Skocz do zawartości

[Direct 3D][X-Files][C++] Problem z wczytywanie animacji z plików .x


beatles

Polecane posty

Witam!

Potrafię odczytywać obiekty z plików .x.

Umiem też eksportować całe animacje z 3ds max do .x.

Sęk w tym, że nie wiem jak je potem "obsłużyć" w C++.

Kożystam z DirectX 8.0 SDK.

 

Proszę o pomoc, lub linki związane z tym tematem (wczytywanie animacji, nie obiektów), bo sam nie mogę ich znaleść uzywając googla.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Potrafię odczytywać obiekty z plików .x.

Umiem też eksportować całe animacje z 3ds max do .x.

Sęk w tym, że nie wiem jak je potem "obsłużyć" w C++.

Kożystam z DirectX 8.0 SDK.

 

Proszę o pomoc, lub linki związane z tym tematem (wczytywanie animacji, nie obiektów), bo sam nie mogę ich znaleść uzywając googla.

http://www.wotsit.org/list.asp?al=X - pewnie tu znajdziesz specyfikację...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w samples\multimedia\direct3d\skinnedmesh

 

Dzięki, już znalzłem.

I chyba żevzywiście chodzi o animację, bo w tiny.x, który jest wykoąystywany w tym samplu jest zapis animacji.

 

Tylko niestety jest tam dla mnie zbyt dużo nie znanych informacji (na dodatekw 3 plikach dla visuala, a ja mam borlanda buildera 6).

Czy mógłbys mi jeszcze trochę pomóc i spróbować rozgryźć ze mną tego sampla?

 

W każdym razie i tak dziękuję za dobry trop.

:)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...