Skocz do zawartości

Głupawki przy pracy zespolowej


Toster

Polecane posty

W temacie postaram sie wrzucac co ciekawsze nasze rozmowy przy KN. Gdy glupawka osiagnie za duzy poziom powstaja takie rzeczy:

 

CYTAT

Toster (21:15)

Force prosiaczku zerknij w dwa miejsca:

LogicEngine.pas linie: 210-214

a nastepnie mainForm.pas linie: 614-616

i wybierz rodziaj kary dla siebie :D

Force: (21:15)

chmy... zoptymalizowane głaskanie?:D

Toster: (21:16)

piłą łańcuchową chyba ;>

Force: (21:16)

zalezy czy uchwytem czy łańcuchem:D

 

 

CYTAT

Blind: (21:39)

taaa.. engin jest tak inteligentny ze sam wykrywa jakiego chciales fonta dac

i uwzglednia to ze mogles sie pomylic gdy go tworzyles :P

Toster: (21:39)

pytanie czyj engin jest inteligentniejszy bo oba mysla o innych fontach :)

 

 

Toster: (22:06)

kurde zrobiles wraper na TStringList

i to jeszcze gorszy niz oryginal

nie chce mi sie go zmieniac, ale jakbym wiedzial ze takie cos powstanie to bym w xml'u to zrobil;

Blind_Czesio: (22:07)

za duzo kodzisz dajesz sredniki na koncu zdania :P

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różne nawyki przy kodowaniu się wyrabiają. Ja mam coś takiego, że jak w jakimś zdaniu jest nawias to odruchowo otwieram, od razu zamykam i stawiam średnik :P

Czasami zdarza mi się pisząc np. tutaj na forum wciskać po zakończeniu zdania CTRL+S.

O naciskaniu w różnych programach F9 już wole nie pisać :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie zdarzenia też miedzy systemami operacyjnymi są. Jeśli czasami zdarza mi się usiąść przy Windowsie, zaznaczam jakiś tekst, później klikam gdzieś środkowym przyciskiem i zastanawiam się czemu nie wkleja sprawdzając czy tekst nie jest odznaczony ;)

Albo przewijanie rolką - na Linuksie działa tak, że na co się najedzie kursorem to już można przewijać, a na Windowsach przewija się tylko to co jest zaznaczone...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

kolejna porcja

Force: (21:02)

co się stanie gdy animator dojdzie do końca swego działania tak, że update juz nie nie zdziała? po prosru sobie siedzi i czeka czy jakoś powiadamia kontrolkę o tym?

Ja: (21:04)

przemysl i zaproponuj

powinien chyba powiadamiac

(21:05)

ja ide odwrocic nalesnika :)

Force: (21:04)

ja nie wiem jak Ty masz, a chce tak samo

Ja: (21:05)

ja narazie nie mam :)

(21:06)

ale pewnie bedzie dawal jakiegos notice

Force: (21:05)

acha, to wymyślę, ale chyba powiadamanie dam:)

Ja: (21:06)

tym bardziej ze mam juz fajny interface do tego :)

Force: (21:06)

bo Ty masz jakieś linkable itp.

Ja: (21:06)

ale to do czegos innego sluzy :)

(21:07)

o ile sie nie myle jest INoticable

albo cos w ten desen

ale gui bedzie sie pewnie inaczej zachowywac niz reszta obiektow wiec relax ;)

rob jak ci wygfodniej ;)

Force: (21:07)

masz powalone w głowie, że takie rzeczy piszesz:D

to komplement

(21:08)

ok, jakoś zrobię, ale bez interfejsów:d bo Ty komplikujesz bardzo jak dla mnie labo ja nie kumam, jak zrobisz coś co to używa to będe wiedział

Ja: (21:10)

ranisz me serduszko :)

Force: (21:10)

oj, masz leaki:)

Ja: (21:10)

giń

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie przy pracy zespołowej, aczkolwiek głupawka.

Gdy programem gFTP ładuję pliki na serwer to przy każdym pliku jest taki... warning ?

500 'SITE UTIME' not understood

:D

Teraz wiemy, dlaczego czas na unit1 tak działał :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Co mozna znalezc w kodzie ;D

{*

* @file TBScreen.pas

* @version \$Id$

* @author Blind

* @brief Główny unit enginu do zarzadzania DirectX-em

* @remarks

*}

unit BScreen;

{

1) Scrapped Princess

2) Claymore

3) Higurashi no Naku Koro ni

4) Darker than black

5) Ghos in the shell stand alone complex

6) Ghost in the shell GIG 2

7) beyound the sky

8) the last exile

9) Shakugan no shana

10) Vexille -2077

}

//D3DX_DEFAULT_NONPOW2

{$DEFINE SHADERON}

interface

 

uses windows, d3dx9, direct3D9, SysUtils, graphics, BExceptions, classes

{$IFOPT D+},BLoger , DXErr9, DirectSetup {$ENDIF};

 

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toster

wyglada to na moj gust ok

rysuje na teksturze i teksture na ekran

ale kur.. cos sie jebie z kolorami wybitnie

co zreszta widac na zalaczonym obrazku

pomysly ?

 

Blind

chwila, patrze na to co mi podeslales

 

(po krotkiej chwili)

 

Toster

zastrzele Forca

 

Blind

xD

 

Toster

i zrobie to z usmiechem na twarzy zaraz po tym jak obetne mu obcegami palce

 

Blind

u mnie ten kod co mi wyslales wyglada ok

 

Toster

kur... czulki mi opadly

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks later...

Force ewolucja :) czyli jak sie nabiera pior ;)

 

Ja: (19:57)

//TODO: -o Force cos sie tu jebie AxisArray[AxisPos] := Orient*AxisArray[AxisPos];

rozumiem ze przeanalizowales ta moja prosbe ? :D

 

Force: (19:58)

pewnie tak, ale nie skasowałem komentarza

 

Ja: (19:58)

nie bo widze ze to jest wyremowany kawalek kodu

np

mam 2gi

{$IF (RTLVersion >= 18)}

//TODO: -o Force cos sie tu jebie AxisArray[AxisPos] := Orient*E3;

{$ELSE}

AxisArray[AxisPos] := MatrixMultiply(Orient,E3);

{$IFEND}

cos pewnie kombinowales z przeciazaniem operatorow

 

Force: (19:58)

a to lookne przed Delphi, bo w notatniku trudno

 

Ja: (19:59)

linia 244

linia 204

linia 286

 

zadam retoryczne pytanie czy wy z blindem uzywacie zakladki TODO ?

 

Force: (20:00)

aa, widzę, to poprawie. Co do zakładki tak, mam ją widoczną ale to było 8-9 miesiecy temu, wtedy byłem nieopierzony:D

Always Dark<br />u1_tt_logo.png banner-1.pngexFabula-banner.pngson_banner_ubersmall.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...