Skocz do zawartości

Secret Project


Gifanonim

Polecane posty

@Nvm

 

minigun to jest typowy rozpylacz dużo i mało celnie

shoutgun strzela po 5 pocisków na raz wiec 2 strzały całą seria w typa i zgon

a UZI nie ma w mojej gierce skąd tyś to wytrzasnął ? Odpalałeś ją w ogóle ?

"Bogowie to bugi ludzkich umysłów" Gifanonim ®

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gif - wyobraź sobie, że tak ^_^ Po prostu myślałem, że nie są to jeszcze wszystkie bronie, w końcu to na razie wersja testowa. A co do szotgana - myślałem, że chodzi Ci o dziesięć strzałów (5 * 10 = 50 pocisków, żeby zabić typa). Jeśli tak to w porządku :)

 

PS. Mam do Ciebie małą prośbę. Jeśli byś się kiedyś ewidentnie nudził to dopisz do kodu parę linijek i zapisuj FPSa co klatkę do pliku. Chodzi mi o to, żeby każdy (!) wyrysowany FPS był zapisany do pliku tekstowego (najzwyklejszym WriteLn). Bo mimo, że gra tnie mi niemiłosiernie mam napisane, że mam przeszło 63 FPSy. Jeśli jednak dokładniej się przypatrzę to widzę, że na ułamki sekund mam tych FPSów około 30. Nie zdziwiłbym się gdyby na ułamki sekund FPS spadał do 5. Taka mała prośba, jakbyś nie miał nic do roboty :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Blind

Ale zapisywanie do pliku obsługuje procesor, a renderowanie grafiki chyba karta graficzna. A mi chodzi o zbenchmarkowanie grafiki. Jeśli będą występować chwilowe spadki FPSa to by znaczyło, że to może być coś z zasilaniem :)

 

@Gifanonim

Co do sprzętu - Athlon 2000 XP+ (1666MHz), GF6800 GS Sonic (fabrycznie zwiększone taktowanie) i 512 RAM. Mój laptop z grafiką Intela chodzi bardzo płynnie jeśli chodzi o gry, a tu nawet Mario mi klaci.

 

@End of offtopic

Ale nie róbmy już offtopu o sprzęcie, rozmawiajmy o grze Gifanonima.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

×
×
  • Utwórz nowe...