kompustelnik Napisano Sierpień 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 Siema xD Na starym kompie* napisalem Map Makera do mojej gry. Dziala cudnie. Na nowym kompie** odpalilem go i kupa. Dziala ale w wielu miejscach sie wysypuje. *Windows 2000 500MHz 96 RAM Nvidia TNT2 itd. ** XP 2.6MHz 256 RAM GForce FX 5200 itd. Kto ma czas niech przetestuje to narzedzie i powie co widzi. Map Maker Pozdrawiam! Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krajew4 Napisano Sierpień 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 hejka krejzol ;> u mnie wszystko smiga ok My life for Aiur! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Sierpień 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 U mnie też działa OKa. .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Sierpień 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 Mi też, ale sam Map Maker dosyć szajski póki co Przydałyby się jakieś prowadnice i wyrównanie kafli do nich etc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Sierpień 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 I nawet u mnie dziala dobrze. www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Sierpień 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 Nvm, przecież chciał aby zobaczyć czy sie sypie, a nie czy dobrze działa. U mnie na Viscie chodzi. A co do pliku !czytaj!.txt to mółgbyś jak już będzie coś dobrego udostępnić program, format pliku i jakiś moduł do C++/Delphi aby taki plik otworzyć Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kompustelnik Napisano Sierpień 2, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 Dokladnie, na razie chodzi mi o testy. Bo u mnie jak chce ustawic jakas scenerie to lipa. I tak samo wszystko sie sypie przy zapisie. A juz nie ma co mowic co sie dzieje po odczycie.... ;/ Pozdrawiam! Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wosiedem Napisano Sierpień 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 Działa (oprócz List index out of bounds (-1) gdy chcę coś postawić, a niczego nie wybrałem; potem już niczego nie da się postawić). Można zapisać mapę, a potem wczytać. Jaki błąd wyskakuje u Ciebie? http://forum.gamedev.pl/index.php/board,21.0.html Pozdrawiam, vo7 (; Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kompustelnik Napisano Sierpień 2, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 Krzaczy sie przy zapisie, a po odczycie jak chce ustawic cokolwiek to AV itp. Pozdrawiam! Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Sierpień 2, 2007 Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 To jest robione przy pomocy Omegi? www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kompustelnik Napisano Sierpień 2, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 2, 2007 DirectX Graphics. Naglowki przetlumaczone przez JEDI. Mozna je zassac wraz z kodem zrodlowym map makera do gry soldat. W tym naprawde mozna wszystko Pozdrawiam! EDIT: DXG znam wlasnie tylko dzieki map makerowi soldata. wiec jesli ktos wie gdzie znajde pomoc to bede wdzieczny Ale wiekszosc i tak wyciagam z unitow jedi. Pisze programy na zlecenia. Tanio! Delphi, Pascal. Kontakt: - (gg) 736483 - (email) kondor20@op.pl light92@o2.pl - Strona domowa Wszystko do uzgodnienia. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.