septem Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 Witam! Pisze gre w Omedze i natknalem sie na maly problem, ktory najlepiej zobrazują te dwa skriny: Na pierwszym z nich widac obraz generowany przez Delphix, drugi jest generowany przez Omege. Obraz Omegi wyglada jakby byl skalowany, jednak rozmiary omegadraw sa takie jakie byc powinny (scalex i scaley), antialiasing wylaczony. Nie wiem dlaczego tak sie dzieje, po prostu ktoregos razu włączyłem gre i cos takiego mi sie wywalilo na ekranie. Dodam, ze niezbyt znam sie na Omedze, wiec prosze o wyrozumiałość... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 wylacz antyalias, powinno pomoc Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wosiedem Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 CYTATantialiasing wylaczony wylacz antyalias, powinno pomoc Bez komentarza Jakiej funkcji używasz do rysowania? Pozdrawiam, vo7 (; Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 Nie wiem jak to działa w omedze, ale np w Asphyre to jest tak że sie ustawia w komponencie szerokość i wysokość ekranu po którym rysujesz, ale jeśli kompont zmienia rozmiar albo np. ma 800 na 602 a Ty ustawiłaś 800 na 600 to sie skaluje Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 lol, nie obaczylem :/ pozatym force dobrze prawi Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septem Napisano Lipiec 27, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 Funkcja, ktorej uzywam: image.ImageList.Items[0].Draw(10,10,0); Hmm... czyli jezeli np. mam rozdzialke 640x480 i jeden z rysowanych obiektow wykracza poza ta rozdzielczosc, to skaluje mi obraz, dobrze rozumiem? Jesli tak to czy jest jakas mozliwosc wylaczenia tego? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Lipiec 27, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 Funkcja, ktorej uzywam: image.ImageList.Items[0].Draw(10,10,0); Hmm... czyli jezeli np. mam rozdzialke 640x480 i jeden z rysowanych obiektow wykracza poza ta rozdzielczosc, to skaluje mi obraz, dobrze rozumiem? Jesli tak to czy jest jakas mozliwosc wylaczenia tego? Nie, chodzi o to że formularz na którym rysujesz ma inny wymiary niż np. 640x480. I nei chodzi o Width i Height, ale o ClientWidth i ClientHeight. A jak jeszcze są różne Windowsy to te wymiary się różnią bo ramka jest inna, więc na początku programu może zrób tak: while Form1.ClientHeight < 480 do Form1.ClientHeight := LKY[ZY N[HLKY[ZY &Ó6ĆVDVvBŁf&Ó6ĆVDVvBÓvĆRf&Ó6ĆVEŃąź ąŃ]Ń ąŃ]ŃŹ)hile Form1.ClientWidth > 640 do Form1.ClientWidth := FormKY[YLN i zobacz czy rozmycie znika Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septem Napisano Lipiec 27, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 ClientHeight i ClientWidth juz wczesniej ustawialem na odpowiednie wartości i nic... :\ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Lipiec 27, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 To te zależy od skórki, ale jeśli to co napisałem nie pomaga to nie wiem.. przerzuć się na Asphyre Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septem Napisano Lipiec 27, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 Nie, juz przepisywalem ten projekt z delphixa na omege i nie mam zamiaru robic tego jeszcze raz, bo to dosyc duzy kawalek kodu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Lipiec 27, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 szczerze mówiąc to nie widzę różnicy między obrazkami Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nvm Napisano Lipiec 27, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 Grafikiem to ty nie będziesz sazian Efekt jest taki, jakby rzeczywiście włączony został AA. Efekt byłby widoczny gdyby obrazki posiadały zdecydowanie większą rozdzielczość. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Lipiec 27, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 wlasnie zerknalem do kodu do RS i u mnie jest takie cos OmegaScreen1.Width := form1.ClientWidth; OmegaScreen1ZYHLKY[ZYYYTY[K[] czyli chyba mialem z tym tez problem, ale u mnie tak naprawde nie ma wiekszego znaczenia rozdzielczosc, dla wygody uzywam 800x600 Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septem Napisano Lipiec 27, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 Wie ktos gdzie mozna sie skontaktowac z tworcami Omegi? Z tego co wiem to delphisanctuary nie istnieje juz Wygooglac tez ciezko cokolwiek... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demon64 Napisano Lipiec 28, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 28, 2007 Witam! Pisze gre w Omedze i natknalem sie na maly problem, ktory najlepiej zobrazują te dwa skriny: Na pierwszym z nich widac obraz generowany przez Delphix, drugi jest generowany przez Omege. Obraz Omegi wyglada jakby byl skalowany, jednak rozmiary omegadraw sa takie jakie byc powinny (scalex i scaley), antialiasing wylaczony. Nie wiem dlaczego tak sie dzieje, po prostu ktoregos razu włączyłem gre i cos takiego mi sie wywalilo na ekranie. Dodam, ze niezbyt znam sie na Omedze, wiec prosze o wyrozumiałość... To proste, usuń komponent TOmegaFont. Nie wiem czemu, ale to działa. Miałem podobny problem. Ale nie chodziło o rozmycie, tylko o pokazywanie błędu: "Canvas does not allow drawing". Po usunięciu tego komponentu błąd zniknął, a rozmycie ekranu wraz z nim . TOmegaFont możesz zamienić na TOmegaBitmapFont. Obraz pozostaje ostry i nadal można posługiwać się wypisywaniem tekstu, itp. B) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septem Napisano Lipiec 28, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 28, 2007 Dziala! Thx wielkie Usciskalbym Cie jakbym mogl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.