Goootii Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Znalazłem w necie loader plików obj/3ds, jednakże po konwersji przez blendera do 3ds/obj, plik nie chciał się wczytać. Ma ktoś jakiś pomysł na loader plików .blend (format blendera) w C++ lub Delphi (z użyciem OpenGL)? Mile widziany jakiś przykładowy kod źródłowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brainer Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 Jedyne co mi przychodzi na myśl, to pobranie kodu źródłowego Blendera i analiza formatu pliku. Wątpię, żeby był gdzieś bezpośredni loader tych plików. Ale nie masz się co martwić! Po prostu odwiedź poniższe linki: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?p=1020160 http://www.igrodel.ru/files/nft2008-1-6.zip http://www.igrodel.ru/files/nft-mocap-2008-1-9.7z Miłej zabawy! .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jason Posted January 14, 2008 Report Share Posted January 14, 2008 A ja polecam tutaj poszukać sobie specyfikacje - http://www.wotsit.org/ :] Tam kiedyś znalazłem kodzik w C++ do obj, no i wczytuje ładnie pliki, wystarczyło tylko napisać funkcję wyświetlania i wszystko grało. Możesz się pokusić o przetłumaczenie tamtego kodu z C++ do Delphi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.