Gifanonim Napisano Sierpień 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2007 @Spider Tak wiem, wiem znowu pojebałem pojęcia ale każdy zrozumiał o co chodziło ;P ale dzięki za sprostowanie i poprawienie @Brainer Nie wiem czy dobrze ciebie rozumiem ty chcesz mieć w edytorze map możliwość patrzenia w trybie FPP i z lotu ptaka, wyjaśnij mi to, bo już się pogubiłem "Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ® Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Sierpień 23, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2007 @BrainerNie wiem czy dobrze ciebie rozumiem ty chcesz mieć w edytorze map możliwość patrzenia w trybie FPP i z lotu ptaka, wyjaśnij mi to, bo już się pogubiłem Widok jest dowolny - wszystko zależy od usera. Możesz ruszać kamerą i ją obracać. Więc tak - FPP. .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Sierpień 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2007 zaciagnij GLScene i popatrz na klasy do renderowania terenu. Jest tam examples z terrain cos tam wlacz sobei tryb wireframe (jest tam zaimplementowany) i zobaczysz jak sie optymalizuje teren. Na sieci jest full tutoriali o tym. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Sierpień 23, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2007 CYTAT(Toster @ czw, 23 sie 2007 - 17:49) Jest tam examples z terrain cos tam wlacz sobei tryb wireframe (jest tam zaimplementowany) i zobaczysz jak sie optymalizuje teren. Z GLScene bawię się już długo i wiem, że wykorzystują algorytm ROAM. Niestety nie wiele wiem na ten temat, więc nigdy nie próbowałem tego implementować samemu. Na sieci jest full tutoriali o tym. Podasz jakieś konkretne przykłady, bo ja znalazłem kilka lecz wszystkie są jakieś denne? .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5corpio Napisano Sierpień 23, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2007 Ale brush nie jest obiektem sceny, tylko jest abstrakcyjny Sprawdzasz w którym BBox-ie znajduje się aktualnie "pędzel" i aktywujesz ten kawałek mapy. Przecież masz gdzieś pozycję tego pędzla to sprawdź w którym box-ie się zawiera jego x,y,z i ten aktywuj nic prostrzego. Ot taka mini-strona moja po godzinach http://www.wnetrzekuchni.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Sierpień 23, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 23, 2007 Sprawdzasz w którym BBox-ie znajduje się aktualnie "pędzel" i aktywujesz ten kawałek mapy. Przecież masz gdzieś pozycję tego pędzla to sprawdź w którym box-ie się zawiera jego x,y,z i ten aktywuj nic prostrzego. Właśnie myślałem o czymś takim, tylko sądziłem, że sprawdzanie pozycji pędzla będzie nieoptymalne. OKa, pozwólcie, że sobie wszystko podsumuje. Powinienem zrezygnować z tablic wierzchołków i podzielić siatkę wysokości (heightmapę) w pamięci na kilka mniejszych fragmentów. Następnie policzyć sześcian okalający (bounding box) dla każdego z kawałków i wtedy sprawdzać, w sposób przytoczony przez 5corpio, wyłączać korzystanie z listy wyświetlania, gdy kursor znajdzie się w obrębie danego kawałka, a resztę przełączyć na korzystanie z list wyświetlania. Dobrze rozumiem? .: EDIT :. Zrobiłem wspomnianą siatkę, ale nic się nie wyświetla. Możecie na to looknąć? Kodzik .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.