Brainer Napisano Grudzień 1, 2007 Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2007 Witam. W moim projekcie chciałem teraz dodać podłogę, na którą nałożę teksturę szachownicy. Problem mam taki, że tekstura jest nieco rozmyta blisko kamery, a w oddali jest wyostrzona. Próbowałem już ustawiać filtry tekstury (nawet anizotropowy) i problem dalej jest ten sam. O co może chodzić? Zamieszczam screena jak coś. Z góry dzięki! .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider100 Napisano Grudzień 1, 2007 Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2007 Witam! Dwa rozwiązania: 1. Wyłącz filtrowanie/mipmapping. 2. Powiększ teksturę 2D w paintecie, powinno być lepiej. Pozdrawiam Spider^*^ www.spider.dathox.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Grudzień 1, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2007 2. Powiększ teksturę 2D w paintecie, powinno być lepiej. Dzięki wielkie, pomogło! .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Grudzień 1, 2007 Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2007 Z czystej ciekawości: jakie wymiary tekstura miała wcześniej? :> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Grudzień 1, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2007 100x100. A co? .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Spider100 Napisano Grudzień 1, 2007 Zgłoś Share Napisano Grudzień 1, 2007 100x100. A co? Staraj sie używać rozmiarów potęgi 2 bo niektóre karty graficzne mogą tego nie trawić szczególnie te starsze www.spider.dathox.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.