Skocz do zawartości

[C++ Builder][OpenGL]Problem z zainicjowaniem OpenGL


yari

Polecane posty

Do tej pory pisalem programy OpenGL w Bilderze tworzac aplikacje konsolowe i uzywajac biblioteki GLUT wszystko dzialo.

Teraz gdy chce zrobic aplikacje dzialjaca w zwyczajnym oknie uzywajc vcl, wyskakuje mi dziwny blad:

Only one set of overloaded functions can be "C" i program sie nie kompiluje.

Co zrobic zeby pozbyc sie tego bledu?

Czy mozna uzywac OpenGL w C++ Builderze bez tej biblioteki?

 

juz sobie poradzilem :), zakomentowalem std::exit; w pliku naglowkowym i wszystko jest ok.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mozna uzywac OpenGL w C++ Builderze bez tej biblioteki?

No ba, możesz korzystać z WinAPI, żeby stworzyć okienko i zainicjować OpenGL, możesz skorzystać też z SDL'a, masz sporo różnych możliwości, pewnie są też jakieś komponenty.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...