut 2008 - 01:24)

Iskar, nic dodać nic ująć. O wiele lepiej się gra niż w wersję pierwszą.

Twoja praca ROX.

 

Pozdrawiam! ;)

 

Dzięks ; )

 

Wg mnie to trudna, ani razu nie doszedłem do 10 sekund, choć może ja jestem cienki :D

Ale zauważyłem, że na początku jest jedna dziura, a potem sie pojawia druga to nie wiem czy taki plan był, ale to czasami irytuje jak się pokaże tam gdzie ja właśnie jestem.

Na początku też szybko przegrywałem, ale teraz dochodze do 20 sekund ponad troche, więc trening czyni szatańskiego mistrza ; p a co do pojawiania sie nowych dziur - pojawiają się co kilka sekund, w zależności od poziomu trudności, i nie ma możliwości żeby dziura się pojawiła pod Tobą ani też bardzo blisko, co innego jeżeli szybko sie poruszasz, wtedy może być wrażenie że dziura pojawia się pod Tobą ; )

 

Edit: na Easy mialem 45s prawie, na normal 28,7s a na hard 11,3s więc Force trzeba poćwiczyć : P

Link to comment
Share on other sites

Iskarowa produkcja wydaje mi się najlepsza, nawet wciąga :) Dochodzę do 17 sekund na trudnym, ale co do tego, że dziura się nie pojawia pode mną ani też bardzo blisko to się nie zgodzę. Przynajmniej na trudnym, pojawiła się dwa razy obok mnie podczas jednej gry. A we wcześniejszej wersji pode mną też sie pojawiała, chyba że zostało to już w aktualnej wersji poprawione.

Link to comment
Share on other sites

Szatanska_Pilka3

Jest i 3 wersja nieco stuningowana i z ładniejszymi kolorkami. Doszły też rakiety przy kropku (jakby ktoś nie domyślił się co to jest ;) )

 

Wersja Iskara fajna, bez problemu robie 20 punktów ;) Wydaje mi się, że piłka zmienia swoje obroty podczas lotu, a chyba powinna tylko podczas zderzenia. No i nie było mowy, że może odbijać się też od sufitu i ścian i zgniatać kropka :P, ale w sumie to dobry pomysł.

Link to comment
Share on other sites

Gra Tsr kiepsko radzi sobie z polskimi znakami, może je usunąć? Może to wina, że mam angielski windows

Nie chce mi sie juz kolejnej wersji wydawać z tego powodu ;) Gierka pisana była tylko na ten minikonkurs i nie będzie dalej publikowana.

 

Skoro już o znakach mowa to mam pytanie czy zna ktoś rozwiązanie tego problemu tak żeby znaki były? Czy Windows nie zna się na UTF8? Może kompilacja na tej platformie rozwiązała by problem... ale nie mam możliwości sprawdzenia tego. Jeśli ktoś ma Lazarusa to niech powie czy widzi w swoich aplikacjach polskie znaki.

 

UPDATE

Szatanska_Pilka|Szatanska_Pilka_Win_GTK2

Tutaj mały eksperyment, czyli kompilacja pod Windows z wykorzystaniem biblioteki GTK2. Proszę ściągnąć i zobaczyć czy zadziała :)

Być może wymagane będzie zainstalowanie GTK - pobrać można to ze strony: http://www.gtk.org/download.html

Link to comment
Share on other sites

KryteriumForceIskarTsr

1. Piłka podskakuje111

2. Zmiana kierunku piłki przy kontakcie z podłogą111

3. Losowość siły odbicia przy kontakcie z podłogą111

4. Występowanie i "obrotność" dziur111

5. "biegalność" kropka111

6. Skakalność kropka111

6. Grywalność132

 

Elementy dodatkowe:

1. Różne poziomy trudności110

2. Losowe pojawianie się dziur11

3. Help do gry110

4. Menu100

5. Wieloplatformowość (Win/Linux)001

6.Ruchome dziury100

7.Sfx0,500

8.Wskaźnik sily wyskoku001

9. Scrollowana plansza001

10.Storyline100

 

Błędy

1.Przebieganie przez dziury-100

2.Orbitowanie dookoła piłki00-1

 

Punkty12,51210

 

tak wiec zwyciezca (o cale 0.5 punkta) jest Force. Tuz za nim jest Iskar, a tuz za Iskarem skrada sie Tsr.

