Skocz do zawartości

[Delphi] DXRS Projects - Extasy ,Toxic ,Ariadna ,Stick's Adventure ..


Dexarz

Polecane posty

Mam wam do zaprezentowania 2 programy i 2 Gry stworzone przez mnie ,oto one:

 

Nazwa : Toxic

Opis : Program z grupy edytorów textu

Grupa : DXR Studio

Autor główny : Dexarz

Wersja : v5.0.1

Link do pobrania :

Pobierz

 

Nazwa : Ariadna Calc

Opis : Program z grupy kalkulatorów.Dodano :

-Pierwiastkowanie(V)

-Zaokrąglanie do liczb całkowitych ( R )

-Funkcja ,która liczba jest mniejsza lub większa (Mx i Mn)

Poprawiono wygląd programu ...

Wersja : v1.1 [New]

Grupa : DXR Studio

Autor główny : Dexarz

Link do pobrania :

Pobierz

 

Nazwa : Stick's Adventures

Opis : Moja 1 gra.Jeden level i postać do wybrania.Jak narazie w podstawowym levelu brak przeciwników (można edytować plik Default.lto programem Toxic .W przyszłości zrobię program do edycji/tworzenie leveli i postaci)

Wersja : v1.0

Grupa : DXR Studio

Autor główny : Dexarz

Link do pobrania :

Pobierz

 

Nazwa : Extasy

Opis : Moja 2 gra.Możemy wybrać Mapę i muzykę w tle ...

Wersja : v1.0

Grupa : DXR Studio

Autor główny : Dexarz

Link do pobrania :

Pobierz

 

Są instalki ,ale są to instalki SFX (Winrar) więc wam nic nie nabrudzą w Rejestrze ...Niektóre programy musiałem wstawić pod instalkę bo:

-Ladnie wygląda

-Jest dużo plików

-Kompresja (Extasy waży normalnie 8 MB a po kompresji tylko 1,77)

 

Rozumiem ,że instalki mogą was denerwować.Jakby co każdą instalkę (Oprócz Ariadny -nie zastosowano jej) ,można otworzyć zwykłym winrarem ...

 

 

Myślę ,że podobają wam się wszystkie programy i gry :) ...

Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny.

ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40%

Stick's Adventure 3 - 0%

Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR

Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP

Przykład programu w ASE2.0:

<?arg #CreateProcs; $i:?;

#For('$i,10,1,@Lab');@Lab;

#Sleep(100);

#Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund");

#Retf;

#Message('Dead'); arg?>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Była Konieczność zastosowania instalek ...(Więcej w 1 poście tego tematu) ...

Aktualnie piszę 32 bitowy system operacyjny.

ASE2.0 100% ,DME (Dynamic Motion Engine) v2.0 10% ,32 bit PumaOS - 40%

Stick's Adventure 3 - 0%

Komp nr.1 AMD Duron 1,3 Ghz ,256 MB Ram DDR PC133 (na eBoostr mam jeszcze 1 GB) ,Nvidia GeForce FX 5500 256MB DDR

Komp nr.2 (laptop) AMD Athlon XP 2,0 Ghz , 192 MB Ram DDR PC2700 (na eBoostr mam jeszcze 3 GB) , Via S3 Unichrome IGP

Przykład programu w ASE2.0:

<?arg #CreateProcs; $i:?;

#For('$i,10,1,@Lab');@Lab;

#Sleep(100);

#Message("Ten komputer ulegnie autodestrukcji za $i sekund");

#Retf;

#Message('Dead'); arg?>

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...