Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

LOSMARCELOS

Gra startegiczna (turowa lub po części RTS)

Recommended Posts

Ja też dorzuce swoje pff. Jeżeli masz zamiar uczyć się języka podczas tworzenia takiego projektu, zajmij się hodowlą ślimaków. Jeżeli pytasz, czy taki projekt to wyzwanie - jak najbardziej, a z postów wywnioskowałem, że za wiele to Ty nie zdziałasz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yyyy.. to lepiej zacznijmy przesiewać gamedev.net, może coś też znajdzie się :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja też dorzuce swoje pff. Jeżeli masz zamiar uczyć się języka podczas tworzenia takiego projektu, zajmij się hodowlą ślimaków. Jeżeli pytasz, czy taki projekt to wyzwanie - jak najbardziej, a z postów wywnioskowałem, że za wiele to Ty nie zdziałasz.

Chyba znajac dobrze Delphi + Podstawy WIN API, oraz Tubo Pacala nauczenie się C++ Buildera nie będzie problemem.

Po prost zawodowo zajmuje się czymś innym niz programowanie gier (bazy danych i SPSS for Windows).

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

C++ Buildera może nie, ale samego C++ na pewno ;) Czemu nie napiszesz tego w Delphi? [Jason, bez komentarzy...]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym zaczął od zrobienie wszystkiego oprócz kodu i grafiki, czyli co, jak gdzie, a potem zobaczyć w czym bym to umiał zrobić, potrzeba więcej szczegółów niż tylko 3 zdania o czym i link do jakiejś gry bo tak to ja moge powiedzieć, że zrobię SO coś w stylu link

, ale kto będzie to traktował poważnie? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja bym zaczął od zrobienie wszystkiego oprócz kodu i grafiki, czyli co, jak gdzie, a potem zobaczyć w czym bym to umiał zrobić, potrzeba więcej szczegółów niż tylko 3 zdania o czym i link do jakiejś gry bo tak to ja moge powiedzieć, że zrobię SO coś w stylu link[/url]

, ale kto będzie to traktował poważnie? :P

Hmmm czyli jednym słowem trzeba sie zbierac za projektowanie gry i przedstawić jakąś wersje alpha:)

P.S A czy wg Was C++ Builder (albo Turbo C++) nadaje sie do programowania gier 2D strategicznych - turowych ? Po prostu wydaje mi się, że interfejs graficzny, obsługe animacji, zdjęć i wideo i tabel będzie łatwiej zaprojektować w C++ Builderze niz w Visual C++ i WinApi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...