Dziekuje wszystkim za uczestnictwo. Soon more konkursen :)

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link to comment
Share on other sites

wow, wygrałem o całe 0.5 punkta, czyli właściwie o nic dzięki dźwiękowi ognia :D Szkoda, że tak mało za grywalność :)

Ale mam jedno zastrzeżenie co do punktowania. Otóż uważam, że sposób punktowanie powinien być ustalony zanim sie ogłosi konkurs, albo się ustali i trzyma w tajemnicy u notariusza :D Dlatego bo tak patrzę to w największej ilość pytań zdobyłem tylko ja punkt lub pół punkta, potem Tsr, a Iskar w ogóle. Pominę Tsr-a, tylko sam się poddam samokrytyce: można pomyśleć, że część kryteriów została sztucznie dodana (zwłaszcza storyline). Nie mówię, że należy zmienić oceny ( :P ), ale to tak na następny konkurs, abym miał wiekszą satysfakcję:)

 

I tak inaczej do ocen:

powinno się za każde kryterium dawać ocenę od 1 do 6 i każde kryterium ma jakiś tam procent wpływu na ocenę końcową i potem się sumuje procentowo, bo np. grywalność najważniejsza jest :) I ustalić stałe kryteria i ich procent, a jak są zmiany to informować w dniu ogłoszenia konkursu. Wtedy wg mnie sukces lepiej smakuje :) Można by zrobić osobny wątek w którym podebatuje się nad kryteriami i procentami :)

Ale ogólnie konkurs fajny, taki nawet lekki, nie ze głowa boli :D

Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com

Link to comment
Share on other sites

wow, wygrałem o całe 0.5 punkta, czyli właściwie o nic dzięki dźwiękowi ognia :D Szkoda, że tak mało za grywalność :)

Ale mam jedno zastrzeżenie co do punktowania. Otóż uważam, że sposób punktowanie powinien być ustalony zanim sie ogłosi konkurs, albo się ustali i trzyma w tajemnicy u notariusza :D Dlatego bo tak patrzę to w największej ilość pytań zdobyłem tylko ja punkt lub pół punkta, potem Tsr, a Iskar w ogóle. Pominę Tsr-a, tylko sam się poddam samokrytyce: można pomyśleć, że część kryteriów została sztucznie dodana (zwłaszcza storyline). Nie mówię, że należy zmienić oceny ( :P ), ale to tak na następny konkurs, abym miał wiekszą satysfakcję:)

 

I tak inaczej do ocen:

powinno się za każde kryterium dawać ocenę od 1 do 6 i każde kryterium ma jakiś tam procent wpływu na ocenę końcową i potem się sumuje procentowo, bo np. grywalność najważniejsza jest :) I ustalić stałe kryteria i ich procent, a jak są zmiany to informować w dniu ogłoszenia konkursu. Wtedy wg mnie sukces lepiej smakuje :) Można by zrobić osobny wątek w którym podebatuje się nad kryteriami i procentami :)

Ale ogólnie konkurs fajny, taki nawet lekki, nie ze głowa boli :D

 

Jestem za tym kryterium wcześniejszym itd. Gratz Force.

Link to comment
Share on other sites

Kryteria byly proste i opracowane na poczekaniu, next time bedzie lepiej.

Dawalem 1/0 za mienie nie mienie czegos

wyjatkiem byl gameplay ktory za ktory mozna bylo miec 1,2 lub 3 punkty ale tylko raz dana wartosc mogla byc przyznana.

 

Podzial oceny byl na 2 czesci:

1. Wymagane minimum (pierwszy blok)

2. Co autor dal od siebie.

 

Pozadrawiam ;)

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link to comment
Share on other sites

Gdyby wszystkie kryteria były z góry wiadome to wszystkie aplikacje miały by je zaimplementowane w dużym stopniu, a tak to liczyło się co autor sam wymyślił i dał od siebie, a tego nie można z góry przewidzieć.

 

W przyszłości do oceny można by dodać "ocenę publiczności" w drodze głosowania na forum :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...