LOSMARCELOS Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 Hej! A gdyby tak napisać uproszczoną wersje Civilization (Colonization)... Gra polegała by na tym aby wyzwolić się z pod władzy Związku Radzieckiego... Np grało by się po stronie z jednej republik ZSRR, albo sterowało by się PRLem. Gra konczyla by sie w 1992 roku tzn kiedy sie rozpad ZSRR... Gra miała by 2-wymiarowa grafikę.... troszkę ekonomii, podejście socjologiczne, rozne wskazniki (typu zadowolenie spoleczenstwa, wysokosc podatkow) itp. Trudne by było zaprojektowanie takiej gry w C++ (tzn w Borland C++ Builder albo Delphi) ?? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sazian Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 Trudne by było zaprojektowanie takiej gry w C++ (tzn w Borland C++ Builder albo Delphi) ?? zaprojektowanie nie ale podejrzewam że chodziło ci o wykonanie a to zależy tylko od twoich umiejętności opisałeś tu więcej historii niż tego jak gra miała by wyglądać Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krajew4 Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 Chcesz nas w to wciagnac? Watpie ze Ci sie uda. Powiedz ile czasu programujesz, kto Ci zrobi dobra grafike i muzyke, kto napisze fabule a kto zajmie sie kodem, bo jezeli sam to bedziesz robil to nascie lat masz z glowy My life for Aiur! Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 ej, ale nie zapominajmy, że to ma być uproszczona wersja Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 Hej. my, na warsztacie identyczny temat jest:P a co do projektowaniu, to projektuje sie pomijając język, tylko tak po ludzku, tu jakaś tabelka, tam w punktach się jak robi itp. Trzeba tylko patrzeć czy język w którym chcemy to robić udostępnia nam takie możliwości, bo w schemie trudno by było napisać Jest książka "Programming an RTS Game with Direct3D" załatw sobie, tam jest napisane jak taka gre zrobić, co prawda model uproszczony, ale jest o mapie, jednostkach, budynkach, AI Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewymati Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 Np grało by się po stronie z jednej republik ZSRR, albo sterowało by się PRLem. Gra konczyla by sie w 1992 roku tzn kiedy sie rozpad ZSRR... Czyli jak grasz po stronie ZSRR to zawsze przegrywasz Piszę proste programy i stronki internetowe na zlecenie, zaliczenie... Delphi, Pascal, C++, (X)HTML, CSS, trochę PHP, Javascript i MySQL Kontakt: gg:1477872 e-mail: lewymati@wp.pl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 Czyli jak grasz po stronie ZSRR to zawsze przegrywasz To by było pozbawione sensu, po to są gry historyczne aby sobie gdybać alternatywne historie, może by ZSRR się odbudowało, albo Ukraina byłaby mocarstwem. Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 zaprojektowanie nie ale podejrzewam że chodziło ci o wykonanie a to zależy tylko od twoich umiejętności opisałeś tu więcej historii niż tego jak gra miała by wyglądać Dokładnie tak, jak powiedział sazian. Podaj trochę więcej szczegółów. Napisz nam co umiesz, a my jakoś postaramy się pomóc (przynajmniej część z nas ). .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wosiedem Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 A gdyby tak napisać uproszczoną wersje Civilization (Colonization)...Jak bardzo upr.?Proponujesz nam współpracę czy pytasz o szanse ukończenia gry w wypadku gdybyś pisał ją sam? Ja tam nie lubię czasów PRLu. Pozdrawiam, vo7 (; Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 Dla mnie jest to tylko temat tak tylko dla tematu, walnięcie 6-7 zdań w trybie pytającym lub oznajmującym nawet nie wiadomo co. Powinien powstać nowy dział na unit1 gdzie każdy mógłby rzucać pomysły z pokryciem czy bez pokrycia i tam pisać propozycja, rozwijać je, a inni mogliby komentować, wchodzić w dyskusje. Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Lipiec 24, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 24, 2007 (...) Powinien powstać nowy dział na unit1 gdzie każdy mógłby rzucać pomysły z pokryciem czy bez pokrycia i tam pisać propozycja, rozwijać je, a inni mogliby komentować, wchodzić w dyskusje. W stu procentach popieram! .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Firen Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 A ja kiedys chcialem zrobic z Ukrainy super mocarstwo ale kiszka z tego wyszla Ruski byli za mocni Down With The Sickness Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOSMARCELOS Napisano Lipiec 25, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 Hej! Przepraszam za troche chaotyczny i lakoniczy post. Chodziło by mi o stworzenie gry w stylu Civilization albo coś na styl Panzer General... Gra była by programowana w Borland Turbo C++ Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jason Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 No to do roboty, zaczynaj pracę, jak zrobisz grywalną wersję to ocenimy, czy warto Ci pomagać :] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOSMARCELOS Napisano Lipiec 25, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 Robiąc taki projekt mozna sie duzo nauczyc... Kiedys zrobilem podobna gre w Delphi,tylko dzialo sie to w sredniowieczu... Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 Mógłbyś coś ukazać z niej? Z pewnością by to zmniejszyło Ci liczbę osób.. gorzej nastawionych do tego, a zwiększyło tych przychylniej nastawionych. A dokumentację trzeba mieć naprawdę sporą, do jednego projektu zrobiłem ponad 30 stron a i tak nie byłem zadowolony. Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 1) czytajac twoje posty mam wrazenie ze nie "zrobiles podobnej gry w Delphi" tylko "zaczalem pisac pododba gre w delphi ale nic z niej nie wyszlo". 2) mam wrazenie ze piszesz aby pisac i aby ktos z toba pisal, bo narazie to jest rozmowa o kolorze $ff0000 i nic pozatym. Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blind Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 dokumentacje? Ktos w ogole robi dokumentacje? www.blinder.pl - Blog Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Lipiec 25, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 25, 2007 dokumentacje? Ktos w ogole robi dokumentacje? a) Czasami na projekt trzeba B) Bardzo się przydaje i czasami samo robienie daje dużo frajdy Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toster Napisano Lipiec 26, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 26, 2007 a czasmu duzo frustracji ale fakt przy czyms wiekszym albo przy pracy zespolowej to mus Always Dark<br /> Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOSMARCELOS Napisano Lipiec 27, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 Hej! W końcu mogę spokojnie napisać posta Gra była by programowana w Borland Turbo C++ (Win32), ewentualnie w Turbo C# (.NET)... Jednak ze względu na szybkość działania i możliwość uruchomienia na starszych komputerach, będzie w Turbo C++ Przez chwile pomyslalem, ze moglbym też zrobić grę podobną do Panzer General... P.S.Kiedys byla podobna gra do tej którą chce napisać... "Solidarnosc" http://www.staregry.pl/?c=_gv&i=580 Znakomita gra umiejscowiona w czasach przewrotu w Polsce. Stajesz sie glowa polskiej Solidarnosci i Twoim zadaniem bedzie doprowadzenie do przewrotu. W tym celu bedziesz urzadzal glodowki, manifestacje, drukowal ulotki propagandowe,itd. Gra jest naprawde wysmienita i ma, co najwazniejsze, doskonaly pomysl. Ciekawe spojrzenie na gry strategiczne. Polecam! Pozdrawiam:) Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Lipiec 27, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 Hej!W końcu mogę spokojnie napisać posta Gra była by programowana w Borland Turbo C++ (Win32), ewentualnie w Turbo C# (.NET)... Jednak ze względu na szybkość działania i możliwość uruchomienia na starszych komputerach, będzie w Turbo C++ Pomysł ambitny, ale czy wiesz w ogóle, jak się do tego zabrać? Przede wszystkim poszukaj sobie informacji o dostępnych silnikach graficznych. Gdybyś programował w Delphi, mógłbyś użyć Omegi lub DelphiX. Poza tym, załatw sobie artystę i jakiegoś dźwiękowca, żeby gra nie była nudna i monotonna. A tak na marginesie - jeżeli znasz Delphi, to weź pisz w tym, bo prościej mi będzie Tobie jakoś pomóc. .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOSMARCELOS Napisano Lipiec 27, 2007 Autor Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 Pomysł ambitny, ale czy wiesz w ogóle, jak się do tego zabrać? Przede wszystkim poszukaj sobie informacji o dostępnych silnikach graficznych. Gdybyś programował w Delphi, mógłbyś użyć Omegi lub DelphiX. Poza tym, załatw sobie artystę i jakiegoś dźwiękowca, żeby gra nie była nudna i monotonna. A tak na marginesie - jeżeli znasz Delphi, to weź pisz w tym, bo prościej mi będzie Tobie jakoś pomóc. Delphi znam bardzo dobrze, a C++ tak sobie średnio,ale pisząc grę nauczyłbym się lepiej C++ Poza tym w Delphi i C++ jest ta sama biblioteka komponentów wizualnych (VCL). DelphiX chyba jest wolny, Omega-chyba nie będzie potrzeby aż taki "system" zaawansowany. Myślałem o tym,żeby wykorzystać DirectDraw + komponenty VCL + obsługa animowanych gifów (TGIFImage). Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brainer Napisano Lipiec 27, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 Omega-chyba nie będzie potrzeby aż taki "system" zaawansowany. Ja bym tam ci radził użyć Omegi - sprawdzona przez wielu Unitowiczów, więc więcej osób mogłoby pomóc. .: Brainer :. patrick.nusbaum@gmail.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Force Napisano Lipiec 27, 2007 Zgłoś Share Napisano Lipiec 27, 2007 Ja bym tam ci radził użyć Omegi - sprawdzona przez wielu Unitowiczów, więc więcej osób mogłoby pomóc. A ja Asphyre bardziej rozwijany, współpracuje z Newtonem i czymś tam (ale nie wiem jak, bo nie potrzebuje grawitacji), a i jest wersja dla turbo Delphi (wersja 4), ale dla mnie to za skomplikowanie się robi, bo wole trójkę i Delphi 7/2005 Baza tysięcy lotnisk: http://airportsbase.com Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.