Skocz do zawartości

[GLScene] Ograniczenie FPS'ów


Siber

Polecane posty

Możesz zrobić tak:

1.) Użyć komponentu TAsyncTimer i wywoływać zdarzenie OnProgress Cadencera;

2.) Użyć właściwości SleepLength Cadencera. Wpisz ten kod w zdarzenie OnProgress:

 
begin
 if (GLSceneViewer.FramesPerSecond() > 30.0) then
   GLCadencer.SleepLength := GLCadencer.SleepLength + 1;
 if (GLSceneViewer.FramesPerSecond() < 30.0) then 
   GLCadencer.SleepLength := GLCadencer.SleepLength - 1;
 if (GLCadencer.SleepLength < -1) then
   GLCadencer.SleepLength := -1;
end;

Kod może nie jest perfekcyjny, ale powinno działać. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...