Goootii Napisano Styczeń 13, 2008 Zgłoś Share Napisano Styczeń 13, 2008 Znalazłem w necie loader plików obj/3ds, jednakże po konwersji przez blendera do 3ds/obj, plik nie chciał się wczytać. Ma ktoś jakiś pomysł na loader plików .blend (format blendera) w C++ lub Delphi (z użyciem OpenGL)? Mile widziany jakiś przykładowy kod źródłowy. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Styczeń 13, 2008 Zgłoś Share Napisano Styczeń 13, 2008 Jedyne co mi przychodzi na myśl, to pobranie kodu źródłowego Blendera i analiza formatu pliku. Wątpię, żeby był gdzieś bezpośredni loader tych plików. Ale nie masz się co martwić! Po prostu odwiedź poniższe linki: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?p=1020160 http://www.igrodel.ru/files/nft2008-1-6.zip http://www.igrodel.ru/files/nft-mocap-2008-1-9.7z Miłej zabawy! .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Styczeń 14, 2008 Zgłoś Share Napisano Styczeń 14, 2008 A ja polecam tutaj poszukać sobie specyfikacje - http://www.wotsit.org/ :] Tam kiedyś znalazłem kodzik w C++ do obj, no i wczytuje ładnie pliki, wystarczyło tylko napisać funkcję wyświetlania i wszystko grało. Możesz się pokusić o przetłumaczenie tamtego kodu z C++ do Delphi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.