beatles Napisano Wrzesień 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 19, 2007 Witam! Potrafię odczytywać obiekty z plików .x. Umiem też eksportować całe animacje z 3ds max do .x. Sęk w tym, że nie wiem jak je potem "obsłużyć" w C++. Kożystam z DirectX 8.0 SDK. Proszę o pomoc, lub linki związane z tym tematem (wczytywanie animacji, nie obiektów), bo sam nie mogę ich znaleść uzywając googla. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Wrzesień 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 19, 2007 Witam!Potrafię odczytywać obiekty z plików .x. Umiem też eksportować całe animacje z 3ds max do .x. Sęk w tym, że nie wiem jak je potem "obsłużyć" w C++. Kożystam z DirectX 8.0 SDK. Proszę o pomoc, lub linki związane z tym tematem (wczytywanie animacji, nie obiektów), bo sam nie mogę ich znaleść uzywając googla. http://www.wotsit.org/list.asp?al=X - pewnie tu znajdziesz specyfikację... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beatles Napisano Wrzesień 19, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 19, 2007 Wiem, że jest w dokumentacji. Ale są dwie sprawy: -mój angielski jest taki sobie -nie bardzo rozumiem co zrobić z tą lakoniczną instrukcją z .x Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Wrzesień 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 19, 2007 Zobacz przyklad dolaczony do SDK "SkinnedMesh". Przegladalem na szybko wiec nie jestem pewien czy tam jest animacja w .x ale tak na 90% to jest www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beatles Napisano Wrzesień 19, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 19, 2007 Co do tego linku, to nic tam nie ma. Link prowadzi do wysuzkiwarki. Co do SkinnedMesh- gdzie go znaleść? Ja się nie natknąłem w DirectX 8.1 SDK. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Wrzesień 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 19, 2007 Ja mam w samples\multimedia\direct3d\skinnedmesh www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beatles Napisano Wrzesień 19, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Wrzesień 19, 2007 Ja mam w samples\multimedia\direct3d\skinnedmesh Dzięki, już znalzłem. I chyba żevzywiście chodzi o animację, bo w tiny.x, który jest wykoąystywany w tym samplu jest zapis animacji. Tylko niestety jest tam dla mnie zbyt dużo nie znanych informacji (na dodatekw 3 plikach dla visuala, a ja mam borlanda buildera 6). Czy mógłbys mi jeszcze trochę pomóc i spróbować rozgryźć ze mną tego sampla? W każdym razie i tak dziękuję za dobry trop. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beatles Napisano Listopad 19, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 19, 2007 znalazłem jednego eBooka na ten temat "Zaawansowane Animacje w Plikach X" jakby ktoś tez szukał Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Listopad 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Listopad 19, 2007 To jak juz znajdujesz to mogbys linka dac www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Listopad 19, 2007 Zgłoś Share Napisano Listopad 19, 2007 Wydaje mi się, że pokazywanie linka publicznie nie jest zbytnio legalne:D Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beatles Napisano Listopad 24, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 24, 2007 Proszę, oto link: http://www.ebookee.com/Advanced-3D-Game-Pr...-9-0_29990.html (ale jak coś to z googlem mogliście znaleść, bo to dobbra książka;) Jest legalne, jak autor sam się zgadza chyba. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.